Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman ottaisit ?

Vierailija
12.10.2006 |

1. Nainen kuin suoraan missikisoista mutta seksiä saisit vain kerran kuussa ja silloinkin lähetyssaarnaaja asennossa

2. Ei mikään kaunotar, mutta haluaa seksiä liki päivittäin, rakastaa suuseksiä ja haluaa peppuunkin. Ja on kokeilunhaluinen vaikka kokeen muutakin seksin saralla

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti:

2. Ei mikään kaunotar, mutta haluaa seksiä liki päivittäin, rakastaa suuseksiä ja haluaa peppuunkin. Ja on kokeilunhaluinen vaikka kokeen muutakin seksin saralla

Vierailija
22/28 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin miesystävän ystävän, joka oli ylipainoinen mutta aivan ihana. Mies jonka kanssa seurustelin oli niin täynnä itseään että muuta ei voinut. Pullero kaveri hoiteli minut milloin vain ja ai sitä ihanuutta. Ei se ole ulkonäöstä kiinni minkäkainen seksuaalisuus ihmisellä on. Tosin miehet haluat ilmeisesti kerran kokeilla Pamelaa, kun ei ollenkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa oon jutellu sen kanssa, seksimessuilla ja Ruisrockissa, ja erittäin mukava tyyppi. Mikä sillä on noussu päähän hä?

99% miehistä on nähny unta Viivi-tytöstä, se on varma!

Vierailija
24/28 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% miehistä nähnyt viivistä seksiunia, hohhoijaa..

Niinhän me miehet haaveillaan tietty joka naikkosesta joka telkkarissa tai lehdissä pyörii.

Mun mielestä Viivi on ihan tavallinen, ei mikään yletön kaunotar. Joo, ja oon nähnyt hänet livenä eikä mennyt jalat alta. Että se niistä päiväunista...

Vierailija
25/28 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy jo kirjoitustyylistä tänne asti. Aika noloa...

Vierailija
26/28 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näkyy jo kirjoitustyylistä tänne asti. Aika noloa...

Ois aika hintti mies, jos sanosi voi huoh. hehhee

Vierailija
27/28 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mist sä voit niinku tietää onks joku niinku mies vai nainen? Hei haloo! Mä oon ihan et häh tääl niinku. Ou nou!

Terkkuja! :D

27

Vierailija
28/28 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen 150 " pitkä" tumppi kun kerran treffasin ja kiinnostus lopahti siihen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä