Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttujesi kamalimmat somepostaukset

Vierailija
22.05.2022 |

Mikä on kamalinta, mitä tuttusi on postannut Suomeen?
Itse meinasin kuolla myötähäpeästä kun tuttvapariskunnan mies avautui tyttöystävänsä uskottomuudesta ja sitten tyttöystävä kommentoi päivitystä pahoitellen. En todellakaan hyväksy pettämistä, mutta some ei ole oikea paikka sen selvittelyyn.

Toinen mikä aiheuttaa välittömän myötähäpeän ovat naiset, jotka ovat viettämässä tyttöjen iltaa ja postaavat koko illan ajan someen kuvia, missä huulia pidetään seksikkäästi tötteröllä, silmät vähän seisoo päässä ja kaikki filtterit on pistetty täysille. Mitä pidemmälle ilta menee, sitä tärähtäneempiä kuvat alkaavat olla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu reippaasti keski-ikäinen täti oli ilmeisesti yöllä pienessä sievässä julkaissut kuvan jostain afrikkalaisesta miehestä täysin paljaana, kaikki näkyi. Vähän tuli wtf olo mutta eipä kuvakaan sitten seuraavana päivänä enää hänen sivuilla ollut.

Vierailija
2/7 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin ihan hyvin toimeen ilman lähikuvia pikku onnettomuuksien jäljistä, kuten ampparinpistoista, haavoista, mustelmista ja auringonpolttamista.

Olen myöskin istunut sairaalapäivystyksessä ja nähnyt jonotuslappuja, joten nekin kuvat vois jättää postaamatta.

Eniten inhoan arvoitusjulkaisuja tyyliin "on ollut rankat kolme päivää, saa nähdä alkaako helpottaa..."

Ihmiset kysyvät kohteliaasti mitä on käynyt, vastaus kuuluu "en viitsi someen kertoa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisin ihan hyvin toimeen ilman lähikuvia pikku onnettomuuksien jäljistä, kuten ampparinpistoista, haavoista, mustelmista ja auringonpolttamista.

Olen myöskin istunut sairaalapäivystyksessä ja nähnyt jonotuslappuja, joten nekin kuvat vois jättää postaamatta.

Eniten inhoan arvoitusjulkaisuja tyyliin "on ollut rankat kolme päivää, saa nähdä alkaako helpottaa..."

Ihmiset kysyvät kohteliaasti mitä on käynyt, vastaus kuuluu "en viitsi someen kertoa".

Joo! Tuo huomihuoraaminen on niin ärsyttävää. Miksi someen pitää kirjoittaa ylipäätään asiasta, jos ei halua avata asiaa yhtään??

Vierailija
4/7 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo! Tuo huomihuoraaminen on niin ärsyttävää. Miksi someen pitää kirjoittaa ylipäätään asiasta, jos ei halua avata asiaa yhtään??

Laitoin sulle yv.

Vierailija
5/7 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selfiet.

Tiedän kyllä miltä tuttuni näyttävät, eikä mua kiinnosta että onko jakaus tänään sivussa vai keskellä päätä

Vierailija
6/7 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun ulosteesta, eläimen tai ihmisen otetut kuvat. Niitä ei vaan halua nähdä. Usein syödään samalla, kun katsotaan näitä julkaisuja.

Vierailija
7/7 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun ulosteesta, eläimen tai ihmisen otetut kuvat. Niitä ei vaan halua nähdä. Usein syödään samalla, kun katsotaan näitä julkaisuja.

Mulla ei kyllä todellakaan ole tapana syödessä katsella ulostejulkaisuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi