Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääseekö pettämisestä ikinä yli?

Vierailija
22.05.2022 |

Tilanne on siis se että näistä tiedossani olevista pettämisistä on jo vuosia aikaa. Ollaan oltu yhdessä 12 vuotta. Ensimmäisen kerran petti noin 10 vuotta sitten, muhinoi parhaan kaverini kanssa meidän sohvalla ja jäi verekseltään kiinni, luulivat muka että minä nukuin. Toisestakin pettämisestä noin 5 vuotta aikaa: tietääkseni vain yhtenä iltana kirjoitteli tutulle naiselle kuinka haluaa olla tämän kanssa ja harrastaa seksiä yms. Myös haukkui minua kovasti viesteissä kuinka seksi on paskaa ja vituttaa katsella jos on vuosien päästä vielä minun kanssa yhdessä. Oli samana iltana painellut myös tämän naisen luokse toiselle paikkakunnalle yöksi, kumpikin väittää ettei mitään tapahtunut.
Pääsin silloin näiden asioiden yli ja jatkettiin matkaa yhdessä. Vieläkin ollaan yhdessä enkä ole asioita vuosikausiin miettinyt kunnes lähi kuukausina ne on taas tullut mieleen enkä pääse ahdistuksesta yli. Epäilen koko ajan pettääkö uudestaan ja haluaako olla vielä kanssani. Tunnen myös itseni kaikin puolin paskaksi ihmiseksi ja itsetuntoni on ihan palasina, eniten tässä nykyään satuttaa ne sanat mitä mies oli minusta kirjoittanut. Olen itkenyt nykyään enemmän kuin silloin kun pettämiset kävi ilmi. Miten muut olette selvinneet näistä tilanteista?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääset aidosti yli, kerro myös minulle miten sen teit. Tulin petetyksi 8v sitten, suhde päättyi, mutta en pysty enää luottamaan keneenkään niin että uskaltaisin uuteen parisuhteeseen.

Vierailija
2/14 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempia miehiä on maailma täynnä joten suosittelen eroamista. Itse en pystyisi luottamaan enää yhdenkään pettämis kerran jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse. Kuulostaa muutenkin sellaselta tyypiltä, että parempi sinun olisi ilman häntä.

Vierailija
4/14 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä täysin pääse yli varmaan koskaan. Luotan puolisooni mutta jos hän vielä pettäisi pitkä parisuhde olisi kyllä siinä, loputtomiin ei voi pettämistä katsella ja antaa anteeksi.

Vierailija
5/14 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole viiteen vuoteen unohtanut jo pettämisiä, niin oudolta tuntuu.

Onhan sitä muutakin elämää kuin vain puolisio.

Miten joku voi vatvoa mielessään jotain asiaa, joka on tapahtunut joskus vuonna 2017 tai 2012?

Ja kuinka ihmeessä ap tiedät,  mitä miehesi kirjoitteli tuolla toiselle naiselle, että  mm. v#ttuttaa katella sinua, jos on vuosien päästä vielä sinun kanssa?

Mistä näit muka näit tuon tekstin?

En oikein usko tuota tarinaasi, vaikka tiedänkin että pettämisiä tapahtuu ja paljon tapahtuukin.

Jos olet kerran anteeksi antanut ja olette jatkaneet yhdessä, niin lakkaa vatvomasta.

Kyllä miestäkin ärsyttää ripustautuva ja roikkuva ja kyttäävä nainen.

Ota elämä käsiisi ja lähde käppäseen, jos mies vielä kerran pettää, ei siihen muuta keinoa eikä apuja ole.   Ellet sitten halua olla joku kynnysmatto, johon mies vain pyyhkii jalkansa.

Ja onhan teillä ollut tässä nyt se viisi vuotta aikaa parantaa parisuhdentanne.

Mitä olette tehneet sinä aikana suhteenne hyväksi?

Vierailija
6/14 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse, parisuhde on ainut laatuinen vain kerran ja pettäminen tuo siihen sen särön, että suhde ei palaudu koskaan täysin entiselleen. Ja jos vielä kahdesti pettää niin ajan hukkaa olla sellaisessa suhteessa.

Vierailija
7/14 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montaa asiaa voin niinsanotusti painaa villasella ja antaa anteeksi.

Vaan sitä en antaisi koskaan anteeksi, jos oma mies ja paras kaveri menevät yhdessä sänkyyn muhinoimaan.

Vaikka se onkin vain sitä pelkkää seksiä,  niin pitävä sääntö on edelleen se, että kuormasta ei syödä.

Vaikka miten kirvelisi ero ja olisi hankalaa ja raskasta aloittaa täysin uusi elämä,  niin sen taatusti tekisin.

Ei olis enää se muka paras kaveri ystävä, eikä mies enää asuisi saman katon alle.

On törkeää  mennä kummankaan puolisin sänkyyn, toisen osapuolen kavereiden kanssa.

Se on suurin halveksunnan osoitus omaa kumppania kohtaan.

Työmatkoilla sattunut moka jonkun tuntemattoman kanssa ei koske läheskään niin paljon, kuin se, että kaksi petosta tulee yhtäaikaa tietoon.  Kun sekä mies että ystävä pettävät yhdessä puolisoa.    Ero on silloin väistämätön tosiasia,  sillä edelleen löytyy tässä elämässä uskollisiakin naisia ja miehiä.  Jokaiselle, jos vain haluaa löytää.

