Suosittele aurinkovoidetta kasvoille ja vartalolle, jotka eivät jätä rasvaista tunnetta
Minulla on rasvoittuva iho ja olen kova hikoilemaan. Tuskaa tuottaa monet aurinkovoiteet, ne "valuvat" silmiin ja tahraavat vaatteet, tekevät valkoisen kelmun iholle, vaikka tuoteseloste muuta lupaakin.
Oletko löytänyt jonkin hyvän, korkealla suojakertoimella olevan voiteen, joka tekisi ihosta mattapintaisen, eikä sotkisi joka paikkaa? Saa olla vartalolle ja kasvoille eri voide.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
En tiiä millainen on vartalo joka ei jätä rasvaista tunnetta. Voisitko ap valaista?
Tai edes opetella oikean sanajärjestyksen?
Jos olisit ollut kiinnostunut keskustelun aiheesta, etkä turhasta "pilkunviilaamisesta", niin olisit huomannut, että vastasin jo aiemmin jollekin toisellekin, että olen tosiaan kirjoitellut otsikkoon mitä sattuu.
Anteeksi nyt kaikille joilta meni tämä aihe ihan yli ymmärryksen, kun oli noin järkyttävä sanajärjestysmoka sattunut otsikkoon!
Suosittele kasvoille ja vartalolle aurinkovoidetta, joka ei jätä rasvaista tunnetta TAI
Suosittele kasvoille ja vartalolle aurinkovoiteita, jotka eivät jätä rasvaista tunnetta
Noin, nyt on muotoiltu otsikkoa uudelleen, niin jospa aukeaisi tämä ketjun aihe paremmin!
https://www.yliopistonapteekki.fi/vichy-capital-soleil-mattifying-3in1-…
Tämä on minulla käytössä ja omasta mielestäni parhaasta päästä. Eucerinin joku mattapintaa lupaava aurinkovoide kiilsi kasvoilla aivan kuin muutkin.