Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi isäksi, mutta ei halua minua

Vierailija
21.05.2022 |

Mies otti puheeksi lasten saamisen pari vuotta sitten ja minulle se sopi, toivoin itsekin lapsia hänen kanssaan.

No mitä sitten tapahtui? Mieheni puolesta ei mitään. Laskin, että tänä vuonna meillä on ollut seksiä neljä kertaa. Jos olisin odottanut miehen aloitetta, kertoja olisi nolla kappaletta.

Viime vuonna teinkin niin, että jäin odottamaan hänen mielenkiinnon heräämistä. Haluan miestäni, mutta itsetunnolleni tuntuu pahalta, ettei mies ollut koskaan aloitteellinen. Odotin ja tuloksena oli, ettei seksiä ollut puoleen vuoteen. Ja sekin tauko päättyi siihen, että minä tein aloitteen.

Muuten mies osoittaa hellyyttä arjessa, halaa ja pussaa.

Turhauttavaa. Ei edes se, ettei minusta äitiä tällä menoa voi tulla koskaan, vaan se, etten ole haluttava vaimo.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samanlaista ollut kyllä ennen lapsipuheitakin, seksiä miehen aloitteesta vain harvoin. Paitsi että nyt tilanne, ettei hänen aloitteesta enää koskaan.

Kai luulin, että sänkyhommatkin alkaa miestä enemmän kiinnostamaan, kun hänellä oli toive isäksi tulosta ja sen puheeksi otti. Mutta ei. Haikaraa vissiin odottaa, että sieltä se vauva tupsahtaa jossain vaiheessa kotiovelle.

Vierailija
2/24 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua, koska tilanteemme on hyvin samankaltainen. Erona, että olemme lapseton pari, mutta tauko on kestänyt jo 1,5 vuotta aloitteistani huolimatta.

Onko mahdollista, että puolisollesi on jokin masennus?

Oletko keskustellut hänen kanssaan, mistä asia johtuu?

Aina kyse ei ole siitä, ettet olisi haluttava. Masennus ja tästä johtuva erektion lerpahtamisen pelko voivat olla isoja esteitä vaikuttaen hänen kykyynsä kokea olla kykenevä mies. Masennus voi johtua esim. työelämässä. Miehet eivät ole koneita, vaikka heidät siihen uskotellaan ja siten sen myöntäminen on heille aika raskasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä hänen ilmeensä kun vuosien kuivan kauden jälkeen kerrot hänelle tulevasta perheenlisäyksestä.

Vierailija
4/24 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi harrastaa seksiä myös vihaamansa naisen kanssa.

En sano, että hän suorastaan vihaa sinua. Voi myös olla hälläväl'.

Usko tai älä. Testosteroni on niin vahva horppa.

Vierailija
5/24 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kyllä aina talvikaudet sellainen alavireinen, en tiedä onko masennusta, mutta huomaa taas miten kevät tekee hyvää. On energinen ja menevämpi, kun talvisin viihtyy sohvalla.

Mutta silti nämä energiset kesäkaudet ei näy kyllä sängyssä mitenkään. Samanlaista läpi vuoden.

Vierailija
6/24 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko testot mitattu?

Vierailija
7/24 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että mieheni vihaa minua tai ole hällläväliä. Arjessa muuten kyllä osoittaa hellyyttä ja lämpöä, ei meillä muuten ongelmia ole.

Vierailija
8/24 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parisuhde toimii, jos kumpikaan ei koe painimista vaatteitta tärkeäksi tai ensisijaiseksi. Onko mitään selitystä miksi ei kiinnosta, joillakin voi olla hyvä syy, joillakin joku muu syy. Ei taida kuitenkaan olla toinen nainen.

Vierailija
9/24 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on aina hyvää, silloin kun sitä on, eli minun aloitteestani. Molemmat nautitaan. Niin en tiedä, miksei vain hänen suunnaltaan tule sitä ajatusta seksiin.

Vierailija
10/24 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän monet miehet eivät haluaa seksiä. 

