Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työtä/ammatteja olet tehnyt joita ei enää nykyään ole olemassa?

Vierailija
23.05.2022 |

?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mig hävittäjä mekaanikko

Vierailija
22/25 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

bändin kanssa pimeetä keikkaa, ei suostu enää kukaan maksamaan pimeesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somistajana ison ketjun vaatekaupassa. Silloin 80 ja 90-luvulla tehtiin kaikki käsin tekstaamalla niin isot kyltit ikkunoihin ja pienemmätkin aletyrkytykset hyllyjen päälle. Se vaati oikeesti taitoja. Ja näytti mun mielestä kivemmalle ku painetut.

Vierailija
24/25 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienkonekorjaaja koulutukseltani. Valitettavasti tuota ammattia ei enää ole, koska kaikki pienkoneet menee oletusarvoisesti joko roskiin tai tehtaalle takaisin. Ei nykyään enää kannata rahallisesti korjata mitään.

Vierailija
25/25 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut nuorena yli vuosikymmenen verran normaaleissa toimistohommissa, tiiättekö semmoisissa kun hoidettiin palkanlaskenta ja kirjanpito ja kahvinkeitto ja järkättiin henkilökunnan juhlia ja ostettiin tavaraa ja tehtiin windowsiin omia ohjelmia ja valikoita (oli muuten taulukkolaskentakin jo silloin)  ja kuljetettiin vieraita paikasta toiseen ja takaisin. Lähetettiin telefaxeja ja jopa telexejä jonnekin venäjälle ja tilattiin ulkomaille puheluita. Nuo kaikki hommat siis samalle ihmiselle ja tein ohjekirjojen käännöksiä myös tarvittaessa ja hoisin varastokirjanpitoakin ja tullausjuttuja myös . Ihan yo-merkonomin koulutuksella, silloin ei ollut tradenomeja. Nykyisin mulla ei noihin hommiin riitä kokemus eikä koulutus, kun en ole tradenomi. Ei auta, vaikka somejutut hallinnassa ja tietotekniikkataidot loistavat

Mikset päivitä tutkintoa tradenomiksi? Onnistuu etäopiskeluna työn ohessa.

En enää tässä iässä jaksa opiskella, työ on kumminkin ja eläkeikään alle vuosikymmen. Sitä paitsi olin 20 vuotta tuossa välillä ihan toisella alalla niin ei enää kiinnosta sillä tavalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan