Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Enpä tilaa enää mitään, missä Suomen Posti loppukumppanina

Vierailija
24.05.2022 |

Tässä kahden tuotteen kanssa yli 2 kk:n piina. Toinen Kiinasta, toinen Britanniasta. Tullaukset tehty ja hyväksytty.

Pari kuukautta jo mennyt, Posti sekoillut.

Muistelen aikaa kun jenkkien itärannikolta tilasin tavaran (UPS:n kautta), ja kolmantena päivänä tilauksesta oli UPS:n mies ovella paketin kanssa.

Luultavasti en saa kumpaakaan jo ennakkoon maksamaani lähetystä, kiitos Suomen monikulttuurisen Postin.

Olen maksanut tuotteet,, kuljetuksen ja tullin.

Sieluni silmin näen, että joku henkilökunnasta nappaa tuotteen, ja the rest is history.

Aikoinaan 1600-luvulla perustettu Posti oli Suomelle ylpeydenaihe. Nyt keksin mnkä tahansa muun reitin, jotta varmasti saan tilaamani tavaran perille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kirjekuori saman kaupungin sisällä siis ihan täällä suomessa kesti lähes kuukauden ennen kuin oli perillä.

Vierailija
2/8 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti ajetaan tarkoituksella alas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole postista kuin hyvä kokemuksia. UPS ja DHL on kokonaan boikotissa, niin uskomatonta sekoilua ja asiakkaan syyttelyä että vielä näin neljän vuodenkin päästä nousee verenpaine kun ajattelenkin.

Vierailija
4/8 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kirjekuori saman kaupungin sisällä siis ihan täällä suomessa kesti lähes kuukauden ennen kuin oli perillä.

Apua! Asun Tallinnassa ja laitoin 13.5 postiin erään paperin jonka lupasin sukulaiselle Suomessa.

Ei ole vieläkään perillä,24.5. Mitä hittoa siellä oikein kupataan!

Tilaan usein Suomesta kirjoja eräältä nettikirpparilta. Ne tulee kolmessa-neljässä päivässä ja suoraan kotiovelle. En kyllä käsitä yhtään mitään.

Vierailija
5/8 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odottelen lähetystä, mikä piti tulla jo loppuviikosta viime viikolla.

Vierailija
6/8 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän vaikeaa, Postilla on niin "monopoli" jostain syystä. Olen töiden kautta lähetellyt paljon paketteja maailmalle kuriirifirmalla, ja enpä muista, että olisi ollut sellaista periferiaa, jonne esim DHL ei suostuisi viedä (ellei nyt jotain yleisiä maakohtaisia rajoituksia). Suomessa sen sijaan tuntuu, että Posti on ainut, joka vie minne vaan Suomen alueella. Joskus Posti jopa kuljettaa loppumatkan, vaikka lähettäjä olisi käyttänyt jotain "Fedexiä". Ei vaan toimi Suomessa.

Vierailija
7/8 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole postista kuin hyvä kokemuksia. UPS ja DHL on kokonaan boikotissa, niin uskomatonta sekoilua ja asiakkaan syyttelyä että vielä näin neljän vuodenkin päästä nousee verenpaine kun ajattelenkin.

Sama. Käytän nykyään vain Postia, joka on toiminut hyvin, toisin kuin varsinkin UPS.

Postin kanssa sovitut aikataulut ovat pitäneet erinomaisen hyvin,

UPS ei koskaan toimittanut perille, vaikka olin kotona. Aina joutui hakemaan jostain. Ei kiitos enää. Autottomalle se nimittäin tarkoittaa aina joko taksia tai kavereiden/sukulaisten vaivaamista, vaikka sovittu kotiinkuljetuksesta.

Postille annan 9/10.

Vierailija
8/8 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postihan on olemassa enää vain siksi, jotta voidaan maksaa johtoryhmäläisille ja etenkin pääjohtajalle vuosittain suuret bonukset. Syynä on esimerkillisesti hoidettu työ. Juupati juu. Kun kaiken kusemisesta palkitaan isolla bonuksella ja isolla palkalla. Kyllä se on silloin tarpeellinen ja ansiokas yritys. Toimiminen on sitten taas aivan eriasia. 

Kohta saamme maksaa postille postin toimittamisesta itse perille. Koska postilla on siihen oikeus, olettavat niin. Postin toiminta lopetettava välittömästi, aivan turha investointi.