Mistä olet huolissasi juuri nyt?
Kommentit (17)
En huolissani, mutta mietteliäs miks mun kolesterooli ja verenpaine on niin koholla
Siitä että koronafasismi aloitetaan uudestaan apinarokon varjolla.
Vierailija kirjoitti:
En huolissani, mutta mietteliäs miks mun kolesterooli ja verenpaine on niin koholla
Tähän minulla ei ole vastausta mutta voit parantaa molempia lisäämällä liikuntaa.
Miehen terveydestä. Ja koirallakin on jotain ongelmaa , pitäis viedä lääkäriin molemmat
Enpä juuri yhtään mistään ole huolissani.
Se on päivä kerrallaan ja huomisella on omat murheensa kuin myös ilonsakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän minulla ei ole vastausta mutta voit parantaa molempia lisäämällä liikuntaa.
Joo niin pitäis, tänään eikä vasta huomenna
Väestön- ja pommisuojista. Niitä ei ole kuin kaupunkilaisille ja landella vain silmäätekeville. Odotan ja oletan että ylijäämäihmiset saavat edes aseet valtiolta suojellakseen itseään ja perheitään.
Vierailija kirjoitti:
Sananvapaudestani.
Älyvapaudestasi pitääkin olla huolissaan.
Taas venäjällä uutisstudiossa tapahtui jänniä asioita ja sitten joukkojen siirto jäi mieleen. Iho-ongelmat.
En ole huoliin taipuvainen, mutta sota kyllä huolettaa nykyään jonkin verran.
Vierailija kirjoitti:
Väestön- ja pommisuojista. Niitä ei ole kuin kaupunkilaisille ja landella vain silmäätekeville. Odotan ja oletan että ylijäämäihmiset saavat edes aseet valtiolta suojellakseen itseään ja perheitään.
Miks maalaiset ei ole tehneet itselleen väestösuojia? Ei ne kaupunkilaisten väestösuojatkaan itsekseen ole tulleet, vaan ne on kuntien verovaroilla rakennettu. Tai taloyhtiöiden rahoilla tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sananvapaudestani.
Älyvapaudestasi pitääkin olla huolissaan.
Taidat sekoittaa minut johonkin toiseen tyyppiin, sillä itse puhun ihan asiallisesti aiheesta kuin aiheesta ja silti jotkut poistattelee viestejäni.
Hyvinkin monesta asiasta. Tosin olen aina huolissani.