Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntouttava työtoiminta ja osa-aikatyö

Vierailija
21.05.2022 |

Voiko kummassakin olla samaan aikaan?
En löytänyt googlettelulla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olet töissä niin et ole työtön.

Vierailija
2/6 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2001/20010189

Kunnalla ei ole velvollisuutta järjestää kuntouttavaa työtoimintaa, jos henkilö:

1) työskentelee muutoin kuin satunnaisesti työ- tai virkasuhteessa tehtävässä työssä, jonka säännöllinen työaika ylittää kahdeksan tuntia viikossa;

2) työllistyy päätoimisesti työttömyysturvalain 1 luvun 6 §:ssä tarkoitetussa yritystoiminnassa tai on aloittamassa päätoimista yritystoimintaa;

3) on työttömyysturvalain 2 luvun 10 §:ssä tarkoitettu päätoiminen opiskelija; tai

4) osallistuu työttömyysturvalaissa tarkoitettuun työllistymistä edistävään palveluun.

Olisko tuolla jotain? Tuo  8 tuntia viikossa ehkä raja ? Kannattaa tarkistaa kelalta suoraan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt siis kuntouttavassa ja saamassa osa-aikatyötä, tunneista ei ole varmuutta.

Saan kuntouttavasta käteen ehkä jopa enemmän, mitä töistä tulisi, eli mun ei olisi kannattavaa lopettaa kutyä ja olla vain osa-aikatyössä.

Tuleeko mulle seuraamuksia, jos menen allekirjoittamaan työsopparin kuitenkin kuntouttavaa jatkaen?

Siis tiedän että suurin osa ei ikinä menisi kuntouttavaan, mulle se on kannattavaa ja siitä jää paremmin käteen kuin pelkästä osa-aikatyöstä.

Nimenomaan haluaisin jatkaa siinä, samalla mahdollisesti työskennellen muutamia tunteja viikossa.

Ap

Vierailija
4/6 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla osa-aika työssä samaan aikaan kuin kuntouttavassa. Katso ettet rasitu liikaa?

Vierailija
5/6 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit olla osa-aika työssä samaan aikaan kuin kuntouttavassa. Katso ettet rasitu liikaa?

Onko tälle jotain lähdettä?

Vierailija
6/6 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Olet töissä niin et ole työtön.

Eikö tuolle ole joku tuntiraja? 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan