Kuinka hyvä idea on käyttää työpaikan virkistysiltapäivä vuokraamalla elokuvateatteri ja menemällä katsomaan yhdessä joku leffa?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
M32 kirjoitti:
Jos onnistutte valitsemaan sellaisen leffan minkä kaikki haluaa nähdä niin mikäs siinä :D
Luokkakokous 3.
Paskaleffa lisää työpahoinvointia.
Kakilla tavoilla TYhy-päivät olleet ihan hanurista. Ikinä en aio enää osallistua Olen mielummin vaikka sairaana.Ei voi olla pakko mennä leffaan niitten kanssa. Oltiin Seurasaaressa iltaa,kunnes tuli kaatosade. Lähdin autolla kotiin , sain moitteita, vaikka se oli omaa aikaa. Esimies pakolla painosti myöntämään että osa seurasta vältteli meidän työpisteen porukka,.eikäpäästänyt edes istumaan lähelleen. Ihan sama mulle. Jos ei osallistu, leimattiin mielenterveysongelmaksi. Aika kamalaa Shitiä. Ei sentään saunaan voi pakottaa . Kaverit erikseen.
Kerrankin virkistyspäivä minun makuuni eikä mitään vaivaannuttavia yhteisleikkejä tai luentoschaissea.
Ei kannata olla työkavereiden kanssa missään tekemisessä työajan jälkeen.
Meillä aiemman pomon kanssa oli noin. Ei ollut yhtään pikkujoulua tai mitään. Kaikki toimi hyvin, toimistolla oli hyvä me-henki. Tehtiin työt, mutta muuten ei oltu missään tekemisissä.
Nyt on uuden pomon aikana ollut pikkujouluja yms. ja yhteishenki on aivan romahtunut. Porukka vapaalla näkee mitä mul kk uja ne työkaverit oikeasti on. Kaipaan kaiholla vanhoja hyviä aikoja ennen noita pikkujouluja.
Täällä ainakin noin.
No, ette te ainakaan keskenänne juttua saa aikaiseksi, jos vain käytte sen leffan katsomassa. Eikö ole tarkoitus olla jonkinlaisessa kanssakäymisessä, olla kivaa yhdessä, nyt teillä on kivaa tai jännää tai surullista sen leffan merkeissä...
Yleensähän nää on jotain ulkoilujuttua ja sitten leikitään tai kisataan ja paistetaan päälle makkaraa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän nää on jotain ulkoilujuttua ja sitten leikitään tai kisataan ja paistetaan päälle makkaraa.
Leikitään ja kisataan - siinä kiteytettynä syy, miksi niin moni inhoaa näitä höpönlöpöpäiviä.
Meillä
Oli sellainen ja oli tosi kiva. Isot pehmeät nojatuolit ja samalla sai ruokailla. Ja hyvä leffa.
Tosi hyvä idea! Meidän työpaikalla on vaihdellen liikuntaa, kulttuuria, syömistä, mitä milloinkin järjestelytoimikunta keksii. Mun mielestä ihan ymmärrettävää, että sellaista toimintaa ei ole, mikä olisi just jokaiselle mieleen. Nykyään tulee paljon hyviä kotimaisia leffoja, että sen kun valitsee niistä jonkun, niin ei mene hirveästi metsään. Jos jotain sosiaalista haluaa lisätä, niin aluksi pomo voi sanoa muutaman sanan, ja siinä vaikka esitellä uudet työntekijät tms.