Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sinut laitettaisiin 10 minuutiksi samaan häkkiin tai altaaseen eläimen kanssa niin minkä näistä valitsisit?

Vierailija
23.05.2022 |

Minkä eläimen seurassa olisi heikoin mahdollisuus selvitä ja minkä eläimen seurassa paras mahdollisuus?
A. Uros leijona
B. Virtahepo
C. Jääkarhu
D. Anakonda
E. Krokotiili

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä virtahevolla ei ole niin teräviä kynsiä ja hampaita kuin noilla muilla. Kaikissa tapauksissa ero taitaa olla onko niitä juuri ruokittu vai ei. Sitten olisi vain juostava anakondaa pakoon.

Virtahepo tappaa luonnossa vuosittain enemmän ihmisiä kuin leijona.

Voisiko virtahevon aggressiivisuuden taltuttaa leikkimällä kuollutta...?

Ei pysty, virtahepo retuuttaa suussansa kuollutta eläintäkin.

Vierailija
22/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa tehdä äänestystä noobi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksisin zixzaccis niin anakonda menisi solmuun

Vierailija
24/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan vangittuja eläimiä.

Mutta vastaan urosleijona, laiskoja ovat, naaraat on niitä oikeita saalistajia ja, sotureita siinä eläinlajissa.

Vierailija
25/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

(mieluisin)

1. anakonda

2. urosleijona

3. jääkarhu

4. virtahepo

5. krokotiili

(vähiten mieluisin)

Anakonda ei välittämättä hyökkäisi nopeasti ja räjähtävästi, joten valitsisin tuon "mieluisimmaksi".

Urosleijona toivottavasti pitäisi etäisyyttä ja vierastaisi ihmistä, mutta todennäköisesti päätyisin jauhelihaksi.

Jääkarhut on vaarallisia ja Huippuvuorilla asukkaat kulkee lakisääteisesti aseiden kanssa taajaman ulkopuolella.

Virtahevot on aggressiivisia, territoriaalisia ja yksi vaarallisimmista villieläimistä. Todennäköinen murskauskuolema.

Krokotiili on terävähampainen, nopea, ja hukuttaa jos ei purentavoima jo tapa.

Noissa ei ole kyllä yhtään hyvää vaihtoehtoa.

Vierailija
26/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä virtahevolla ei ole niin teräviä kynsiä ja hampaita kuin noilla muilla. Kaikissa tapauksissa ero taitaa olla onko niitä juuri ruokittu vai ei. Sitten olisi vain juostava anakondaa pakoon.

Virtahevolla on eläinkunnan suurimmat kulmahampaat, vaikka kasvinsyöjiä ovatkin ja sen lisäksi ovat ihan pirun agressiivisia eläimiä. Tappavat Afrikassa enemmän ihmisiä kuin mikään muu eläin. Itse valitsisin anakondan, ne eivät syö kovinkaan usein joten hyvällä tuurilla se vain pötköttelisi nurkassa eikä tekisi mitään.

Vierailija
27/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten anakonda, käärmeet loikoilevat elleivät ole tosissaan nälkäisiä. Seuraavaksi urosleijona; naaraat hoitavat metsästyksen, urokset nekin loikovat, eikä leijonilla ole mitään sisäsyntyisiä antipatioita ihmisiä kohtaan. Vähiten mieluusti virtahepo: ne muistuttavat lähinnä vihaisia tankkeja -huonosti siitä on iloa, ettei se minua syö, jos tappaa kuitenkin. 

Vierailija
28/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anakonda, ainoa jota vastaan olisi edes jotain mahdollisuuksia jos hyökkäisi.

Leijona toka, se ei ihan välttämättä hyökkäisi jos ei kokisi itseään uhatuksi, koska on laiska. Ehkä sen kanssa olisi jotenkin mahdollista jopa ruumiinkielellä viestiä että ei ole halua tapella.

Krokotiili sitten, ehkä se matelijana voisi joskus olla sillä tuulella että möllöttää vain eikä tee mitään.

Virtahepo/jääkarhu pahin. Virtahepo haluaisi minut varmasti pois tavalla tai toisella ja onnistuisi hetkessä. Jääkarhu utelias ja aktiivinen peto, henki menisi jo leikissäkin.

Vierailija
29/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anakonda. Luulen että saalistaa mieluummin muita eläimiä ja luulen myös, ettei se kiinnostuisi minusta kuin todella nälkäisenä ja silloinkin ehkä jossain paljaassa häkissä olisi vähä epävarma saalistaja? Virtahepo tappaisi varmasti ja jääkarhusta uskon samaa, sille olisin myös oikeasti saalis näistä. Leijona ehkä ei saalistamaan ryhtyisi, mutta reviiritietoisena varmaan hengiltä laittaisi. Krokotiilin kimppuun kävisin itse ja yrittäisin saada sen leuat olemaan aukeamatta, siihen riittää käsivoimat, sen voima on suun purennassa ei aukaisussa.

