Okay, missä vika kun...
Ei ole naista lakanoiden läheisyydessä näkynyt viiteen vuoteen!
Olen perusterve 3-kymppinen urheilua harrastava kaveri, jolla on kroppa aivan taatusti kunnossa. Ulkonäkökin on ok, ainakin ovat baareissa naiset joskus komeaksi haukkuneet. Käytöstavatkin ovat hyvät, herrasmieheksi kun luulevat.
Mutta, miksi ei sitten mun matkaan kukaan kuitenkaan lähde?
Jutella kyllä haluavat vaikka koko yön, mutta en taida vain sytyttää ketään sitten tarpeeksi. Paska nakki - sanoisin.
Kai sitä vain pitää sitten tottua tähän yksinäisen ihmisen asemaan... :(
Kommentit (4)
Minulla on ollut profiili jo yli puoli vuotta, eikä ole tullut yhtään ainoata viestiä vielä. Siis ei ensimmäistäkään..
Kaikille ei ole näemmä suotu kumppania, ei yhden yön eikä pidemmäksikään aikaa :/
..siinä profiilissa vika ole, jos ei edes livenä ketään kiinnosta juttukaveria pidemmälle. Taidan vain kuulua siihen vähemmistöön joka ei ketään kiinnosta.
Haluaisin jo vähitellen muutenkin saada seuraa kuin vain sänkyyn, mutta huono tuuri sen kuin vain jatkuu.. pitänee perustaa ikipoikamiesglubi...
On sitten kysymys yhden yön panosta tai halusta tavata uudelleen.
Miksi et jätä profiiliasi jollekin treffisivulle? Saat taatusti viestejä naisilta. Ehkä olet nettitreffejä harrastanutkin? Omat treffailuni johtivat vaimon löytymiseen.