Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustapäitä korvanlehdissä?

Vierailija
21.05.2022 |

Kävi tänään asiakkaana eläkeikäinen leidi, jonka toisessa (ehkä molemmissakin, mutta jäin tölläämään vain toista) korvan ulkoreunan "yläkurvissa" pingotti viisi tai kuusi erittäin selkeää ja äärimmäisen herkullisesti puristettavan näköistä mustapäätä. Olisi tehnyt mieli kysyä mummelilta että anteeksi saanko puristaa nuo madot korvanlehdestäsi?

En ole ikinä nähnyt vastaavaa. Miten voi tulla mustapäitä korvaan?!? :O Ei kai siellä ole edes talirauhasia!??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervo!

Vierailija
2/10 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan niitä tulla minne vain paitsi ehkä jalkapohjiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudot intohimot

Vierailija
4/10 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on näppyläfetissi. Eli rakastan puristella mustapäitä ja kypsiä finnejä. Mies aina huutaa, kun hyökkään sen selän kimppuun, kun se tulee suihkusta :D. Sellaisia mustapäitä, missä talimato jo suorastaan kurkkaa ulos tiehyestä, ei voi vaan vastustaa.

Vierailija
5/10 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudot intohimot

On kai niitä oudompiakin.

Enemmän ihmetyttää miksi mumma ei itse purista rumia mustapäitä pois? Ovat ruman ja epähygieenisen näköisiä.

Vierailija
6/10 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on korvanlehdissä mustapäitä, siis siinä pehmeässä osassa, missä on korvikset.

Vierailija
7/10 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on korvanlehdissä mustapäitä, siis siinä pehmeässä osassa, missä on korvikset.

Nämä mumelin mustapäät olivatkin oudosti siinä yläosassa korvaa, missä ei ole juuri kuin iho ja rustoa. Siksi ihmettelenkin....... / Ap

Vierailija
8/10 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on näppyläfetissi. Eli rakastan puristella mustapäitä ja kypsiä finnejä. Mies aina huutaa, kun hyökkään sen selän kimppuun, kun se tulee suihkusta :D. Sellaisia mustapäitä, missä talimato jo suorastaan kurkkaa ulos tiehyestä, ei voi vaan vastustaa.

Ahdisteluun voi syyllistyä parisuhteessakin.

Vierailija
9/10 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voihan niitä tulla minne vain paitsi ehkä jalkapohjiin.

No ei kai sentään............. mustapäitä häpyhuulissa?  En usko.

Vierailija
10/10 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain YouTuben finnivideoissa on näkynyt näitä korvasta "reikäraudalla" paukautettavia mustapäitä. Elävässä elämässä en ole nähnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän