Tuttavani punalappuhuijasi, tai aikoo huijata, miten suhtautuisit
Näin kaupassa tuttavani ja jäimme juttelemaan. Lähistöllä oli hyllyttäjänainen joka lähestyi meitä alituiseen.
Kun hyllyttäjänainen oli kohdallamme ja kysyin häneltä erästä koiranruoka tuotetta ja hyllyttäjänainen sanoi juuri nähneensä tuon tuotteen ja voimaansa hakea sen minulle. Tässä vaiheessa kylvettiin siemenet petokseen; lähtiessään hakemaan tuotetta, hyllyttäjänainen laski kädessään olleen laputuskoneen läheiselle kaapin kulmalle. Tuttavani siirtyi laputuskoneen luokse ja sai irrotettua viisi alennuspunalappua.
Hämmennyin niin etten osannut reagoida kun hyllyttäjänainen jjo palasiin paikalle.
Olen ainoa joka voi estää rikosta tapahtumasta mutta keinovalikoimani on vähäinen.
Kommentit (7)
Mä olen nähnyt monta kertaa kun hedelmiä ja vihanneksia punnittaessa huijataan. Vanhat mummotkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nähnyt monta kertaa kun hedelmiä ja vihanneksia punnittaessa huijataan. Vanhat mummotkin.
Kaupassa työskentelevänä olen huomannut että vanhemmat naisihmiset huijaavat kaikista eniten
Punalappuostosen päiväykset tarkistetaan kassalla. Että ei onnistu huijaus.
Viivakoodista luetaan tuotteen hinta, ei mistään lappusesta.
Vierailija kirjoitti:
Punalappuostosen päiväykset tarkistetaan kassalla. Että ei onnistu huijaus.
Ei niillä kassoilla ole aikaa mitään päiväyksiä etsiä ainakaan normaalikaupoissa.
hööppö hööppö... ja jos silti noin niin ehkäköpä valvontakammeroista on seurattu toimintaanne?
Kaupoilla on niin suuret katteet, että ei ne konkurssiin mene, jos kaverisi ostaa viisi väärin punalaputettua tuotetta. :)