Mistä edullisin masutuubi (jos ei tee itse)?
Hei
Olisin kiinnostunut ostamaan itselleni ainakin yhden masutuubin, enkä välttämättä saa aikaiseksi tehdä sitä itse tai en ehkä pääse kangaskauppaan.
Mistä siis löytäisin kaikista edullisimmat masutuubit, mieluusti värikkään? Hankin juuri pari mustaa puseroa, joiden kaula-aukot ovat aika avoimet ja ajattelin, että sinne alle voisi pujottaa masutuubin, joka näkyisi nyt yläosasta ja sitten masutuubia voisi käyttää myöhemmässä vaiheessa ihan tarkoituksenmukaisesti mahan päällä.
Mutta mistä niitä saa? Tekeekö joku tilauksesta?
kiitollinen salminakki
Kommentit (3)
Tavallinen resorihan myydään putkena, joka on helppo päärmätä toisesta päästä ja pujottaa masun päälle. Varmasti löytyy eri värivaihtoehtoja ja on edullisempi sekä vaivattomampi tehdä kuin narutopeista leikata. Itselläni oli putkiresori masutuubina itsetehdyissä äitiyshousuissa ja olivat tosi mukavat.
http://www.kaislakehto.fi/cat/product_catalog.php?c=17
En tosin ole muualta katsellut, joten en tiedä onko edullisin.
Minä tein itse tuubini vanhoista napakoista naruolkaintopeista, joista vaan leikkasin yläosan pois! Ostin tarkoitukseen uusiakin H&M -toppeja jotka on tosi edullisia ja sain monta eri väristä. En vaivautunut edes huolittelemaan leikattua päätä, koska se jäi päällimmäisen paidan alle, eikä edes näkynyt sieltä kun saumaa ei ollut. Jos tahtoo pitää paidan päällä, voi vaan taittaa toisen pään sisäpuolelle.
Järjetöntä mielestäni maksaa parikymppiä kappale yhdestä resorinpätkästä... :)