Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako mies olla vain kaveri?

Vierailija
23.05.2022 |

Olen tapaillut jo nelisen kuukautta miestä, josta tulee niin mixed singals, että pitää kysyä osaako muut tämän perusteella keksiä mitä voisi olla taustalla.

Meillä on tosi hauskaa yhdessä, tapaamme tosi tiiviisti ja olemme viettäneet jo parikymmentä yötä yhdessä. Se, mikä minua ihmetyttää, on että mies ei ole tehnyt minkäänlaista aloitetta seksiin, eikä vaikuta olevan kovin kiinnostunut fyysisestä läheisyydestä, välillä jopa suoraan torjuu minun aloitteet. Minä olen kuitenkin tehnyt selväksi, ihan suoraan sanomallakin, että häntä haluan, eikä mies siihen ole mitään kommentoinut. Minun aloitteesta pussailemme ja cuddlailemme silloin tällöin (ei aina kun nähdään), mutta silloinkin korostuu, että mies ei esim. koskettele minua mitenkään erityisen innokkaasti. Ehdottaa silti aina uutta näkemistä.

Ainoastaan yhden kerran ihan ensimmäisiä kertoja tavatessamme olemme meinanneet päätyä seksiä harrastamaan, mutta se päättyi siihen että miehen erektio laski hetkessä. Sen jälkeen mies on vältellyt seksiä, vaikka tein selväksi ettei minua tuo tapahtunut haittaa ja häntä edelleen haluan. Toki myös haluan kunnioittaa hänen rajojaan enkä painostaa mihinkään.

Tuli pitkä sepustus, mutta oon niin hukassa, en uskalla suoraankaan kysyä, kun pelkään torjuvaa vastausta. Mutta voiko tämä tästä vielä kääntyä suhteeksi, jossa olisi myös seksuaalista intohimoa? Mitä minun pitäisi tehdä? Vai eikö mies vain yksinkertaisesti halua minua?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ihmeessä siltä mieheltä.

Vierailija
2/17 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain saa kysyttyä, kun pelkään liikaa vastausta. Me puhutaan kaikesta muusta tosi avoimesti, mutta meidän kahden väleistä on jotenkin tosi korkea kynnys puhua. Oon jo monta viikkoa yrittänyt ottaa asiaa puheeksi, mutta en löydä sanoja saati saa niitä suusta ulos.

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteet kehittyvät vuorovaikutuksessa, että voihan olla ettei hänkään tiedä mitä haluaa.

Kovasti kyllä vaikuttaa että haluaa olla vain kaveri. Toisaalta minulle kudlailu naisen kanssa aiheuttaisi jotain himoja, vaikken edes haluaisi suhdetta.

Tai ehkä haluaa tutustua tosi syvästi ennen seksiä.

Tai ehkä hänellä on joku trauma, esim. siitä stondiksesta.

Itseltään sun on pakko selvittää se.

Vierailija
4/17 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vain saa kysyttyä, kun pelkään liikaa vastausta. Me puhutaan kaikesta muusta tosi avoimesti, mutta meidän kahden väleistä on jotenkin tosi korkea kynnys puhua. Oon jo monta viikkoa yrittänyt ottaa asiaa puheeksi, mutta en löydä sanoja saati saa niitä suusta ulos.

-AP

Oma vahva veikkaukseni: mies on homo.

Tai jos ei homo niin aseksuaali. Eli: Ei kannata jatkaa suhdetta!

Vierailija
5/17 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-AP

Vierailija
6/17 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies54 kirjoitti:

En ehkä homoksi veikkaisi, kun hän on kuitenkin itse alunperin mua ulos pyytänyt, ja kai hän torppaisi minun lähentelyt selvemmin jos näin olisi? Voisiko sitten olla ace kun ei seksi tunnu kiinnostavan. :(

-AP

Vierailija
7/17 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies54 kirjoitti:

En ehkä homoksi veikkaisi, kun hän on kuitenkin itse alunperin mua ulos pyytänyt, ja kai hän torppaisi minun lähentelyt selvemmin jos näin olisi? Voisiko sitten olla ace kun ei seksi tunnu kiinnostavan. :(

-AP

Tai sitten kuitenkin homo - ehkä itsekään sitä tiedostamatta.

Vierailija
8/17 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lerppakulli.

Vierailija
9/17 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän todennäköisenä, että hän vain jännittää kovasti. Kannattaa puhua vaikka on vaikeaa, se auttaa.  T:M 45v

Vierailija
10/17 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on arvioinut että sinulta saatava seksi on vain niin kertakaikkisen huonoa, ettei viitsi vaivautua. Sillä-jos seksi kanssasi olisi laadukasta ja hyvää, mies haluaisi sitä yhä enemmän ja enemmän. Joku vika Ap.ssä selvästikin on, kun mies ei seksiä kanssaan halua. Kehoittaisin Ap:tä menemään perusteelliseen lääkärintarkastukseen, ja opiskelemaan seksitaitoja, sekä käymään terapeutilla.