Syitä on monia:

- heidän oma ulkonäkönsä

- kuvitelma puolison ulkonäöstä (ei, ei 43-kiloinen vaimo ole lihava)

- heikko erektio

- vaikea perhetausta

tai perinteinen "ei vaan kiinnosta", jonka kuulin ensimmäiseltä seurustelukumppaniltani.

En tiedä, miten suuri merkitys oli sillä, että miesparalla oli hillitön läskiahteri urheilusta huolimatta. :(

Vierailija
11/24 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies halailee ja pussaa, niin miksi se halailu ja pussailu ei etene seksiin? Mikä tulee väliin? Kännykkä?

Joku tuolla jo kysyikin, eli onko testosteronitasot mitattu? Ei tuo ainakaan minun mielestäni ole ollenkaan normaalia, että mies ei halua. Itse en olisi katsellut sellaista kuukautta pitempään, vaan olisin potkinut miehen lääkäriin jo kauan sitten.

Vierailija
12/24 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että mieheni vihaa minua tai ole hällläväliä. Arjessa muuten kyllä osoittaa hellyyttä ja lämpöä, ei meillä muuten ongelmia ole.

Jotenkin tulee mieleen se elokuva jossa on Brad Pitt, Bill Pullman, Harley Jane Kozak, jne...

HJKn hahmo yrittää kovasti vinkata Bill'in hahmolle haluavansa seksiä.

Mies ei vaan hoksaa. Taisi olla The Favor(?)

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Favor_(1994_film)

Vierailija
13/24 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän monet miehet eivät haluaa seksiä. 

Syitä on monia:

- heidän oma ulkonäkönsä

- kuvitelma puolison ulkonäöstä (ei, ei 43-kiloinen vaimo ole lihava)

- heikko erektio

- vaikea perhetausta

tai perinteinen "ei vaan kiinnosta", jonka kuulin ensimmäiseltä seurustelukumppaniltani.

En tiedä, miten suuri merkitys oli sillä, että miesparalla oli hillitön läskiahteri urheilusta huolimatta. :(

Yllättävän monet miehet taas todellakin haluavat seksiä ja heillä ei ole yhden yhtä luettelemaasi tekosyytä, jos kerran rakkautta riittää ja aikaa on.

Ja jos erektio on heikko, mutta nainen halukas, niin normaali mies tekee kaikkensa, että asia tulee kuntoon.

Vierailija
14/24 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on aina hyvää, silloin kun sitä on, eli minun aloitteestani. Molemmat nautitaan. Niin en tiedä, miksei vain hänen suunnaltaan tule sitä ajatusta seksiin.

Kai te olette jutelleet asiasta? Mitä mies on sanonut?

Vai meneekö tämä teidän upea parisuhde taas niin, että hankalista asioista ei viitsi puhua, ei kehtaa, ei uskalla, ei viitsi...

Ehkä on todellakin paras kaikille, että ette saa lapsia. Mitä siitäkin hommasta tulisi, jos kaksi tuppisuuta vain välttelee hankalia asioita ja kumpaakaan ei kiinnosta parantaa mitään?

Vierailija
15/24 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, samanlaista on ollut meilläkin. Mies periaatteessa haluaa mutta minun pitää tehdä aina ja ikuisesti aloitteet. Joista mies sitten torjuu 2/3 mutta silti minun pitää jatkaa niitä aloitteiden tekoa.

Välillä pidin taukoa aloitteiden teossa. Tuli kuukausien tauot. Lopulta rupesi kyrsimään niin että hankin fwb suhteen. Lopetin samalla aloitteiden tekemisen kokonaan. Tulos = meillä ei ole ollut seksiä 4 vuoteen.

Muuten kyllä kaikki on ns ok, ei valittamista, ei riitelyä, joten yhdessä nyt yhä ollaan. Omalla aktiivisuudellani saatiin 2 lasta aikoinaan. Mitä mies ajattelee? Ei aavistustakaan.

Vierailija
16/24 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo-o, samanlaista on ollut meilläkin. Mies periaatteessa haluaa mutta minun pitää tehdä aina ja ikuisesti aloitteet. Joista mies sitten torjuu 2/3 mutta silti minun pitää jatkaa niitä aloitteiden tekoa.

