Mies, haluatko naisen vaihtoon jos hän ei saa orgasmia panemalla?
Kommentit (26)
Täällä kyllä aivan hulluja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se sitten jotenkin väärin? Asetelma on vähän nurinkurinen. Kuka alkaa alunperinkään suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa jolla ei ole sellaisia ominaisuuksia jotka kumppanille asettaa? Jos tietää että asia on itselle tärkeä, niin kai sitten valitsee sellaisen naisen joka saa yhdynnässä. Entä jos kyse on vain seksisuhteesta, silloin asia voi olla eri.
No ei se tietenkään väärin ole, tokihan kumppanin saa silläkin perusteella valita. Oma mielipiteeni silti on, että on se perusteena kuitenkin suhteettoman pieni, erityisesti jos suhteessa, edes seksissä, ei mitään muuta vikaa ole. Puhtaassa seksisuhteessa voi tietysti olla merkityksellisempi asia, mutta toisaalta kyllä voisi luulla, että juuri sellaisessa suhteessa nautinto itsessään olisi tärkeintä, eikä niinkään tapa jolla nautinto tulee?
Olisi kyllä ihan mielenkiintoista kuulla perusteluja niiltä, jotka olisivat valmiita dumppaamaan seksistä nauttivan ja orgasmeja saavan naisen ihan vain sen takia, että hän ei saisi niitä panemalla. Ei-vastauksen tähän kyselyyn ymmärtää kyllä selittämättäkin, mutta kyllä ei oikein käy ainakaan mun järkeeni.
Jos nauttii siitä että nainen saa ja menettää kontrollin. Mulla ainakin palaa lanka loppuun siinä vaiheessa, eli omasta näkökulmasta se on paremi asia. Kuinka paljon tämä merkitsee, riippuu täysin suhteesta. Esim seksisuhde joka vaatii kolmen tunnin suuseksimaratonin/orgasmi vs helppoja orgasmeita ja tyytyväinen nainen pienemmälläkin nopeammasakin sessiossa, niin tuolla on merkitystä. En näi että asia olisi kyllä tai ei, mutta ei siitä naisen orgasmista kai haittaakaan voi olla?
Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin tuossa siirrettiin jo vähän maalitolppia. Kysymys oli siitä, että saako nainen yhdynnässä vai ei, eikä siitä että onko nainen kaikin tavoin vaikeasti laukeava. Vaikka yhdynnässä ei saakaan, niin sen ainoa vaihtoehto ei ole kolmen tunnin suuseksimaraton, vaan voi yhtä hyvin olla vaikka minuutin kielikylpy tai 30 sekunnin intensiivisuristus jollain sopivalla välineellä.
Siirrettiin, mutta koitan tätä kauttaa päästä ymmärrykseen, miksi joku voi painottaa asiaa. Kuten sanoin, minä tulen parhaiten juuri silloin kun nainenkin tulee, ja parasta se on kun saa ainoastaan keskittyä siihen yhteen asiaan yhdessä. Asialla ei ole minulle niin merkitystä millä tavoin nainen saa, mutta minä nautin noista hetkistä kun molemmat keskittyvät siihen aktiin ilman mitään muuta. Jännä asia on myös että olen lukenut että myös naisia vaivaa jos mies ei saa yhdynnässä. Onhan se positiivinen asia jos nainen saa yhdynnässä, vaikka ei siitä kynnyskysymystä tekisikään.
Totta kai, koko kysymyshän on oikeasti syvempi ja moniulotteisempi, mutta lähdin hakemaan vastausta tässä yksinkertaisessa muodossa, koska siinä muodossa se toisinaan esitetään ongelmana palstalla (miehet jättävät naiset jotka eivät saa yhdynnässä). Jos nimenomaan sellaiseen positioon jollakin olisi esittää näkemyksiä, niin olisihan se hyvä kuulla.
