Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kovettaa itsensä? Miehen pettäminen paljastui

Vierailija
21.05.2022 |

Paljastui se, mitä olen epäillyt jo pitkään. Mies elänyt kaksoiselämää, valehdellut ja pettänyt systemaattisesti ja pitkään. Olen ilmoittanut erosta. Miten pysyn kovana ja kylmetän tunteeni täysin? En kaipaa vittuilua vaan konkreettisia neuvoja tähän elämäni vaikeimpaan tilanteeseen.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan kostoseksiä kehiin. Kyllä varmaan löydät jonkun jonka annat laskea paljaalla sisään.

Sitten alatte käsitellä näitä pettämisiänne terapiassa.

Vierailija
22/50 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan miehet hairahtuu. Annat anteeksi ja eteenpäin!

Ei se ole mikään oikeutus aiheuttaa toiselle tuskaa vain sen takia, että "miehet nyt vaan ovat sellaisia" 

Kyllä täällä rikoksista on tapana ottaa vastuu.  

Miehillä ei ole mitään yksinoikeutta olla aivottomia eläimiä, jotka kulkee kullipystyssä ja osuvat sillä joka reikään.  Jos sen vertaa ei kykene hallitsemaan itseään, miten me annetaan sellaisten olla tuolla tekemässä isoja päätöksiä ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan anna kenenkään painostaa/vaatia sinua olemaan "kaveri" tämän miehen kanssa. Nimimerkki kokemusta on, enkä pidä sellaisiä tyypejä enää oikein edes ihmisinä, niin pohjattoman itsekäs vaatimus se on. Toivottavsti sinulla on parempia kavereita. Päätät itse haluatko olla tyypin kanssa kaveri tai ei, eikä sinun tarvitse olla sitä koskaan, jos et itse halua.

Otat hyvän ja asiallisen asianajajan (tai Oikeusaputoimisto, jos asianajajaan ei ole varaa) vahtimaan, että pidät puoliasi taloudellisesti ja oikeudellisesti erossa, siitä et tietenkään kerro miehelle ennen kuin on ehdoton pakko. Niissä asioissa, joissa miehen kanssa on pakko asioida, asioit ehdottoman kliinisesti (jotkut kutsuvat tätä ammattimaisesti tai "bisesmäiseksi").

Jos on lapsia kuvioissa, asia on tietenkin astetta vaikeampaa. Jotkut suosittelvat eroseminaaria: http://www.suomalaineneroseminaari.fi/

Vierailija
24/50 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovettamalla, mielummin vaikka huumorilla. No näin nyt kävi sinullekin, olet sitten petetty nainen. Katso muita petettyjä; ovat suurin osa selvinneet vallan mainiosti, ketuttaa aluksi mutta parempaa on luvassa. Peruspirkon kulissit meni ja mätkähti, mutta ehkä sinun ei olekaan tarkoituskaan olla peruspirkko. Vaihtoehtoja on elämässä.

Vierailija
25/50 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäiset puhuu aina itsensä kovettamisesta. En tajua.

Totta! Mun äitikin on hokenut mulle jo mun lapsuudesta asti estä "Ittensä pitää kovettaa!".

Miksi pitää? Välillä tuntuu pahalta ja sen saa näyttää.

Selittäkää joku 50+ (?) mitä tää meinaa. Miksi ei saa olla paha olo? Miksi ei saa loukkaantua?

En ymmäärrä. Aiheesta saa loukkaantua.

Vierailija
26/50 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se miehen kikki vielä kovettuu edessäsi, jos anelet sitä syvään vulvaasi.

Vierailija
27/50 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavassa tilanteessa mä harrastin seksiä miehen parhaan kaverin kanssa, vein erossa kaiken mikä lähti ja en todellakaan suostunut kohtuullisin elatusmaksuihin vaan oikeuden kautta vaadin suurimmat mahdolliset miehen tuloihin nähden. Suosittelen.

Vierailija
28/50 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat ilmeisesti jatkaa liittoanne?

Joudut käymään asian läpi. Suosittelen ammattiapua.

Varaudu myös siihen ( henkisesti, taloudellisesti, juridisesti, konkreettisesti), että miehedi pettää uudestaan.

Vierailija
29/50 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaavassa tilanteessa mä harrastin seksiä miehen parhaan kaverin kanssa, vein erossa kaiken mikä lähti ja en todellakaan suostunut kohtuullisin elatusmaksuihin vaan oikeuden kautta vaadin suurimmat mahdolliset miehen tuloihin nähden. Suosittelen.

Tyylikkäästi hoidettu👍

Vierailija
30/50 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vein kaiken, talon, auton, mökin ja lapset.