Välillä pidin taukoa aloitteiden teossa. Tuli kuukausien tauot. Lopulta rupesi kyrsimään niin että hankin fwb suhteen. Lopetin samalla aloitteiden tekemisen kokonaan. Tulos = meillä ei ole ollut seksiä 4 vuoteen.

Muuten kyllä kaikki on ns ok, ei valittamista, ei riitelyä, joten yhdessä nyt yhä ollaan. Omalla aktiivisuudellani saatiin 2 lasta aikoinaan. Mitä mies ajattelee? Ei aavistustakaan.

Ja kyllä. Ollaan puhuttu niin perkeleellisen monta kertaa tästä asiasta aikoinaan. Mies vaan hymisteli no musta on kiva kun sä teet aloitteita. Mitään ei tapahtunut. No niinpä olisi minustakin ollut kiva että mies niitä joskus olisi tehnyt. Mutta ei sitten. Antaa olla.

Ed vast

Vierailija
17/24 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on kyllä aina talvikaudet sellainen alavireinen, en tiedä onko masennusta, mutta huomaa taas miten kevät tekee hyvää. On energinen ja menevämpi, kun talvisin viihtyy sohvalla.

Mutta silti nämä energiset kesäkaudet ei näy kyllä sängyssä mitenkään. Samanlaista läpi vuoden.

Eli miehesi on lössykkä kaikin puolin. Hienosti olet valinnut miehesi, onneksi olkoon. Luultavasti sinäkin olet samanlainen lössykkä.

Nyt mies lenkille ja harrastamaan ja sinä myös. Heitätte pullat kompostiin ja ette osta enää mitää roskaa ruuaksi, vaan vain hyvää terveellistä ruokaa, josta löytyy vitamiinit ja kaikki mitä tarvitsee. Labratestit olisi myös hyvä ottaa ja jutustella lääkärin kanssa omasta terveydestä. Toimintaa!

Vierailija
18/24 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kuin meillä, paitsi roolit eripäin. Minä mies haluaisin seksiä ja teet ehdotuksia, puoliso ei halua juurikaan. Haluamme kyllä lapsia. Seksiä on valehtelematta ollut neljästi vuodessa ja muutaman kerran asiasta keskusteltu mutta ei juuri muutosta.

Kyllähän tässä vähän itsetunto kärsii ja turhauttaa, etenkin kun puoliso on uskomaton näky niin vaatteet päällä kuin vaatteitta. Muuten läheisyyttä piisaa, harrastetaan yhdessä ja erikseen, omakotitalo ja piha ja näiden laitto yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Puoliso olisi loistava äiti ja on erinomainen kunnioittava ja rakastava kumppani mutta seksi puuttuu.

Ja en ole lihonut, teen yli puolet kotitöistä ja huomioin häntä myös arjessa.

Vierailija
19/24 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olet tyypin kanssa? Rahan takiako?

Vierailija
20/24 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kuin meillä, paitsi roolit eripäin. Minä mies haluaisin seksiä ja teet ehdotuksia, puoliso ei halua juurikaan. Haluamme kyllä lapsia. Seksiä on valehtelematta ollut neljästi vuodessa ja muutaman kerran asiasta keskusteltu mutta ei juuri muutosta.

Kyllähän tässä vähän itsetunto kärsii ja turhauttaa, etenkin kun puoliso on uskomaton näky niin vaatteet päällä kuin vaatteitta. Muuten läheisyyttä piisaa, harrastetaan yhdessä ja erikseen, omakotitalo ja piha ja näiden laitto yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Puoliso olisi loistava äiti ja on erinomainen kunnioittava ja rakastava kumppani mutta seksi puuttuu.

Ja en ole lihonut, teen yli puolet kotitöistä ja huomioin häntä myös arjessa.

Ehkäisy? Mitä nainen sanoo/tekee, kun teillä on läheisyyttä? Miksi läheisyys ei etene seksiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän