Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini omilla jo eilisestä eikä

Vierailija
21.05.2022 |

mitään hyötyä soittaa viranomaisille kun kyseessä on nuori joka on omilla teillään säännöllisen epäsäännöllisesti.
Sossuillekkin riittää että käy jonkin verran koulussa.
Tottuttelenpa tässä tähän vittumaiseen epätoivoon ja epätietoisuuteen viinilasin kera.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, todella!

Minä kuolisin tuollaiseen, en kestä ollenkaan mitään epämääräistä tietämättömyyttä ja huolta mitä lapsiin tulee, ei tarvitse olla kuin alle 1h myöhässä, ja niin tapahtunut vain 1x, niin hyppään ikkunassa huolesta soikeana, aivan helvetillisen riipivän tuskallista.

Nyt kun esikoinen muutti kotoa opiskelujen alettua niin asiaan on pitänyt vain tottua, siis siihen ettei ole "silmien alla" jne, iltaisin saan kyllä "kuitin", että elossa ja kaikki ok.

Vierailija
2/65 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisittepä miten vähän poliisia tai lasua kiinnostaa missä nuoret menee.

Olen äärettömän pettynyt lastensuojeluun eikä vika ole työntekijöissä todellakaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsesi ap on?

Vierailija
4/65 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kasvattanut kersasi kunnolla!

Vierailija
5/65 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen äärettömän pettynyt lastensuojeluun eikä vika ole työntekijöissä todellakaan.

Ap

Eikö ensisijaisesti vanhempien tehtävä ole olla vastuussa lapsistaan?

Vierailija
6/65 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi teillä on tuollainen tilanne? Oletan, että kyseessä siis alaikäinen jonka ei pitäisi, lähtökohtaisesti, vain mennä omia menojaan vaan kuunnella vanhempiaan?!

Toki teini on teini ja voi olla todella haastavaa ja rimpuilevaa ja ties mitä, mutta silti🤔.

Vierailija
7/65 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki varmastikaan ole kasvatuksesta kiinni, mutta ei silti voi lastensuojelua tai poliisia syyllistää. Voimia ap!

Vierailija
8/65 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, todella!

Minä kuolisin tuollaiseen, en kestä ollenkaan mitään epämääräistä tietämättömyyttä ja huolta mitä lapsiin tulee, ei tarvitse olla kuin alle 1h myöhässä, ja niin tapahtunut vain 1x, niin hyppään ikkunassa huolesta soikeana, aivan helvetillisen riipivän tuskallista.

Nyt kun esikoinen muutti kotoa opiskelujen alettua niin asiaan on pitänyt vain tottua, siis siihen ettei ole "silmien alla" jne, iltaisin saan kyllä "kuitin", että elossa ja kaikki ok.

Kun mistään ei saa apua eikä itse ole kuin epäonnistunutkuin pitäisi vain luovuttaa lapsi liian varhain maailmalle :(

Ap

Vierailija
9/65 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinin juonti tuskin ap auttaa. Jos teini tulee kotiin ja olet kännissä, niin se ei ole hyvä asia.

Vierailija
10/65 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, kuulostaa kamalalta. Etsisin kuitenkin itse lastani viinin litkimisen sijaan.

Vierailija
11/65 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole mitään tietoa missä voisi olla? Kenen kanssa? Mä etsisin itse.

Vierailija
12/65 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannnattikomitse juista vieraiden miesten operässä lasten ollessa lapsia?

Vierailija
13/65 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän. Syyllisiä ovat kuitenkin päättäjämme, jotka ovat luoneet tällaiset lait ja määräykset, että teineillä on vahva itsemääräämisoikeus. Et voi kuin avuttomana katsoa vierestä, kun nuori päättää tuhota elämänsä päihteillä ja hatkailemalla.  Pakkohoitoon ei saa, ellei suurinpiirtein ole vetämässä hirttosilmukkaa kaulaansa. Lasu on täysin hampaaton ja kysyy kaikkiin tukitoimiin nuoren omaa suostumusta eli yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
14/65 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi teillä on tuollainen tilanne? Oletan, että kyseessä siis alaikäinen jonka ei pitäisi, lähtökohtaisesti, vain mennä omia menojaan vaan kuunnella vanhempiaan?!

Toki teini on teini ja voi olla todella haastavaa ja rimpuilevaa ja ties mitä, mutta silti🤔.

Tänä vuonna vasta 15 v täyttänyt joka ollut

menossa muutaman vuoden ja yhtä kauan lasun asiakas meidän vanhempien pyynnöstäja sitäkin sain pyytää Vantaan lastensuojelusta vaikka koulu oli samoilla linjoilla kuin me vanhemmat.

Onko tosiaan niin että nykyään heille on pieni huoli se että lapsi katoilee vain kerran kk??Kun on kuulemma niitäkin jotka eivät tule kotiin muutamaan viikoonkaan

Jotain pitäisi olla todellakin toisin lastensuojelussaasiat tulee todeksi vasta kun on oma teini. Ap

Vierailija
15/65 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän. Syyllisiä ovat kuitenkin päättäjämme, jotka ovat luoneet tällaiset lait ja määräykset, että teineillä on vahva itsemääräämisoikeus. Et voi kuin avuttomana katsoa vierestä, kun nuori päättää tuhota elämänsä päihteillä ja hatkailemalla.  Pakkohoitoon ei saa, ellei suurinpiirtein ole vetämässä hirttosilmukkaa kaulaansa. Lasu on täysin hampaaton ja kysyy kaikkiin tukitoimiin nuoren omaa suostumusta eli yhtä tyhjän kanssa.

Juuri näin!!

Ap

Vierailija
16/65 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuori ei viihdy kotona?

Vierailija
17/65 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä suoraan huumetestiin kun löytyy. Se on luultavasti positiivinen niin lasuakin voi kiinnostaa hiukan enemmän.

Vierailija
18/65 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit itse hakenut apua mielenterveysongelmiisi. Monilla omaehtoisilla nuorilla on neurologisia ongelmia, jotka ovat synnynnäisiä, eivät kasvatuksen tulosta. t. nepsyn äiti

Vierailija
19/65 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku syyhän tuohon käyttäytymiseen on. Ja sitä syytä pitäisi hoitaa.

Vierailija
20/65 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, kuulostaa kamalalta. Etsisin kuitenkin itse lastani viinin litkimisen sijaan.

Jos poliisia ei kiinnosta niin mitä voin enää tehdä.

Poliisi ja lasun päivystys kysyy vain että onko tälle nuorelle tyypillistä olla omilla teillään.

Siinä se. Olette varmasti lukeneet mediasta miten yhtä kädettömiä laitokset on hatkoissa olevien nuorten kanssa.

Ap