Naapurin remontti vituttaa!!!!!
Ihan tosissaan, onko ihan hyvän tavan mukaista remontoida LÄHES uutta kerrostaloa monta kuukautta?? Päivittäinen poraus ja kolistelu jne, jotka alkavat jo kello 7 ja loppuvat illalla! Voisivat miettiä naapureitakin, esim. niitä keillä vuorotyöt, lemmikkejä tai pieniä lapsia, jotka tarvitsevat päiväunia! Mutta ei, minä minä minä ja minun remontti!!! Kyllä kiehuu. Naapurisopu on todellakin koetuksella tällaisen koettelemuksen jälkeen! MITÄ TEILLÄ LIIKKUU PÄÄSSÄ? Ei varmaan yhtään mitään. Muuttakaa omakotitaloon, jos ei kerrostaloasunnon ulkonäkö miellytä älkääkä vaivatko naapureita älyttömällä melulla monta kuukautta!!!!
JÄRKI KÄTEEN!!!!
Kommentit (11)
No varmaan pitää pistää valitusta eteenpäin...ihan järjetöntä touhua
ap
Mä en edelleenkään ymmärrä, miten remontissa voi olla kuukausi tolkulla porattavaa 12/7. Johan siinä seinät on täynnä reikiä tuon jälkeen.
Sinä ja sinun päikkärit on niiiiin tärkeät, että naapurilla pitää olla kuin huopatossutehtaassa. Muuta itse omakotitaloon.
Ei siellä remontoida, siellä tehdään smuutteja blenderillä ja kahvia capsulo-kahvinkeittimellä.
Äänekästä remonttia saa tehdä käsittääkseni klo 18 asti ( riippunee taloyhtiöstä). Ja tottakai remonttia pitää voida tehdä.
100 % ymmärettävä. Meille tuli Heka-itä Helsinki 94 ilmoitus taulu pieni lappu: Tupakointi kielto parvekkeilla astunut voimaan 10.5.22. Arvaatkaa näkevätkö tupakoitsijat lappua ja ne jotka eivät päävuokralisina itse tupakoi,mutta antavat vieraiden tupakida parvekeilla häiritsevästi!Eivät näe ja parveketupakointi jatkuu!
Useammassa kerrostalossa asuneena joo joopa joo. Joka talossa on jossain vaiheessa (pisimpään asuin melki 10 v samassa asunnossa) naapuriksi tulee joku Niksi-Pirkka. Alkaa jokapäiväinen ja iltainen naputus, sahaus, hakkaaminen yms, mikä jatkuu muutaman kuukauden. Kun se loppuu, ihmettelee vaan saiko ne senn valmiiksi? Ei! Se tyyppi muutti pois...
Nautings kun jotain kallua vituttaa remontin äänet :D:D:D
Vierailija kirjoitti:
No varmaan pitää pistää valitusta eteenpäin...ihan järjetöntä touhua
ap
Ihan sama minkä ikäinen se asunto on jos siinä on remontintarvetta niin sitten pitää tehdä. Lopeta nillittäminen.
Rajansa silläkin remontilla. Tässä talossa puututtiin yhteen remonttiin. Kerrostaloasunto ja melu sekä kesto venyivät kohtuuttomiksi muiden kannalta. Niille pantiin ukaasi että loputtava on jo.