Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En päässyt ajokoetta läpi (mopoauto)

Vierailija
24.05.2022 |

Minulla oli tänään ajokoe, olin hirveän jännittynyt. Ensimmäiset 10min meni hyvin, sitten jarrutin suojatien edessä vaikka minulla oli vihreä valo ajokokeen vastaanottaja alkoi huutamaan minulle. Pelästyin ja menin pieneen shokkiin, koska en odottanut sitä, sen jälkeen kun olin tajunnut mitä oli juuri tapahtunut jatkoin matkaa vaikka nyt tärisytti käsistä ja oli itkusilmässä. Loppu ajokoe menikin penkin alle, koska pelkäsin koko loppu matkan ajokokeen vastaanottajaa. Lopussa vielä unohdin väistää autoa liikenne ympyrässä. Parin päivän päästä uusinta. Pelottaa hyvin paljon, että oli painajainen

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokokeen vastaanottaja EI TODELLAKAAN HUUDA, jollet ole juuri ajamassa jonkun ihmisen päältä. yritä keksiä parempi ensikerralla.

Vierailija
2/3 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, voit selvitä hengissä kesän yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä se on tietää miten ajaminen ei-niin-skarppina sujuu. Joskus voi olla vaikka surullinen, raivostunut, stressaantunut, väsynyt, mitä tahansa. Ei silloin voi vaan unohtaa väistää autoa liikenneympyrässä. Et ole vielä kypsä menemään itsenäisesti liikenteen sekaan joten otahan lisää ajotunteja ja yritä sitten uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän