Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naurettavaa syttyä vain oikeasti kunnolla lihavista

Vierailija
23.05.2022 |

Vaikka olen yrittänyt tykätä hoikista tai edes normaalipainoisista naisista niin ei onnistu. Oikeastaan vain huomattavan lihavat ja isot naiset kiinnostaa itseä siinä mielessä. Enkä puhu mistään pikkusen pullukoista vaan esim 150kg painavista. Oma unelma olisi 180cm ja 180kg

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ole iloinen kun preferoit sellaisia joissa ei kauheasti ole kilpailua. Paljon hankalampaa on tykätä fitness-pimuista.

Vierailija
2/12 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naurettavaa mutta ei yleistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä naurettavaa tuossa on? Ei mitään. Itse pidän muodokkaista ja pehmeistä naisista, lihavuutta se ei ole mielestäni, mutta monet sanovat että siinä olisi lihavuutta. Kukin tavallaan, kunhan ei satuta toista.

Vierailija
4/12 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti tykkään suht hoikista joten tuohan on vaan muille miehille lottovoitto. Eipä tule kisaa muiden kanssa, kum ottajia vähemmän

Vierailija
5/12 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

150-180 kg nainen on jo niin sairaalloisen ylipainoinen, että enemmänkin hirvittää ajatella kuinka kovaa kyytiä tommoset on menossa ennenaikaiseen hautaan ja miten haasteellista on suoriutua edes nykyihmisen inaktiivisesta arjesta noin isolla ylipainokuormalla.

En silti kritisoi sitä mistä toiset ihmiset viehättyy, kunhan se viehätyksen kohde on täysipäinen ja täysi-ikäinen. Parafilioita on monenlaisia, eikä kaikki niistä ole mitenkään vaarallisia.

Vierailija
6/12 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa on jos ei yritä iskeä niitä jotka saa syttymään. Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttäristä. Ei kun vonkaamaan ja panohommiin siitä. 

Minä sytyn raskaana olevista..  Eipä tartte murehtia ehkäisystä.

Vierailija
7/12 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs naurettavaa tuossa muka voisi olla. Se on Sun juttus! Mukavaa vain, että meitä on monenlaisia. Keep on!

Vierailija
8/12 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella meillä on omat perversionsa. Mun omiini ei kuulu läskit.

Vierailija
9/12 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pehmeä nainen on parasta. Viellä kun on jotain yläpäässäkin.

Vierailija
10/12 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se naurettavaa ole. Jokainen syttyy mistä syttyy

Vierailija
11/12 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naisetkin tykkäävät epäterveelliset elämäntavat omaavista miehistä. Jos tykkäät liikkua ja haet liikunnallista 180kg naista, niin voihan sitä hölmöksi joku kutsua. Jokainen tavallaan ja osa niin kuin "kuuluu".

Vierailija
12/12 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vnaha sanonta makuja on monia toimii tässäkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän