Kumman ottaisit ?
1. Nainen kuin suoraan missikisoista mutta seksiä saisit vain kerran kuussa ja silloinkin lähetyssaarnaaja asennossa
2. Ei mikään kaunotar, mutta haluaa seksiä liki päivittäin, rakastaa suuseksiä ja haluaa peppuunkin. Ja on kokeilunhaluinen vaikka kokeen muutakin seksin saralla
Kommentit (28)
Otin miesystävän ystävän, joka oli ylipainoinen mutta aivan ihana. Mies jonka kanssa seurustelin oli niin täynnä itseään että muuta ei voinut. Pullero kaveri hoiteli minut milloin vain ja ai sitä ihanuutta. Ei se ole ulkonäöstä kiinni minkäkainen seksuaalisuus ihmisellä on. Tosin miehet haluat ilmeisesti kerran kokeilla Pamelaa, kun ei ollenkaan
Pari kertaa oon jutellu sen kanssa, seksimessuilla ja Ruisrockissa, ja erittäin mukava tyyppi. Mikä sillä on noussu päähän hä?
99% miehistä on nähny unta Viivi-tytöstä, se on varma!
99% miehistä nähnyt viivistä seksiunia, hohhoijaa..
Niinhän me miehet haaveillaan tietty joka naikkosesta joka telkkarissa tai lehdissä pyörii.
Mun mielestä Viivi on ihan tavallinen, ei mikään yletön kaunotar. Joo, ja oon nähnyt hänet livenä eikä mennyt jalat alta. Että se niistä päiväunista...
Näkyy jo kirjoitustyylistä tänne asti. Aika noloa...
Vierailija:
Näkyy jo kirjoitustyylistä tänne asti. Aika noloa...
Ois aika hintti mies, jos sanosi voi huoh. hehhee
Mist sä voit niinku tietää onks joku niinku mies vai nainen? Hei haloo! Mä oon ihan et häh tääl niinku. Ou nou!
Terkkuja! :D
27
sellainen 150 " pitkä" tumppi kun kerran treffasin ja kiinnostus lopahti siihen
Ehdottomasti:
2. Ei mikään kaunotar, mutta haluaa seksiä liki päivittäin, rakastaa suuseksiä ja haluaa peppuunkin. Ja on kokeilunhaluinen vaikka kokeen muutakin seksin saralla