Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Paras tarjous mistä olet kieltäytynyt?

Vierailija
12.10.2006 |

Mulla levysopimus.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltäytymään kaikista ehdotuksista mitä sieltä suunnalta sateli. Olin toisaalta ylpeä itsestäni, mutta mutta...

Vierailija
2/7 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin päässyt joskus parikymppisenä vaimoksi italialaiselle aatelissukuiselle miehelle jonka perheellä oli suuri viinitila. Ei vaan riittänyt rakkaus eikä seikkailun halu tällä tytöllä ja hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin älykkään, charmantin ja vetovoimaisen miehen kanssa. olin eroottisena tanssijana eräässä lahden strippipaikoista joskus 90-luvulla. tämä miellyttävä mies antoi minulle 4000 markkaa tippiä lavaesiintymisistä.

tarjosi 30 000 jos olisin lähtenyt hänen mukaansa hotelliin. kieltäydyin kohteliaasti, kyllä hänellä naama venähti kun sanoin että jos oltaisi tavattu baarissa " normaalisti" olisin varmastikin lähtenyt jatkoille hänen känssaan.. ILMAISEKSI :)

sinkku kun olin ja hän kovin miellyttävä.

mutta toimin tanssijana, en prostituoituna, joten niin siinä kävi.

Vierailija
4/7 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en lähtenyt perhesyistä.

Vierailija
5/7 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli teki tottavie lähteä, mutta ihmissuhde oli esteenä. Ihmissuhde oli tosin niiiiiin huono, että olisi ollut parempi lähteä. Jälkeenpäin kyllä ketutti kun en lähtenyt. Ei nyt enää ketuta!

Vierailija
6/7 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistamisenarvoisesta kieltäytynt. Ai ku tylsää.

Vierailija
7/7 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja tarjouksia teille kyllä sadellut ;-))

Itselleni tarjottiin (ennen perheen perustamista) ulkomaanmatkaa erään ihan kivan miehen toimesta. Kieltäydyin kohteliaasti tarjouksesta, vaikka kieltämättä vähän olisi tehnyt mieli lähteä rentoutumaan... En uskaltanut ottaa riskiä, että olisin tylsistynyt hänen seuraansa, vaikka huumorimiehiä onkin.

Toimii opettajana ja mua ei nuo kansankynttilät hirveesti kiihota, vaikka satunnainen pano kaveri olikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme