Valmislihapullia paketti ja pussi ranskanperunoita 4 euroo
Kommentit (21)
Paitsi että jos ostaa halvimpia mahdollisia niin ei kyllä maksa noin paljoa.
Maksaa alle puolet tosta ilmoittamastasi. 0.69c lihapullapussi ja 1.29 kilo perunoita
No Alepa HK lihapullapussi euron ja ranskikset 1-2 euroa pussi.Toisaalta riisipaketti ja tonnikala. Ananas vanha kikka.
Mikset syö oikeaa, edullista ruokaa?
Esim. Lidlissä ei ole läheskään noin kallista.
Tyttöjen suosikki laihduttaa on riisi ja pannulla paistettu ananas ja sipuli.
Kilosta jauhelihaa lihapullia ja pari kiloa perunaa paistettavaksi vähän yli 10e.
Tuosta syö 4-6 ateriaa, annoshinta 1,70- 2,60
On tyhmää maksaa liikaa
Miks ostat kalliita valmisruokia? Tee ite ruoka niin saat neljällä eurolla monta ateriaa.
Vierailija kirjoitti:
Kilosta jauhelihaa lihapullia ja pari kiloa perunaa paistettavaksi vähän yli 10e.
On tyhmää maksaa liikaa
Paistetut perunat eivät ole sama asia kuin ranskalaiset.
Ikinä en söisi valmislihapullia. Paistetut perunat parempia kuin ranskikset!
Vierailija kirjoitti:
Miks ostat kalliita valmisruokia? Tee ite ruoka niin saat neljällä eurolla monta ateriaa.
Ranskanpottuja ei viitsi ruveta itse viipaloimaan, eikä tulekaan muuten hyviä kuin rasvakeittimellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskanpottuja ei viitsi ruveta itse viipaloimaan, eikä tulekaan muuten hyviä kuin rasvakeittimellä.
Rasvassa keittämiseen ei tarvita rasvakeitintä. Tavallinen kannellinen kattila riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viitsi? Muutama viilto perunaan näin, perunan kääntäminen ja muutama viilto noin. Sama muutamalle perunalle ja siinä se.
Niitä halvimpia ei ollut täkäläisessä Prismassa viime viikolla. Oolannin kalliita ranskalaisia oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tyhmää maksaa liikaa
Paistetut perunat eivät ole sama asia kuin ranskalaiset.
Onneksi ei, ne on paljon parempia!!
Kallista on.