Vierailija
8/14 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siitä suhteesta tekee niin hyvän että olet pysynyt siinä noista epäilyksistäsi ja pettämiskerroista huolimatta?

Vierailija
9/14 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pääse, parisuhde on ainut laatuinen vain kerran ja pettäminen tuo siihen sen särön, että suhde ei palaudu koskaan täysin entiselleen. Ja jos vielä kahdesti pettää niin ajan hukkaa olla sellaisessa suhteessa.

Kyllä pääsee yli.  Joku satunnainen lipsahdus, jonkun tuntemattoman kanssa ei liittoa kaada.

Ja sekä miehet että naiset pettävät jatkuvasti toisiaan,  siitä ei vaan puoliso tiedä.

Eikä saakaan tietää.

Jos tietäisi, ei olisi sanoissan noin ehdoton.

Jos kommentoijaakin pettetäisiin vain yhden kerran, mutta molemmilla olisi silti edelleen syvää tunnetta ja välittämistä toista kohtaan,   niin sellaisen takia ei pidä perhettä alkaa hajottamaan.

Kyllä monikin nainen jälkeenpäin todennut, että liian nopeasti teki ero päätöksen, kun  oli niin kuohuksissa, suuttunut ja vihainen ja katkera.

Ja huomannut senkin, ettei se niin yksinkertaista ole uutta elämää aloittaa ja löytää uutta kumppania.

Ei uuden etsiminen kaikille helppoa olekaan, menee aikaa muodostaa todella hyvä ja toimiva suhde ja tutustua toiseen perusteellisesti.

Ja siihen vielä lapsikuvioit päälle vkonloppu ja vuoroviikkoinen, se on tosi raskasta heille.

Vierailija
10/14 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse kunnolla yli...

Erosin jo 9 vuotta sitten exästä. Edelleen traumat nousee välillä pintaan. Hän oli kontrolloiva, rajoitti elämääni ym, mutta hän itse sai mennä ja tehdä mitä halusi. Hän myös seurasi minua välillä salaa , se oli aivan kamalaa. Niin hän tosiaan petti minua ja luuli ilmeisesti, että itse käyttäydyn samalla tavalla, vaikka en todellakaan.

Kuulin myöhemmin hänen kavereilta, että liki jokaisella baarireissulla hän oli iskenyt jonkun naisen, jolle tarjosi illan juomat ja sitten välillä ilta jatkui sitten pettämisen merkeissä kaverien nurkissa.... Minun kanssa hän ei tahtonut koskaan lähteä viihteelle, eikä olisi halunnut, että minäkään siellä käyn.

Nyt olen ollut n. 8vuotta uudessa, hyvässä suhteessa. Silti huomaan, että välillä mietin, että mitä jos tämä mies pettää minua ym. Toivoisin, että kukaan ei joutuisi kokemaan pettämistä

Vierailija
11/14 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tässä kommentoi.. en siis ole vuosikausiin miettinyt näitä pettämisiä ja luulin päässeeni niistä yli mutta nyt siis muutama kuukausi sitten asiat alkoi vaivaamaan ja oikein kunnolla. Syy miksi silloin jäin suhteeseen oli että ensimmäisellä kerralla häistämme oli alle vuosi, koin että yritetään vielä. Seuraavalla kerralla olin viimeisilläni raskaana ja sain tietää asiasta lapsen syntymän jälkeen koska se toinen nainen kertoi minulle ja laittoi kuvakaappaukset keskusteluista, siksi tiesin mitä mies on minusta kirjoittanut. En ole miehelleni puhunut mitään tästä nykyisestä ahdistuksesta tai ottanut muutenkaan koko pettämistä puheeksi viimeisen 5 vuoden aikana, hän ei siis tiedä mitä tällä hetkellä tunnen ja koen. Ahdistusta pahensi vielä kun menin tyhmänä lukemaan niitä viestejä missä asiat minulle paljastui vaikka en ole 5 vuoteen aukaissut niitä viestejä.

Vierailija
12/14 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Myös haukkui minua kovasti viesteissä kuinka seksi on paskaa ja vituttaa katsella jos on vuosien päästä vielä minun kanssa yhdessä".

Mulle riittäisi jo toi, oli pettämistä tai ei.

En yhtään ihmettele jos olet epävarma. Miksi mies sit on pysytellyt suhteessa jos noin ottaa päähän?

Voi sinua naisparka.

Vierailija
13/14 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Myös haukkui minua kovasti viesteissä kuinka seksi on paskaa ja vituttaa katsella jos on vuosien päästä vielä minun kanssa yhdessä".

En yhtään ihmettele jos olet epävarma. Miksi mies sit on pysytellyt suhteessa jos noin ottaa päähän?

Voi sinua naisparka.

Jos mieheni haukkuisi, että seksi on huonoa niin lähtisin suhteesta pois. Hankkikoot muualta sitten.

Vierailija
14/14 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua naisparka.

Tätä olen itsekkin miettinyt että miksi sitten haluaa olla kanssasi. Väitti silloin että oli niin sekaisin kun teki ja sanoi mitä teki. Mutta eihän kukaan sano noin ihmisestä jota muka rakastaa. Olen miettinyt että onko hän kanssani vain koska tässä on tuttua ja turvallista olla, jos tulee uusi tilaisuus lähteekö silloin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän