Onko kenellekään käynyt niin, että 3some lähtenyt lapasesta?
Päädyttiin siis kolmestaan sänkyyn naisen ja yhden miespuolisen kanssa. Jostain syystä homma etenikin niin, että aloimme toisen miehen kanssa leikkiä keskenään. Imimme toistemme kulleja ja harastimme anaaliseksiä. Nainen jäi hiemen sivuun, mutta ohjasi sentään leikkiämme ja esim. piti kullistani kiinni kun kaveri ratsasti sen päällä. Hän myös painoi päätäni takaa päin, kun imin kullia. Oli kiinnostava kokemus, koska olemme kuitenkin heteroja molemmat miehet. Naimisissa myös, mutta tässä tapauksessa nainen ei ollut kummankaan aviovaimo. Tapahtui työmatkalla Berliinissä. Onko muilla 3some lähtenyt samalla tavalla lapasesta? Itseäni ei kyllä kaduta tai nolota. Olipahan vain yksi kokemus lisää.
Kommentit (52)
Kylpylähotellissa yöpyvien naisten kanssa oli tarkoitus viettää yksi ilta, mutta se venyikin neljään päivään. Seksiä harrastettiin ihan liikaa. :D M24
Vierailija kirjoitti:
Inhottaa ajatella, että sullakin ehkä vaimo ja lapsia. Tai että oisit mun naapuri tai tuttu. Ällöttää tollainen pervoilu, jota tulet vielä tänne julistamaan.
Anna kun arvaan, nautit joka sanasta?
Oliko sulla siis jättidildo mukana työmatkalla Berliinissä? Mitähän se nainen pelkästä kullin imemisestä ja sun dildottamisesta sai, taisi olla vain tekosyy päästä miehen kimppuun. Vaan eipä siinä, jokainen kiihottuu siitä mistä kiihottuu.
Miksi täällä on taas näitä juttuja persujen pikkujouluista?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti demarit haluaa tehdä moista kepulaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olin leirintäalueella minkä nuotiopaikalla tutustuin minulle ennalta tuntemattomaan pariskuntaan jotka vihjailivat suoraan, että jos pidettäis hauskaa kolmistaan heidän matka-autossa. Sen verran herkun näköinen se tyttö oli, että ei tarvinnut paljon suostutella vaikka ajatus toisesta kundista siinä samassa ei ollutkaan mitenkään plussaa. Siinä naitiin se. tyttö ratsasti mun päällä, ja toinen kundi nuoli tyttöä samaan aikaan takaapäin. En tiedä olivatko sopineet keskenään, mutta kun tyttö selvästi huomasi mun olevan laukeamassa, hän nousi ylös jolloin toinen kundi otti kullini suuhunsa, ja en vain pystynyt olemaan laukeamatta sinne.
Kaksijakoiset fiilikset jäi. Ajatus siitä, että toinen jätkä oli ottanut suihin, tuntui ällöttävältä, mutta laukesin kyllä tosi voimakkaasti ja ei se fyysisesti pahalta tuntunut.
Oliko Mikkelistä? Halusiko mies vielä ohjata kullisi tytön sisään? Samanlaista ovat yrittäneet monen muunkin kanssa. Sinun kohdalla tärppäsi.
Vierailija kirjoitti:
Häpeä saa tana
niipäniin
Vierailija kirjoitti:
niinpä, niin.. ;)))
Täyttä paskapuhetta alusta loppuun!! Ihmettelen vaan miks se pitää yrittää kertoa tositarinana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäi mainitsematta, että naispuolinen osapuoli kyllä imi kullejamme hetken aikaa. Molempia samanaikaisesti. Joten ei sentään ihan osattomaksi jäänyt. Lisäksi hän työnsi paksun jättidildon takapuoleeni kun harrastin anaaliseksiä miespuolisen kanssa. Hän myös piiskasi meitä molempia, koska olime olleet "tuhmia".
Ap
Kun tarkemmin mietin, niin unohdin kertoa, että meitä miehiä olikin 6, eikä yhtään naista ja naitiin kaikki toisiamme jättidildoilla ja annettiin ringissä raippaa ja oli siellä ETkin mukana, mutta se halus koko ajan kotiin, niin se ei oikein osallistunut. Ihan heteroita ollaan koko sakki. Jotenkin vaan lähti käsistä, mutta hyvä kokemus kuitenkin.
