Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi pysyvästi vaalentaa itseään?

Vierailija
23.05.2022 |

Isäni on ulkomaalainen (pohjoisafrikka) mikä tarkoittaa sitä että olen ihan reippaasti tummempi kuin keskiverto suomalainen ja kesäisin kärähdin ihan huolella. Haluisin olla vaaleampi tai edes säilyttää talven vaaleuteni. Vinkkejä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ajatellut tummentaa itseäni, pukea mekon ja muuttaa nimeni Fatimaksi.

Vierailija
2/6 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten voit vaalemtaa luonnollista ulkonäköäsi mutta voit välttää ruskettumista käyttämällä pitkähihaisia, spf 50 aurinkorasvaa ja välttämällä aurinko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla lailla kun Michael Jackson?

Vierailija
4/6 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla lailla kun Michael Jackson?

Hän vissiin vaalentui sairauden seurauksena

Vierailija
5/6 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaalenna, olet todella ok noin Kauneimmat ihmiset ovat omiin silmiini usein juuri "sekoituksia" eri etnisistä geeneistä. Voit myös nauttia enemmän auringosta, eikä tarvitse pelätä ihosyöpää niin paljon. Se kun tulee sinisilmille vaaleille hyvin todennäköisesti ennemmin tai myöhemmin, jos auringosta yhtään enemmän nauttii. Myös joidenkin muiden, voimakkaaseen vaaleuteen liittyvien sairauksien riski on alhainen.

Oma ulkonäkö murehduttaa nuorena enemmän, mutta iän myötä huomaa, kuinka pieniä ne ulkonäköön liittyvät murheet ovatkaan oikeasti tärkeiden asioiden (esim. terveys, läheiset lämpimät ihmissuhteet jne.) rinnalla.

Vierailija
6/6 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vaalenna, olet todella ok noin Kauneimmat ihmiset ovat omiin silmiini usein juuri "sekoituksia" eri etnisistä geeneistä. Voit myös nauttia enemmän auringosta, eikä tarvitse pelätä ihosyöpää niin paljon. Se kun tulee sinisilmille vaaleille hyvin todennäköisesti ennemmin tai myöhemmin, jos auringosta yhtään enemmän nauttii. Myös joidenkin muiden, voimakkaaseen vaaleuteen liittyvien sairauksien riski on alhainen.

Oma ulkonäkö murehduttaa nuorena enemmän, mutta iän myötä huomaa, kuinka pieniä ne ulkonäköön liittyvät murheet ovatkaan oikeasti tärkeiden asioiden (esim. terveys, läheiset lämpimät ihmissuhteet jne.) rinnalla.

Olipa kauniisti kirjoitettu mutta olen kyllä silti käyttänyt yleensä aurinkorasvaa, koska muuten ihoni palaa ennemmin tai myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan