Asioita joita nyt vanhemmiten kadut että jäi joskus tekemättä
Onko muilla asioita joita kadut että jäi tekemättä nuorempana.
Itsellä:
- olisin halunnut toisen lapsen mutta välit ex vaimon kanssa oli niin huonot että toinen lapsi jäi tekemättä. Se yksi +30 vuotias on maininnut asiasta että olisi mukavaa jos hänellä olisi sisko tai veli.
- minulla oli erotessani lyhyt suhde erään Kandan-Ranskalaisen kauniin ihanan naisen kanssa. Nyt kaduttaa etten jatkanut suhdetta ja muuttanut Montrealiin. Olen aina ihaillut Pohjois Amerikkalaista elämänmenoa ja olisihan se hienoa nyt osata kaiken lisäksi sujuvaa Ranskan kieltä. Mutta lapseni takia jäin aikoinaan 20 v sitten Suomeen.
- se etten nuorempana käynyt punttisalilla yhtä ahkerasti kuin nyt lähes seniori iässä. Enää ei tässä iässä lihakset kasva samalla lailla kuin parikymppisenä mutta olisihan se ollut hienoa joskus omistaa lihaksikas komea kroppa. Sitä ei vaan silloin tajunnut vaan mielummin ahtoi itseensä makkaraperunoita ja muuta epäterveellistä.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Eli ensimmäinen lapsi pilasi haaveesi Montrealista, ja silti kadut ettet tehnyt toistakin. Just.
Sä et niin vaan tajua
Aloittaa säännöllinen osake tai rahastosalkkuun säästäminen silloin kun valmistuin 80 luvun lopussa. Nyt olisi aika iso omaisuus mutta kun kukaan ei silloin kertonut että näin kannattaa tehdä. Itse olen kyllä vienyt tätä viestiä eteen päin omille lapsilleni ja hyvin ovat ottaneet neuvosta vaarin.
Minä olisin halunnut tehdä lapset jonkun muun kuin tuon saamattomam nykyään kaljalle ja tupakalle haisevan miehen kanssa jota en ole ikinä edes rakastanut.
Mutta nuorempana sitä oli niin epävarma että ei uskaltanut sanoa seurustelusuhteelle ei vaikka toista ei edes rakastanut. Ja syynä oli että olisi pudonnut pois kaveriporukasta jos olisi lopettanut seurustelun. Kuulostaa tyhmältä ja sitähän se onkin mutta kun olet nuorena niin epävarma itsestäsi niin vanhemmiten sitä katuu.
Eli ensimmäinen lapsi pilasi haaveesi Montrealista, ja silti kadut ettet tehnyt toistakin. Just.