Mikä suomalaisia vaivaa? Heti pitää olla terassilla kaljaa juomassa kun tulee vähänkin aurinkoisempi ja lämpimämpi päivä!
Kommentit (36)
En ole eläissäni ollut terassilla kaljaa juomassa.
Terassilla voi juoda olutta, siideriä, vissyä, kahvia... tai mitä muuta tahansa. Ihana istua ulkona lämpinä päivänä. Kuin lomalla olisi tai matkoilla.
Se vaan on niin kivaa
Useimmiten tulee kyllä terassilla juotua valkkaria tai skumppaa, mutta toki välillä oluttakin. Kippis!
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä pidä olla, mutta siellä saa olla ja moni haluaa olla.
Näin on! Olen juuri nyt menossa laivaristeilylle ja ensimmäiseksi aurinkokannelle vetämään huurteista. Ja ihan vapaaehtoisesti, kauheeta
Vierailija kirjoitti:
Nämä saattavat olla koko kesän ainoat lämpimät päivät.
Suomen kesä yllättää aina. Isoin yllätys on se, jos juhannuksena on helteet. Ja niitäkin yllätyksiä on nähty.
Aurinkoisena päivänä kannattaa siis aina juoda kaljaa - eihän sitä tiedä jos on vuoden viimeinen kesäpäivä.
Inhoan päihteitä, hellettä ja terasseja. Olen 110% Suomalainen.
Koska kesä on lyhyt ja kylmä, ei siellä terdellä ole kiva olla takki päällä ja sormet kohmeessa.
Juon kotisohvalla. Kaihtimet ja verhot kiinni.
Terveisiä terassilta! Aion irrotella tänään kunnolla.
Kolme syytä juhlia: minusta tuli eilen mummo, rakas ystäväni Jenkeistä on vihdoin täällä ja voitin hiljattain lotossa; en pääpottia, mutta sen verran, että taloudellisesti helpottaa aika paljon.
Terassikalja 7 euroa hyi kun kallista. Haen mielummin prismasta samaa kaljaa eli koffia 1.25 eurolla ja juon sitten kotona.
No voi siellä juoda vaikka vichyvettä ja nauttia auringosta ja ihmisten seurasta!
Mies46 kirjoitti:
Terassikalja 7 euroa hyi kun kallista. Haen mielummin prismasta samaa kaljaa eli koffia 1.25 eurolla ja juon sitten kotona.
Tilaa vichyä tai limpparia, lorauta vodkaa joukkoon esim vessassa. kätevää..
Se on tämä suomalainen juoppogeeni. Viinaa, viinaa, kesällä on ihan pakko ja talvellakin täytyy. Hah!
Olen periaatteessa ihan samaa mieltä, mutta toisaalta minua harmittaa se, että kaikki yleisesti hauskana pidetyt asiat liittyvät jollakin tavalla aina alkoholiin. Tämä rajoittaa omaa sosiaalista elämääni siten, että jätän tapaamisia väliin ihan vain siitä syystä, etten jaksa humalaisia ihmisiä. En varsinaisesti syytä ketään, vaan toteampahan vain.