No vitsivitsi. Ylläolevaan tyyliin tulee kommentteja, jos alkuasetelman sukupuolet käännetään päinvastaisiksi, eli olisi mies joka ihmettelisi miksi tapailemansa nainen ei halua seksiä. Tässä asiassa kaksois-standardit elävät ja voivat hyvin. Näillä palstoilla erityisesti.

Vierailija
11/17 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa että välillänne on syvä henkinen yhteys, ennenkuin voi ajatellakaan seksiä kanssasi. Et saa painostaa häntä seksiin millään tavoin, koska seksi ei ole mikään perusoikeus. Ap, ajattelevatko kaikki naiset pelkästään alapäällään, kuten sinä teet? Olet valmis heittämään hyvän poikaystävän roskiin vain siksi että tämä ei ole ollut mulkku tanassa kimpussasi silloin kuin sinä suvaitset sormiasi napsauttaa.

Vierailija
12/17 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa että välillänne on syvä henkinen yhteys, ennenkuin voi ajatellakaan seksiä kanssasi. Et saa painostaa häntä seksiin millään tavoin, koska seksi ei ole mikään perusoikeus. Ap, ajattelevatko kaikki naiset pelkästään alapäällään, kuten sinä teet? Olet valmis heittämään hyvän poikaystävän roskiin vain siksi että tämä ei ole ollut mulkku tanassa kimpussasi silloin kuin sinä suvaitset sormiasi napsauttaa.

No en kyllä ole painostamassa enkä roskiin heittämässä, mistä sait sen kuvan? Olen vain ensimmäistä kertaa tilanteessa, että näin pitkän ajan jälkeen yhteydenpito on edelleen tiivistä, mutta seksi puuttuu, ja se aiheuttaa minussa epävarmuutta. Olen kyllä valmis odottamaan, mutta pelottaa että odotan turhaan.

-AP

Vierailija
13/17 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sen sanoit. Miehen erektio laski hetkessä. Polttaako röökiä? Juoko paljon alkoa? 2-3 tuoppia saattaa riittää pilaamaan stondiksen. Aina voit ehdotta potenssilääkkeitä. Tai sit otat siltä kunnolla p oskeen että kovenee ja sit vast sissään.

-mies

Vierailija
14/17 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto 1: aseksuaali

Vaihtoehto 2: ukko on mennyt täydelliseen takalukkoon jännityksestä aiheutuneesta erektiohäiriöstä. Sama juttu kenties tapahtunut kaverille aiemminkin. Nyt välttelee tilannetta jossa voisi lerpahtaa uudelleen.

Vaihtoehto 3: kovan luokan uskis, meinasi kerran poiketa tieltä mutta sai taisteltua Jeesuksen mieleensä juuri sopivasti ja huorinteon estettyä

Eihän se muuten selviä kuin puhumalla. Jos/kun selviää mikä se noista vaihtoehdoista on, päätät sitten miten jatkat:

1. haluatko jatkaa suhdetta ACEen (juokse!),

2. haluatko tukea kundia erektiohäiriön kanssa - varmaan lähinnä itsevarmuudesta ja värkin toimivuuteen luottamisesta kyse, homma voi kääntyä vielä ihan hyvinkin mutta toivoa paremmasta on vain jos tyyppi itse uskaltaa itse kertoa avoimesti sulle mistä on kyse. Jos ei uskalla myöntää että on ongelma, peittelee ja välttelee niin ei se siitä parane, tai

3. haluatko uskiksen

Vierailija
15/17 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tulee mieleen tästä, että olisko kuitenkin siitä erektiosta kysymys.

Ei ehkä uskalla myöntää, että on ollut sen kanssa joskus vaikeuksia, tapahtunut on voinut jäädä kummittelemaan mieleen ja kasvaa suhteettoman suureksi kauhukuvaksi, ja nyt ei uskalla edes yrittää enää seksiä, koska pelkää epäonnistuvansa.

Vierailija
16/17 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän vastaava tilanne erään kaverimiehen kanssa. Käydään yhdessä ulkona,, mies on yöpynyt luonani muutaman kerran, viihdytään yhdessä..mutta mitään fyysistä tai intiimiä lähentymistä ei tapahdu. Välillä mies saattaa taputtaa mua veljellisesti, mutta kun minä teen samanlaisen eleen, hän melkein kavahtaa taaksepäin :( olen varma, että tietää mun haluavan seksiä kanssaan. Ei ole homo, ehkä sit aseksuaali.

Vierailija
17/17 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomasi perusteella tulee mieleen muutama vaihtoehto.

1) Erektion lopahtaminen on kolahtanut miehen itsetuntoon oikein kovasti.

2) Mies haluaa parisuhteen, ei panosuhdetta. Joskus helpompi saada itsestään selvää kun ei ole uuden panosuhteen tuomaa tunnemyrskyä.

Jos haluat oikeasti tietää, kysy asianomaiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi