Miten kovettaa itsensä? Miehen pettäminen paljastui
Paljastui se, mitä olen epäillyt jo pitkään. Mies elänyt kaksoiselämää, valehdellut ja pettänyt systemaattisesti ja pitkään. Olen ilmoittanut erosta. Miten pysyn kovana ja kylmetän tunteeni täysin? En kaipaa vittuilua vaan konkreettisia neuvoja tähän elämäni vaikeimpaan tilanteeseen.
Kommentit (50)
Lypsä se tyhjäksi, rahallisesti. Jos et ole tajunnut aikasemmin niin tehdä. Jatkat eloa, olet ystävällinen, käyt tarvittaessa vieraissa itse. Vapaat miehet on jokseenkin kummallisia kaikki. Vaihtaminen ei siis kannata. Sukupuolitautitestiin tietysti käsket sen muualla mu.naansa uittaneen.
Ei kannata itseään kovettaa, vaan anna sen surun ja pahan olon tulla.
Itsensä kovettamisesta: minä opin sen ainakin ihan lapsena, kun itkemiseeni tms pahaan oloon reagoitiin vihaisesti tai halveksivasti eikä minulla ollut mitään muitakaan "turvallisia aikuisia". Tämä 80- ja 90-luvuilla.
jos sulla on lapsia, niin yritä pitää ex mieheen suht asialliset välit. jos haluat erota tehkää kaikki lakijutut kuntoon avioerossa, ositukset ym.ei eron tarvi olla tappelua, voi ihan keskustelemallakin erota.sanot vaan ukolle että mokasit pahasti mutta sovitaan asumisjutut ja muut asiat tässä järkevästi.
mies on halunnut pitää molemmat eli on varmaan pitänyt sustakin jollain taval jos ei ole tehnyt aloitetta eroon.
keskity omiin unelmiin mitä haluat tulevaisuudelta,unelma elämäntapa, mieti missä haluat asua,mitä harrastaa kun elämä pitää nyt pakosta uudistaa.
Vähän selvennystä asiaan. Ollaan siis nyt erottu miehen kanssa (kihloissa, avoliitto, ei lapsia) ja hän anelee takaisin. Tarkoitan itseni kovettamisella sitä, että miten saan pysyttyä päätöksessäni, kun tuntuu niin paskalta ja vielä rakastan tätä idioottia. Käsittelen kyllä tämän pettymyksen, ei siitä ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vähän selvennystä asiaan. Ollaan siis nyt erottu miehen kanssa (kihloissa, avoliitto, ei lapsia) ja hän anelee takaisin. Tarkoitan itseni kovettamisella sitä, että miten saan pysyttyä päätöksessäni, kun tuntuu niin paskalta ja vielä rakastan tätä idioottia. Käsittelen kyllä tämän pettymyksen, ei siitä ole kyse.
Kyse ei ollut pikkuhairahduksesta, kertapanosta.
Kyse oli systemaattista pettämisestä.
Sun luottamusta on pidetty 600/0 niin tyhmänä ja sun selän takana on naurettu kuinka daiju oletkaan kun et tajua.
Sun luottamus on häväisty.
Ja mietit takaisin ottamista?
Vierailija kirjoitti:
Anna vihan polttaa ne rakkauden tunteet. Kirjoita ihan itsellesi kaikki se paha, mitä tuosta on sulle nyt seurannut. Ja mieti, miten pitkään kestäisi toipua tuosta, jos jatkaisit hänen kanssaan. Ja voisitko koskaan enää luottaa häneen ja miten se vaikuttaisi sinuun ja suhteeseen. Anna palaa!
Eikö jännis-Tinder mies enää nyt kelpaakaan? Mihin palvelunumeroon ajattelit soittaa?
Kysy mieheltäsi. Siltähän paikkojen kovettaminen näyttää sujuvan tuosta vaan.
Eikös joku huumekauppiaskin perustellut kiinnijäätyään tekosiaan sillä, että jos hän ei tekisi näin, niin joku muu tekisi? Todellisuudessa tietysti jokaisella on vastuu omista teoistaan ja siitä, ettei ainakaan itse toimi väärin.