Mulla on omia menoja tosi harvoin, mutta mies mököttää niistä joka kerta
Menee omasta reissusta kyllä fiilis tehokkaasti kun mies mököttää ja koko matkan aikana ei vastaa viesteihin tai puheluihin. Eikä ole kotona kun tulen kotiin.
Nyt oli yhden yön reissu ja taaskaan kotiuduttua mies ei ole kotona eikä vastaa puhelineen. Luulin, että vihdoin jo luottaisi tai mitä tää nyt sit onkin. Olisko joku, joka käyttäytyy mun miehen lailla, avaamassa mistä käytös johtuu
Kommentit (4)
Miksi siedät tuollaista lapsellista kiukuttelua?
Mustasukkainen, omistushaluinen juntti. Olet hänen kanssaan syystä että? Tuo ei tuosta parane, lopputuloksena alat vältellä niitä omia menojasi. Juokse vielä kun voit, älä ainakaan lapsia hanki tuohon suhteeseen.
Itsellä ihan täysin sama, mutta kyseessä on vaimo. Omissa reissuussa kyllä voidaan käydä ja on ilmoitusasia, että nyt on tällaista ja tällaista menoa. Itse olen yrittänyt kannustaa menemään ja iloisesti kysellyt miten reissu meni yms.
Mutta minun reissuista nousee etukäteen monen viikon mökötys ja vihjailu kaikenlaisesta toiminnasta, joka sitten pilaa koko alunperin mukavalta tuntuneen reissun. Reissussa saattaa tulla viestejä, joissa vihjataan välinpitämättömyydestä omaa vaimoa tai perhetta kohtaan ja että juhlitaan ja ehkä vokotellaan muita naisia. Kotiin kun tulen, vaimo on hiljakseen, ei kysele sanallakaan reissusta. Syyllisyys roikkuu ilmassa. En käsitä tätä, miksi oken ansainnut joka kerta kaiken tuon??
osaako joku kertoa mistä on kyse?
Oikeasti?! Sanot suoraan, että tuo loppuu nyt ja avaa ovi, jotta voi vaikka häipyä. Onko miehellä omat menonsa? Mitähän niissä tapahtuu?