Ateisti tulossa kylään. Mitä ruokaa voin tarjota?
En tiedä kuuluuko ateistien uskoon jotain ruokaan liittyviä rajoituksia (ei possunlihaa?). Entä alkoholi? Voiko ateistille tarjota aperitiivin vai varaanko esim. muumilimsaa? Vinkkejä!
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Uunivauvaa.
Ruokajuomaksi lasi lapsivettä.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ainakaan kirkkoviiniä tarjoa.
Niin, se voi ruveta syövyttämään ateistin pakanallista suolistoa.
Pandan lihaa ja mitä vaan punaisesta kirjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä aloitus kuvaa nykyuskovaisia 10/10. Enää narsistiset muiden rääpijät jäljellä ja pari mummoa. Homojen rääpiminen on so last season niin ateistit saa kelvata.
Uskonto tekee kuolemaa ideana. Sen jälkeen kun viimeiset mummot on kuolleet, siis ne aidosti hyvään ja lähimmäisenrakkauteen pyrkivät, uskonto on kuollut.
Etpä tiedä mistään mitään. Mummot ja papat käy tansseissa ja lottoavat.ym
Suurin osa aidoista uskovista on nykyään nuoria ja keski-ikäisiä, sekä ulkomaalaisia - ja erityisesti nuoria miehiä ja "joogalentäjiä" on tullut viime vuosina tosi paljon uskoon!
T: Uzkiz
Alkupalaksi paholaisen munia, pääruuaksi imaami pyörtyy ja jälkiruuaksi angel delight-moussea: https://www.angeldelightdesserts.co.uk/
Kelpaisi minulle.
Drinkkinä blue angel
Skrollasin sivua ja sitten näin oikeassa palkissa langan ruokatarjoiluista. Päätin tehdä itse saman langan uudestaan!
Ap
Halala ruoka olisi ainakin minulla pannassa. Varsinkaan en haluaisi mitään islamin rituaalien mukaan tapettua eläinparkaa syödä.
Kosheria voisin syödä, tarjottu kippa päässä tai ilman ja ruokajuomaksi vaikka Golanilla tuotettua viiniä.
Minä olen kaikkiruokainen, enkä taikauskoinen. Öylätit on kyllä pahoja, älä niitä tarjos, jälkiruoka kahvin jälkeen voidaan lukea Nietcheä yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä aloitus kuvaa nykyuskovaisia 10/10. Enää narsistiset muiden rääpijät jäljellä ja pari mummoa. Homojen rääpiminen on so last season niin ateistit saa kelvata.
Uskonto tekee kuolemaa ideana. Sen jälkeen kun viimeiset mummot on kuolleet, siis ne aidosti hyvään ja lähimmäisenrakkauteen pyrkivät, uskonto on kuollut.
Etpä tiedä mistään mitään. Mummot ja papat käy tansseissa ja lottoavat.ym
Suurin osa aidoista uskovista on nykyään nuoria ja keski-ikäisiä, sekä ulkomaalaisia - ja erityisesti nuoria miehiä ja "joogalentäjiä" on tullut viime vuosina tosi paljon uskoon!
T: Uzkiz
Tällaisen todellisuudesta vieraantuneen kuvan tosiaankin saa kun lukee vain uskovaisten omia pamfletteja.
Faith kirjoitti:
Ei liene rajoituksia, mutta ehkä viisi leipää ja kaksi kalaa olisivat provosoivia?
Heh, tykkään viljellä kyllä Raamattu-viittauksia, ei olisi ongelma.
Tosin viiden kokonaisen leivän puputtaminen voisi olla työlästä pienellä seurueella.
T: nimim. Assburger, ateisti
Jeesuksen kämmenen naulanreikäsoppaa.
Varmaankin jotain raamatussa kiellettyä ruokalajia.
Kunnon ribsit ja kylmää kaljaa. T. 42v työssäkäyvä kahden nuoren lapsen ateisti äiti.
Eräs ateismin etuja: ei tarvitse noudattaa mitään ikivanhojen satukirjojen asettamia ruokarajoitteita, jos yksilöllä ei sattumalta ole tälle lääketieteellisiä perusteita.
Pistä vauva uuniin viettelevässä asunnossa.