Huhtimasujen torstai
Tässä linkki eiliseen pinoon (katotaan onnistuuko):http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8568681&p=2&tmode=1&smode…
Lueskelin tossa just alkuviikon pinot. Mukavaa, et monella tuntuu jo helpottaneen alkuraskauden oireet! Tsemppiä väsymyksestä ja pahoinvoinnista vielä kärsiville!! Kiva myös kuulla, et valtaosa on vissiin käynyt np-ultrassa ja kaikki ollut hyvin.
ON: Viikonlopun kirjoittelin hätääntyneenä vuodostani. Sunnuntaina alko taas alkuillasta tuleen uudelleen kirkasta vuotoa. Sitä tuli yöside kaupalla, joten soitin taas synnärille (täällä synnäri ja naistentaudit samalla os:tolla). Perjantaina mun käskettiin mennä suoraan os:tolle, jos vuotoa uudelleen tulee. No, sieltä käskivät mennä ekaksi ensiapuun. Menin sinne ja selitin asiani luukulla. Soitti suoraan os:tolle ja sain mennä suoraan sit sinne. Ottivat mut sisälle ja vasta eilen pääsin kotia.
Sunnuntaina illalla sielä ultrasivat. Ei näkynyt vuotokohtaa, ei hematoomia. Olivat siis edelleen hakusalla, et mistä vuotaa. Määräsivät leopa. Vauvalla onneksi kaikki hyvin!
Eilen ennen kotiinlähtöä ultrasivat uudelleen. Nyt oli näkyvissä hematoomaa ja lääkäri sanoi, et näyttäisi siltä, et istukan reunasta on vuotanut. Kahden viikon päästä kontrolliultra. Jos sitä ennen alkaa tulla runsaasti kirkasta vuotoa, niin sit yhteys äitipolille tai os:tolle.
Nyt saan pikkuhiljaa alkaa liikkumaan,mut äkkinäiset liikkeet ja nostelut on kielletty. Mies sai sairaslomalapullani olla pois töistä, kun olin sairaalassa. Kurja puoli on se, et hänen työpaikka ei maksa niiltä päiviltä sairaslomarahaa:(. Jotku kuulemma maksavat. Mies ois aloittanut tiistaina aamuvuorot, joten on nyt sit ollut 3pv palkattomasti kotona. Sovittiin, et huomenna menee töihin ja isomummi (eli mun mummi) tulee autteleen mua aamupäiväksi tähän pojan kans. Poikamme on 1v8kk, joten väliin tarvii nostella eli ei ihan kahdestaan kotona pärjätä. Onneksi oma tukiverkkomme osoittautui toimivaksi ja auttavaksi, joten eiköhän tästä selvitä!!
Mies tuli juuri pojan kanssa kaupasta, joten nyt syömään. Palailen myähemmin!
Senny ja Lilliputti rv 12+5