Vierailija
30/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko valita aseistukseni itse?

Vierailija
31/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kamalat vaihtoehdot..anakonda olisi loogisin, moni on antanut hyviä syitä valita sen, mutta pelkään käärmeitä kauheasti. Ehkä urosleijona sitten, toivon mukaan se olisi ruokittu  eikä olisi kauhean kiinnostunut minusta sen 10 minuutin ajan, jos seisoskelisin kaukana enkä kiinnittäisi sen huomiota itseeni. Ehkä se on tottunut hoitajiin ja ihmisiin kun on kasvanut vankeudessa, eikä pidä minua välttämättä uhkana. Kuten moni sanoo, urosleijonat ovat myös melko laiskoja. Ehkä iso kissa torkkuisi uniaan eikä välittäisi.

Anakondan jälkeen ähiten mieluisia olisi krokotiili, jääkarhu ja virtahepo

Krokotiili on toisaalta melko hidas maalla, eikä osaa kiivetä puuhun. Mutta jos häkki on vain akvaariotyylinen/vesiallas eikä sellainen häkki, jossa on puita ja jotakin, mitä voisi kiivetä niin ei onnistu.

Jääkarhulla voi olla voimakas saalistusvietti ja voisi käydä ylle äkkiä. Virtahepo liian arvaamaton ja reviiritietoinen

Vierailija
32/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona kunhan on kylläinen ja hyvällä tuulella.

Vierailija
33/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, mutta lähtökohtaisesti pelkäisin enemmän matelijaa kuin nisäkästä. Matelijan aivoissa ei edes ole sellaisia rakenteita, jotka mahdollistaisivat säälin tuntemisen. Kun lisäännytään munimalla eikä hoideta poikasia, myötätunto ei ole välttämätöntä lajin säilymisen kannalta.

Vierailija
34/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijonan kanssa samaan altaaseen.

Vierailija
35/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaconda ei tunnista ihmistä ravinnokseen. Syö jopa niin harvoin kuin kerta vuoteen. Varmaan luikertelisi itse ihmistä karkuun sen 10min. Joten juu kärmes, anaconda.

Vierailija
36/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti leijonan jos kuuluisin leijonen mielestä samaan laumaan.

Vierailija
37/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anakondasta ei olisi mitään vaaraa. Muut voivat tappaa ihan vaan kun uteliaisuuttaan testaavat.

Vierailija
38/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anakonda. Luulen että saalistaa mieluummin muita eläimiä ja luulen myös, ettei se kiinnostuisi minusta kuin todella nälkäisenä ja silloinkin ehkä jossain paljaassa häkissä olisi vähä epävarma saalistaja? Virtahepo tappaisi varmasti ja jääkarhusta uskon samaa, sille olisin myös oikeasti saalis näistä. Leijona ehkä ei saalistamaan ryhtyisi, mutta reviiritietoisena varmaan hengiltä laittaisi. Krokotiilin kimppuun kävisin itse ja yrittäisin saada sen leuat olemaan aukeamatta, siihen riittää käsivoimat, sen voima on suun purennassa ei aukaisussa.

Kävisit krokotiilin kimppuun? Mitenkä luulet pärjäävän tonnin painoiselle kuusi metriä pitkälle suistokrokotiilille jolla on eläinmaailman suurin purentavoima ja joka hyökkää vedestä. Näin lähtee gepardi krokotiilin suuhun.

Vierailija
39/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kamalat vaihtoehdot..anakonda olisi loogisin, moni on antanut hyviä syitä valita sen, mutta pelkään käärmeitä kauheasti. Ehkä urosleijona sitten, toivon mukaan se olisi ruokittu  eikä olisi kauhean kiinnostunut minusta sen 10 minuutin ajan, jos seisoskelisin kaukana enkä kiinnittäisi sen huomiota itseeni. Ehkä se on tottunut hoitajiin ja ihmisiin kun on kasvanut vankeudessa, eikä pidä minua välttämättä uhkana. Kuten moni sanoo, urosleijonat ovat myös melko laiskoja. Ehkä iso kissa torkkuisi uniaan eikä välittäisi.

Anakondan jälkeen ähiten mieluisia olisi krokotiili, jääkarhu ja virtahepo

Krokotiili on toisaalta melko hidas maalla, eikä osaa kiivetä puuhun. Mutta jos häkki on vain akvaariotyylinen/vesiallas eikä sellainen häkki, jossa on puita ja jotakin, mitä voisi kiivetä niin ei onnistu.

Jääkarhulla voi olla voimakas saalistusvietti ja voisi käydä ylle äkkiä. Virtahepo liian arvaamaton ja reviiritietoinen

Vierailija
40/67 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkarhu. Leikkisin kuollutta sen 10 minuuttia.