Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisaudenhampaan poisto ja syöminen

Vierailija
23.05.2022 |

Hammaslääkäristä saarissa ohjeessa luki, että ensimmäisinä päivinä päivinä ruoan tulisi olla nestemäistä tai sosemaista, mutta koskeekohan tämä ohje nyt ihan vain pois revittyä hammasta vai leikattua?

Kamala nälkä pelkistä soseista ja keitosta, joten mietin, että uskallanko syödä jo jotain pehmeää kiinteää ruokaa? Hampaan poistosta reilu vuorokausi. Kipuja ei ole, eikä vuotoja tms. Olo ihan normaali.

Miten te olette toimineet?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä hammasta syödä kuulu hölmö.

Vierailija
22/25 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö keltään muulta ole poistettu?

Joo ei ole, olet ainoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistojen jälkeen söin 2pv kylmiä sössöjä ja keittoja, sen jälkeen haaleita pehmeitä ruokia. Kovia ja karkeita välttelin pidempään. Mulla on viisurileikkuut olleet hankalia ja suulle sekä leuoille melkoiset koettelemukset, ei tehny mielikään syödä muuta kun nieltäviä.

Vierailija
24/25 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein koko seuraavaksi 7 päiväksi sosekeittoa porkkanasta ja linsseistä. Hyvin piti nälkää, kun lisäsi vielä oliiviöljyä. Kun soseutti hyvin, ei ollut sattumia.

Vierailija
25/25 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole saanut tuollaista ohjeita. Ehkä yhden päivän söin jotain pehmeää ja sitten varoin muutaman päivän pureksimasta sillä puolella, josta hammas oli vedetty. Hätävarjelun liioittelua syödä kaksi viikkoa soseita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme