Annoitko miehellesi jonkun isyyspakkauksen?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaa typerää hömppää! Meillä ollaan ihan yhteistuumin hommattu laadukkaat vauvan tarvikkeet sun muut. Äitiyspakkaus on pääasiassa vauvalle ja ei todellakaan haluta mitään rumia "iskän/äiskän rinsessa" -bodyja. Kumpikin osaa ostaa sieltä kaupasta omaa mielisuklaata tai pyynnöstä tuoda toiselle.
Kukin tyylillään, mutta vaikka joku muu ilahtuu siitä mitä sinä tunnut inhoavan niin ei tarvitse haukkua hömpäksi vai etkö osaa iloita muiden puolesta? Oma mies oli intopiukeena kun hankin isyyspakkaukseen lahjaksi kaikkea kivaa vaaville ja tulevalla isälle. Mies on paras isä lapselle kuin olla ja voi, ja minuakin muisti kalliilla synnytyslahjalla, mutta se ehkä selittää että mieheni on amerikkalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä käynyt mielessä. Ehkä jos hän olisi antanut jonkin "äitilahjan" niin olisin voinut antaakin. Vai onko tämä joku juttu mikä kuuluu vain isille?
Ajatuksena ilahduttaa tulevaa isää antamalla lahjaksi tavaroita ja herkkuja, joista sekä mies että vauva voivat yhdessä nauttia. Yleensä kai herkkuina miehelle laitetaan kahvia, teetä(?), suklaata jne ja matchaavat vaatteet ja vauvanhoito-opas. Kukin tyylillään ja vain mielikuvitus on rajana. :)
Mutta miksi ilahduttaa isää? Ennemmin se äiti kaipaa herkkuja ja ilahdusta sen 9 kk punnerruksen jälkeen.
En ole ap, mutta aloitus koski isyyspakkausta. :) Mielestäni on mukavaa, että isääkin muistetaan.
IsääKIN?
Mielestäni tulevaa isää on hyvä muistaa lahjalla. :)
Kuka muistaa äitiä?
Lapsen isä? Onko ihan mahdoton ajatus sinulle?
En ole ikinä kuullut, että joku mies olisi antanut äitiyslahjan naiselleen. Olen vaan kuullut siitä, että naiset antavat miehelleen isyyslahjan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä lahjassa isälle ole mitään vikaa, mutta eikö ensin pitäisi lahjoa kuitenkin sitä henkilöä, joka on 9kk ollut raskaana ja synnyttänyt? Miehen osa kun ei tässä lisääntymisessä mikään kauhean työläs ja pitkäkestoinenkaan ole, vaikka toki oleellinen.
Vai onko tämä joku juttu, että yritetään saada se vähän vastentahtoinen isäkin innostumaan vauvasta joillain yhteensopivilla paidoilla ja kossupullolla? Ja äitihän nyt ei tietenkään edes tarvi mitään, hänhän sai (=itse kehossaan kasvatti ja ulos punnersi) juuri vauvan.
Kurja kuulla, että sinun miehesi oli vastentahtoinen. Meillä mies oli vauvasta vähintään yhtä innoissaan kun minä. Ja osti minulle lahjankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä käynyt mielessä. Ehkä jos hän olisi antanut jonkin "äitilahjan" niin olisin voinut antaakin. Vai onko tämä joku juttu mikä kuuluu vain isille?
Ajatuksena ilahduttaa tulevaa isää antamalla lahjaksi tavaroita ja herkkuja, joista sekä mies että vauva voivat yhdessä nauttia. Yleensä kai herkkuina miehelle laitetaan kahvia, teetä(?), suklaata jne ja matchaavat vaatteet ja vauvanhoito-opas. Kukin tyylillään ja vain mielikuvitus on rajana. :)
Mutta miksi ilahduttaa isää? Ennemmin se äiti kaipaa herkkuja ja ilahdusta sen 9 kk punnerruksen jälkeen.
En ole ap, mutta aloitus koski isyyspakkausta. :) Mielestäni on mukavaa, että isääkin muistetaan.
IsääKIN?
Kuka muistaa äitiä?
Lapsen isä? Onko ihan mahdoton ajatus sinulle?
En ole ikinä kuullut, että joku mies olisi antanut äitiyslahjan naiselleen. Olen vaan kuullut siitä, että naiset antavat miehelleen isyyslahjan.
Se harmi. Itse olen saanut kaikkien kolmen synnytyksen jälkeen mieheltäni lahja eikä se ole mitenkään poikkeuksellista minun lähipiirissäni. Meillä tosin isät ovat ihan vapaaehtoisesti isejä, mikä saattaa vaikuttaa asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IsääKIN?
Kuka muistaa äitiä?
Lähipiirissä äidille on järjestetty baby showerit ystävien ja sukulaisten kesken sekä mies on muistanut äitiä lahjalla. :) Nykyään kai vauvakemuja Suomessakin juhlitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaa typerää hömppää! Meillä ollaan ihan yhteistuumin hommattu laadukkaat vauvan tarvikkeet sun muut. Äitiyspakkaus on pääasiassa vauvalle ja ei todellakaan haluta mitään rumia "iskän/äiskän rinsessa" -bodyja. Kumpikin osaa ostaa sieltä kaupasta omaa mielisuklaata tai pyynnöstä tuoda toiselle.
Kukin tyylillään, mutta vaikka joku muu ilahtuu siitä mitä sinä tunnut inhoavan niin ei tarvitse haukkua hömpäksi vai etkö osaa iloita muiden puolesta? Oma mies oli intopiukeena kun hankin isyyspakkaukseen lahjaksi kaikkea kivaa vaaville ja tulevalla isälle. Mies on paras isä lapselle kuin olla ja voi, ja minuakin muisti kalliilla synnytyslahjalla, mutta se ehkä selittää että mieheni on amerikkalainen.
Ai oikein kalliilla lahjalla. Hintahan se toki onkin lahjassa olennaisinta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Aivan turhaa koskaan ostaa lahjoja, kun osaa sitä itsekin kaupassa käydä....
Älä vaan lisäänny.....
Olen lisääntynyt jo ennen kuin sinä olit syntynyt. Sori siitä.
Nyt erehdyit pahasti. Olen jo eläkkeellä oleva synnytyslääkäri, joten tiedä vaikka olisin ollut mukana päästämässä vauvojasi maailmaan. Harmi vaan kun kaikille ei ole suotu positiivista asennetta.
Kyllä. Hän sai sydämensä kyllyydestä hoitaa vauvaa ja luoda paljon toivomaansa läheistä isä-lapsi suhdetta. Ja kylkiäisenä isyyspakkaukseen sisältyi koti-isä vuosi.
No eipä käynyt mielessäkään. Mitä ihmeen isyyspakkausta isä edes tarvitsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai oikein kalliilla lahjalla. Hintahan se toki onkin lahjassa olennaisinta :D
Ja ongelma oli?
Vierailija kirjoitti:
Eikö se riitä, että jakaa äitiyspakkauksen sisällön isän kanssa? (kuten kaikissa perheissä toivottavasti tehdään)
Vai että vielä jakaa äitiyspakkauksen isän kanssa. Haloo! Pakkauksessa ei ole isälle yhtikäs mitään, mutta kommenttisi täytyy olla vitsi.
Kertokaa jo millä tavalla se isyyspakkaus estää isää muistamasta äitiä lahjalla? En mitenkään pysty tätä käsittämään, kun oma mieheni on joka kerta ostanut minulle lahjan, kun synnytys on ollut ohi.