Mies alkoholisoitui ja kuoli pois. Märypuheluita soitteli kuolemaansa asti, anteeksi aneli minulta ja lapsilta. En antanut, lapset piti jonkinlaista yhteyttä ja hautasivat sitten isänsä. Että mies voikin paskoa asiansa huolellisesti kun kul Li vie ja pääministeri täynnä kaljaa.

Vierailija
31/50 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies petä ilman syytä. Etkö pessutellut sängyssä?

Vierailija
32/50 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei petä syyttä, syynä on aina huono mies, pieni pili ja helvetin huono seksi. MOT

Vierailija
33/50 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on KOVA.

Vierailija
34/50 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
35/50 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh. Mä opin vähän yli 20-vuotiaana, että miehiin ei luoteta ja heitä voi pitää leluina. Itse kovetin tuolloin itseni kun kolme eri miestä, joiden kanssa olin parisuhteessa, pettivät. Silloin haistatin koko maailmalle ja totesin, että pidän vain hauskaa ja nautin seksistä. Paras on nyt jos vain toteat, että kamala tyyppi ja unohdat hänet sun elämästä. Ignooraat ihan täysin. Vaikka asuisitte vielä saman katon alla.

Niihin kunnollisiin miehiin en edes katso, koska en kestä jos pilaisin yhtään hyvää tyyppiä. Nyt on ollut vähän yli vuoden kierrossa yksi mies ja hänen avovaimonsa ei kuulemma epäile mitään. Mietin vain, että jompi kumpi tuossa suhteessa on todella typerä: joko mies kun kuvittelee ettei avokki vaistoa mitään. Tai avokki, joka tulee vielä rikkoontumaan todella pahasti henkisesti. Veikkaan ensimmäistä.

Vierailija
36/50 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taitaa olla enemmän kyse valehtelusta kuin pettämisestä, jos on vuosikausia eletty kaksoiselämää.  

Turha vierittää syytä kumppanille; mies on missä tahansa vaiheessa voinut erota ja viettää sitä toista elämäänsä ilman, että vie elinvuosia vaimoltaan roikkumalla hänen kanssaan tyytymättömänä. 

Vierailija
37/50 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsia? Jos on niin keskity heihin ja heidän hyvinvointiinsa.

Ota tämä myös mahdollisuutena tehdä kerrankin vain omannäköisiä asioita.

En kyllä ryntäisi heti eroamaan. Aina elämässä saattaa tehdä virheitä.

Vierailija
38/50 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh. Mä opin vähän yli 20-vuotiaana, että miehiin ei luoteta ja heitä voi pitää leluina. Itse kovetin tuolloin itseni kun kolme eri miestä, joiden kanssa olin parisuhteessa, pettivät. Silloin haistatin koko maailmalle ja totesin, että pidän vain hauskaa ja nautin seksistä. Paras on nyt jos vain toteat, että kamala tyyppi ja unohdat hänet sun elämästä. Ignooraat ihan täysin. Vaikka asuisitte vielä saman katon alla.

Niihin kunnollisiin miehiin en edes katso, koska en kestä jos pilaisin yhtään hyvää tyyppiä. Nyt on ollut vähän yli vuoden kierrossa yksi mies ja hänen avovaimonsa ei kuulemma epäile mitään. Mietin vain, että jompi kumpi tuossa suhteessa on todella typerä: joko mies kun kuvittelee ettei avokki vaistoa mitään. Tai avokki, joka tulee vielä rikkoontumaan todella pahasti henkisesti. Veikkaan ensimmäistä.

Ei kun sua on petetty, pistät vahingon kiertämään? Ei yhtään sympatiaa sille avovaimolle?

Vierailija
39/50 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun sua on petetty, pistät vahingon kiertämään? Ei yhtään sympatiaa sille avovaimolle?

Eipä oikeastaan, minä en pysty siihen vaikuttamaan jos joku haluaa pettää puolisoaan. Pettäköön minun kanssa tai pettäköön jonkun muun kanssa. Valitettavasti. Ne pettää kuitenkin. En aina edes tiedä, että on joku kotona odottamassa. Harvemmin edes puhun seksikavereiden kanssa kovin henkilökohtaisesti elämästä. Yleensä puhe on politiikassa, töissä tai siinä seksissä. Ei mua kiinnosta näiden ulkopuolinen elämä.

Vierailija
40/50 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kuulla, mutta kertoo kyllä itsestäsikin jotakin vähemmän mairittelevaa, jos olet vähän yli 20-vuotiaana jo ehtinyt oikein parisuhteeseen kolmen miehen kanssa, jotka pettivät. Eli kova vauhti päällä ja jatkuvasti vääriä valintoja tärkeissä asioissa. Kaiken päälle olet nyt itse pyörittämässä pettämiskuviota aktiivisena.