Tosielämässä yksi iso tekijä tässä olisi myös se, että millä tavalla nainen asian itse kokisi, ja jos kokisi ongelmaksi, niin millä tavalla haluaisi sitä ratkoa. Jos orgasmin saamattomuus yhdynnässä olisi naiselle iso peikko, joka jatkuvasti olisi virtahepona makkarissa, niin kyllähän se aika pian alkaisi suhteen energiatasoihin vaikuttaa. Jos se taas olisi positiivinen ongelma josta seuraisi vaan enemmän ja monipuolisempaa seksiä O:n leikkimielisen etsinnän merkeissä, niin sitä hauskempaahan se olisi.
Joo, ja tietenkin myös miehen asenne vaikuttaa yhtä lailla. Mies voi sössiä tilanteen myös omalta osaltaan olemalla urpo, ettei nyt jäisi epäselväksi.
Ehkä toi peikko selittää ainakin joitain asioita. Jos edellisessä suhteessa on ollut sellainen ongelma, niin haluaa välttää sen tulevissa suhteissa. Tai sitten jos tapaa naisen joka on aiemmin saanut yhdyntäorgasmeja ja nyt sitä ei sitten syystä tai toisesta kuulu. Kokemus ei varmasti ole se paras, joten sitten suosii naisia jotka saavat yhdynnässä. Syitä voi olla varmaan vaikka kuinka paljon. Minusta ei pitäisi kuitenkaan kyseenalaistaa kenenkään omia motiiveja mitä kumppaniltaan haluaa. Esim jos nainen haluaa nyt vaikka yli 190 senttisen miehen, niin sitten hän haluaa, eikä sitä tarvitse näin perustella. Voihan se olla vaan niin kiihottava asia että se painaa vaakakupassa kuten esim joku fetissi, aivan kuten tämäkin voi olla, mitä tahtoo toteuttaa sen puolison kanssa. Eniten ihmetyttää kuitenkin miksi tätä paheksutaan, mutta vastaavaa ei tapahdu esim ulkonäköasioissa, jos joku haluaa komean miehen tai kauniin naisen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kyllä aivan hulluja ihmisiä.
??
Jos mun mieheni puhuisikaan tuohon suuntaan, menis HÄN vaihtoon heti. Ei voi itsekkäämpää enää ollakkaan.
Että, miehen nautinto ja muu etunenässä..ei ei.915
Ei vaihtoon. Yritän sen sijaan kielellä tai sormilla. Jos ei saa siltikään niin vielä leluilla. Jos nekään ei auta, niin ei voi mitään. Hyvä nainen ei kuitenkaan mene vaihtoon noin naurettavasta syystä.
Totta kai, koko kysymyshän on oikeasti syvempi ja moniulotteisempi, mutta lähdin hakemaan vastausta tässä yksinkertaisessa muodossa, koska siinä muodossa se toisinaan esitetään ongelmana palstalla (miehet jättävät naiset jotka eivät saa yhdynnässä). Jos nimenomaan sellaiseen positioon jollakin olisi esittää näkemyksiä, niin olisihan se hyvä kuulla.
Tosielämässä yksi iso tekijä tässä olisi myös se, että millä tavalla nainen asian itse kokisi, ja jos kokisi ongelmaksi, niin millä tavalla haluaisi sitä ratkoa. Jos orgasmin saamattomuus yhdynnässä olisi naiselle iso peikko, joka jatkuvasti olisi virtahepona makkarissa, niin kyllähän se aika pian alkaisi suhteen energiatasoihin vaikuttaa. Jos se taas olisi positiivinen ongelma josta seuraisi vaan enemmän ja monipuolisempaa seksiä O:n leikkimielisen etsinnän merkeissä, niin sitä hauskempaahan se olisi.
Joo, ja tietenkin myös miehen asenne vaikuttaa yhtä lailla. Mies voi sössiä tilanteen myös omalta osaltaan olemalla urpo, ettei nyt jäisi epäselväksi.