Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulen hulluksi. Nalkuttava mies.

Vierailija
21.05.2022 |

Mies nalkuttaa ja naputtaa ihan kaikesta. Jos olen poissa kotoa, saattaa lähetellä viestillä kuvia siitä ja tästä kohdasta kotona, joka ei ole tarpeeksi hyvin siivottu tai järjestelty tai jonka lapsi on sotkenut. Kotona sitten kulkee perässä
, tarkkailee ja naputtaa siitä miten teen asiat. En tee mitään oikein. Kaikesta löytyy vikaa ja valitusta, vaikka olen aika tarkka siivouksesta nykyään tuon hullun kanssa asuessani.
Tämä piirre tuli esiin vasta pikkuhiljaa, kun rakkauden huuma vähän haihtui ja olimme asuneet noin vuoden yhdessä. Ajattelin että johtuu stressistä.
Tänään valittanut taas aamusta asti. Heitin reikäiset kengät roskakassiin, ja tätä hän kävi suureen ääneen arvostelemaan vaikka olisin toki vienyt roskat heti kun muilta hommalta ehdin. Kuulemma kengät veivät tilaa ja olisi pitänyt laittaa ne toiseen kassiin oven eteen ja viedä sitten. Kengät tosiaan ehtivät olla roskiksessa noin puoli tuntia. Tätä ennen oli valittanut erinäisistä asioista koko aamun: en osaa pestä hänen pyykkejään, syötän lapselle karkkia lauantaina vaikka hän ei sitä tarvitse, koti on sotkuinen .. ja mitä vielä.
Suutuin kunnolla, mulla pimeni täysin päässä. Tuntuu etten kestä enää yhtään tuota isällistä sättimistä ja valitusta. Tulen hulluksi.
Onko nalkuttaja jotenkin sairas päästään ? Mikä tuollaista käytöstä aiheuttaa? Mietin eroa vaikka lapselle se olisi kova paikka.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli tuollainen mies.

Ei ole enää.

Vierailija
2/11 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmottii sitten tänään.....

Mitäköhän huomenna??????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vähän kulunut aihe.

Keksi vähän parempaa.

Vierailija
4/11 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu !

Vierailija
5/11 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että naiset nalkuttavat. Itse alan olla sitä mieltä, että nalkutukseen voi kuolla.

Ap

Vierailija
6/11 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoista huonoin :(

Vierailija
7/11 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin ihan oikeita vastauksia, koska kirjoitan aiheesta joka huonontaa elämänlaatunsa todella paljon. Totisinta totta on tämä juttu.

Ap

Vierailija
8/11 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisiin on olemassa keino. Valitettavasti en voi sanoa mikä se on, koska jos kerron niin tätä ei julkaista tai poistetaan. Ystävättäreni teki exälleen tuon nimeltä mainitsemattoman tempun, jonka seurauksena exä pissasi housuihinsa. Loppui nalkutus, ja lopulta parisuhdekin, mutta hyväksi se vain oli. 

Vierailija
9/11 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun pitäisi kuunnella ja ymmärtää mitä miehellå on sanottavaa, koska noin on iän ja kaiken ohjeistettu nalkutuksesta valittavia miehiä?

Vierailija
10/11 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Itse en harrasta nalkuttamista, jos toinen ei tee jotain (tai mitään), niin minkäs aikuiselle voit. En jaksa käyttää aikaani valittamiseen.

Vaikka aihetta monesti olisi. Kun tulen töistä, ei sillä aikaa ole kotona tapahtunut mitään. Ei ruokaa laitettu, siivottu tai putsattu edes keittiötä. Tai käyty kaupassa.

Mies sen sijaan valittaa. Miksi tuot kaupasta sitä, tätä ja tuota. Jos unohdan jotain, teen sen tahallani. Jos mies unohtaa, niin johtuu vaan huonosta muistista.

Pyykit on pesty väärin tai ei pesty sillon kun pitäisi, tiskikone täytetty väärin, tyhjätty väärin, roskia ei viety ja muutenkin sotkuista. Jne jne.

Tätä nykyä teen mitä teen. En kauheasti kommentoi miehen sanomisiin mitään, ei kiinnosta. Niin, minä meillä työelämässä, mies ei. Ei pieniä lapsia enää, teinejä.

Joten ymmärrän aapee sinun tunteesi tässä asiassa. Naiset mielletään nalkuttajiksi, miehiä ei. Sen mitä olen nähnyt ja kuullut ympärilläni, niin kyllä miesnalkuttaja on melkein naista pahempi.

Vierailija
11/11 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei aikanaan nalkuttanut, sen tekivät hänen vanhempansa.