Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö 10 vuotta vanha sohva jo uusia?

Vierailija
21.05.2022 |

Onko noloa pitää niin vanhaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvat elävät noin 100 vuotta.

Vierailija
2/9 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, hyvässä käytössä sohva voikin kestää todella kauan. kyse on vain siinä, tykkääkö itse siitä niin kauan :) uudistamme olohuoneen sisustusta aika usein ja äskettäin hankimme uuden sohvan puurungolla ja mukavalla linen patjalla. minimalismista tykkäävä varmaankin tule iloseksi! https://futonota.fi/products/step-vuodesohva?_pos=9&_sid=28f10e14b&_ss=…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huohh.. Empä oikein tiedä

Vierailija
4/9 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikä vaan kunto vaikuttaa koska tarvitsee uusia. Ekologista ois käyttää loppuu asti kaikki tavarat.

Vierailija
5/9 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvälaatuinen sohva kestää kymmeniä vuosia. Kestoon vaikuttaa rungon laatu, pehmusteet ja kangas. Muutaman satasen sohvalta ei voi odottaa samaa kuin muutaman tonnin sohvalta. Jos sohva on hyvä, miksi vaihtaa.

Vierailija
6/9 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on riittävän ehjä. Mutta toki, jos ei ole pitänyt päällystettä päällä, on siinä renovoitavaa.

Nojatuoli on sama asia, joma hajoaa noin 10v:ssä, ja edullisempi nopemminkin, ja jos keinonahkaa, se karisee puolessa vuodessa, mutta päällyste, joka tulee aina muutenkin olla, niin sen 10v sekin voi kestää, vaikka sitten olisikin jo vähän vinksahtanut, siis hajoaa istuimen kohdilta jousituksessa tai ja muutoin, joka voi vielä olla käyttökelpoinen joitain vuosia, mutta sitten heitettävä pois.

Sängyissä sama juttu, kun jousitus löysää; se on suunniteltu niin, kuten kaikki mutkin tuotteet.

Ennen oli puinen sänky ja siinä päällä patja, ja se oli tosin hyvä ja tervellinen, helppo muuttaa ja hommata uusi patja; nykymeininhgissä on sentään petauspatja, muyya jousituksen kanssa kannataa tehdö niin, ettei hanki liian isoa sänkyä, jolloin se jousitus saattaa kestää kauemmin, jos insinööri on tehnyt virheen laskelmissa.

Vierailija
7/9 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan noloa. Siihen vaikuttaa millainen sohva ja onko siihen mennyt jotain. Kangas vaikuttaa myös ja onko se nahkasohva. Mulla ei o nahkasohvaa vaan aina ollut kangassohva. Mulla on ollut levitettävä sohvani eri olohuoneissa jo yli kymmenen vuotta ja hyvä on se on hieno ja itse tykkään niin ei o uutta sohvaa sitten hankkinut. Se sopii sisustukseen.

Vierailija
8/9 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun uusin sohva on 1960-luvulta. Sohvia on 4.

Vierailija
9/9 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kotisi, sinun soffasi. Sinä itse päätät koska sen uusit!Kotisi olet sisustanut itseäsi varten oletan? Etkä muita ihmisiä varten.