Ap
..eiä yksi kerta homoksi tee vaikka olisi ollut seitsemänkin miestä.. 🤪
Herättiin meiltä kaverin kanssa krapuloisaan. siinä ryystettiin aamukahvi ja otetti oluet, puheltiin epäasiallisuuksi ja vaimo oli ollut omien kaverien kanssa jossakin ja hänelläkin oli krapula. Jutut menivät rivoiksi ja vaimoa huvitti niin että huvikseen ehdotti ottakaa toisiltanne suihin, kun mielenne pillua tekee. Kaveri kysyi mitä hän sitten tekee jos me otamme? Siinä väänettiin ja tinkittiin huumorimielessä, mutta huomasin et olivatkin tosissaan vähän siinä hätkähdin ja rohkaisin itseäni. Neuvottelun tulos oli otamme suihin toisiltamme ja vaimo riisuu vaatteet, lopuksi kaveri saa kokeilla sormella pillua. Niin siinä kävi, vaimo otti vaatteet pois ja minulta otettiin suihin. Kaveri kokeili sormellaan vaimoni pillua, eikä kumpikaan halunut ottaa sormia pois ja sormetti loppuun asti. Lopuksi otin kaverilta, aamu oli ihan parasta krapulaseksiä.
ps. olen bi!
Tavallaan on. Olen aina houkutellut naisiani harrastamaan kimppaseksiä kahden miehen kanssa. Vasta nyt olen huomannut, että kiihotun oikeastaan katselemisesta ja kuuntelemisesta enemmän kuin osallistumisesta joko vuorollani tai tuplaten.
Nainen on luoto kolmen kimppaan, koska kaksi reikää.
Olimme eilen oluella alkuperäisen kokoonpanon kanssa. Naisen piti lähteä aiemmin kotiin, kun piti herätä aamulla töihin. Me Pasin kanssa jatkoimme oluen ryystämistä ja päädyimme vielä hänen kämpälleen katsomaan futista. Ei siinä paljoa ehditty potkupalloa katsomaan, kun muisteltiin kolmen kimppaa ja tunteet alkoivat kuumenemaan jälleen. Otimme toisiltamme suihin ja Pasi vielä halusi panna minua. Eli kiva ilta oli, eikä edelleenkään kaduta, päin vastoin. Mielestäni kaverisuhteemme Pasin kanssa on vain syventynyt ja nykyisin tulee viestiteltyäkin päivittäin. Kaikesta huolimatta en koe, että olisimme homoja., olemme molemmat ns. miehisiä miehiä. On vaan niin kivaa, kun on löytänyt hyvän ystävän.
AP
Vierailija kirjoitti:
Olimme eilen oluella alkuperäisen kokoonpanon kanssa. Naisen piti lähteä aiemmin kotiin, kun piti herätä aamulla töihin. Me Pasin kanssa jatkoimme oluen ryystämistä ja päädyimme vielä hänen kämpälleen katsomaan futista. Ei siinä paljoa ehditty potkupalloa katsomaan, kun muisteltiin kolmen kimppaa ja tunteet alkoivat kuumenemaan jälleen. Otimme toisiltamme suihin ja Pasi vielä halusi panna minua. Eli kiva ilta oli, eikä edelleenkään kaduta, päin vastoin. Mielestäni kaverisuhteemme Pasin kanssa on vain syventynyt ja nykyisin tulee viestiteltyäkin päivittäin. Kaikesta huolimatta en koe, että olisimme homoja., olemme molemmat ns. miehisiä miehiä. On vaan niin kivaa, kun on löytänyt hyvän ystävän.
AP
Onnekas tosiaankin olet, kun olet tuollaisen hyvän ystävän löytänyt :)
Vierailija kirjoitti:
Jäi mainitsematta, että naispuolinen osapuoli kyllä imi kullejamme hetken aikaa. Molempia samanaikaisesti. Joten ei sentään ihan osattomaksi jäänyt. Lisäksi hän työnsi paksun jättidildon takapuoleeni kun harrastin anaaliseksiä miespuolisen kanssa. Hän myös piiskasi meitä molempia, koska olime olleet "tuhmia".
Ap
Molempia imi samaan aikaan??🥱🥱😂👍
Teillä pieni varustus vai naisella todella omituisen iso suu?
Tai sit se kolmas ja todennäköisin vaihtoehto:koko juttu on ihan päästä keksitty.
Jaa että hetero, mietipä nyt mikä on hetero ja mikä ei. Naurettavia kommentteja on noi, että "Me molemmat ollaan heteroita.". Kerron että et ole, piilohomo tai molempiparempi.
Inhottaa ajatella, että sullakin ehkä vaimo ja lapsia. Tai että oisit mun naapuri tai tuttu. Ällöttää tollainen pervoilu, jota tulet vielä tänne julistamaan.