Odotettavissa ei ole helteitä
Kommentit (49)
Hieno juttu, viime kesä oli aika kauhea kun oli niin kuuma.
Ilta*skat nyt aina lietsovat pahaa mieltä ympärilleen
Toivo elää, ettei kämppä ehtisi kuumeta niin pahasti kuin viime kesänä, koska vuosi sitten kuumeneminen alkoi jo toukokuun puolella. Ihanaa!
Ei haittaa. Mutta onhan se nähty että ennuste on vain ennuste ja totuus on mikä on.
Loimaan Taisto ja Thaimaan loisto kirjoitti:
Ilta*skat nyt aina lietsovat pahaa mieltä ympärilleen
Kuinka niin? Minusta tuo on hieno uutinen.
Viljasato käy heikoksi hellekesinä. Mitäpä sitä oikeastaan leipää tarviikaan - kunhan saa kekkuloida perseshortseissa.
Hyvä. Ehkä tänä kesänä onnistuu satokin.
Itse tykkäisin siitä, että kesällä olisi vaikka yksi viikko hellettä, mutta muutoin max 25 astetta. Kyllä kesällä saa olla jopa kuuma, mutta liika on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Mutta onhan se nähty että ennuste on vain ennuste ja totuus on mikä on.
On nähty joo, mutta toivoisin, että ennusteet menee pieleen, jos ne koskee helteitä.
"Koko maata kärventäneet superhelteet saattavat jäädä tänä kesänä viime vuosia harvinaisemmiksi, ennustaa Foreca. Maahan ennustetaan touko-heinäkuun jaksolle hieman keskiarvoa kylmempää säätä".
Hienoa jos näin todella tulee olemaan.
Tänä kesänä ei pysty pitämään shortseja, t paitoja tai mekkoja kun on niin kylmä kesä :(
Loistava uutinen! Viime kesä oli silkkaa kärsimystä. Voin todella huonosti hellepäivinä.
En vaan voi käsittää, et missä vaiheessa helteestä tuli synonyymi kesälle, parikyt astetta lämmintä ja aurinkoista, niin se on siinä.
Ei nyt enkä lunta, mutta senkin olen nähnyt. 60-luvulla oli vielä pelloilla heinäseipäitä ja niiden päällä nähtiin lunta. Juttua tästä en löytänyt, mutta muistan, että oltiin lomamatkalla ja olin silloin 12-vuotias.
Muistelkaa kesää 2014. Valtavat helteet alkoivat vasta juhannuksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Loistava uutinen! Viime kesä oli silkkaa kärsimystä. Voin todella huonosti hellepäivinä.
Voi kyynel. Turvonnut tantta voi huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel. Turvonnut tantta voi huonosti.
Sinulta ei ilmeisesti liikene sympatiaa myöskään helteestä kärsiville vanhuksille, eläimille, luonnolle. Vai käsketkö kaikkien laihduttaa?
Hienoa!