Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hinnat nousee ja lihon

Vierailija
21.05.2022 |

Kauppalaskun olen onnistunut pitämään suunnilleen samassa vaikka hinnat on nousseet mutta olen siirtynyt halvempiin ruokiin. Halvempi on epäterveellisempää huomaan kun olen lihonut kuukaudessa pari kiloa. Se on jäänyt vihannekset ja hedelmät kokonaan kauppaan. Enemmän on tullut ostettua halpaa makkaraa ja sellaista. Saa nähdä minkä kokoinen sitä on vuoden päästä vaikka pitää yrittää vähän vähemmän syödä vaikka en halua nälässäkään olla.

Läskihullulle voin sanoa jo etukäteen että olen läski. Kohta alkaa latelemaan niitä läskikommentteja tähänkin aloitukseen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy päinvastoin...kun on paljon ruokarajoitteita (allergiat ja IBS), niin kaupasta ei meinaa enää löytyä oikein mitään ruoaksi kelpaavaa. Eläimiä en syö vakaumukseni takia, maitotuotteita lukuunottamatta.

Halvin rasiamargariini ja sokeri nyt onneksi on vielä kohtuuhintaista...

Vierailija
2/4 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt enemmän makkaraa ja ihmettelet miksi lihot.

Selvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöt enemmän makkaraa ja ihmettelet miksi lihot.

Selvä.

En ihmettele. Kunhan totesin syy seuraus suhteen.

Vierailija
4/4 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon sulla on rahaa käytettävissä ruokaan kuukaudessa? Meillä on kahdelle hengelle 200e, ja saan kyllä edelleen ostettua kasviksia ja hedelmiäkin, toki pitää kyllä katsoa ettei osta niitä kalleimpia. Jotkut kasvikset on halvempia pakasteena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi