Ihan hirveen huonoja aloituksia täällä tänään!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Aloita sitten itse kiinnostavia aiheita
Just näköjään aloitin. 🙂
Lopetukset ne vasta surkeita onkin.
Mä tein aloituksen uudesta karkista, jolle annettiin älyvapaa nimi, mutta se aloitukseni ei saanut jäädä keskustelun aiheeksi.
Jotenkin tuntuu, että parhaimmat aloitukset poistetaan aina. Äskenkin poistu ketju, jossa miehet olivat toisenlaisille miehille kateellisia.
Mä tein aloituksen, että voiko pyttyyn tippuneita silmälaseja enää käyttää, mutta se poistettiin heti jostain syystä.
Palsta on mammojen ja kaikki mikä ei koske mammoja saa luvan poistua.
Vierailija kirjoitti:
Ne kiinnostavat ja järkevät on poistettu. Mode ei ole huomannut, että joku sabotoi palstaa poistattamalla parhaat aloitukset vaan antaa mennä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tein aloituksen uudesta karkista, jolle annettiin älyvapaa nimi, mutta se aloitukseni ei saanut jäädä keskustelun aiheeksi.
Jotenkin tuntuu, että parhaimmat aloitukset poistetaan aina. Äskenkin poistu ketju, jossa miehet olivat toisenlaisille miehille kateellisia.
Ai parhaimmat? Ja omat aloitukset on niitä kaikkein parhaimpia? Haiseeko omakehu?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kiinnostavat ja järkevät on poistettu. Mode ei ole huomannut, että joku sabotoi palstaa poistattamalla parhaat aloitukset vaan antaa mennä.
Se on mode itse, joka täällä sabotoi.
Arkiaamuisin on usein kiinnostavia juttuja. Kun illalla haluan lukea samoja ja jatkaa, ne on yleensä kaikki poistettu. Erityisesti sotaan liittyen on ollut ihan asiallista juttua, mutta ei siitä saa keskustella täällä, koska tämä taitaa olla Puten hallinnassa koko palsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai parhaimmat? Ja omat aloitukset on niitä kaikkein parhaimpia? Haiseeko omakehu?!
Jokaisella on omat mielipiteensä. Puhuin vieläpä yleisellä tasolla, että parhaimmat aloitukset poistuu. Tällä palstallahan katsotaan parhaimmaksi niitä ketjuja joihin itse pystyy osallistumaan ja jotka myös itseään kiinnostaa.
Mulla on kymmenisen ketjua näytöllä. Osallistun niihin toistuvasti. Varsinkin ellei uudet avaukset kiinnosta.
Pisimmät ketjut vuosien mittaisia ja tosi kivoja
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kymmenisen ketjua näytöllä. Osallistun niihin toistuvasti. Varsinkin ellei uudet avaukset kiinnosta.
Pisimmät ketjut vuosien mittaisia ja tosi kivoja
Mulla on jo niin monta sivua auki, että hymiö on tullut numeroiden sijaan. Kaikki sivut on vauva palstaa ja varmaan pitäisi poistella sieltä niitä pysähtyneitä keskusteluja.
Minä ihmettelen sitä, että miksi palstalla ollaan usein niin mielettömän ilkeitä.
Täältä poistuu taas siihen tahtiin aloitukset ettei keskustelua saa aikaiseksi.
Miksiköhän me kirjoitellaan tänne, kun suurimmaksi osaksi sanomamme poistetaan?
Ihan hukkaan kulutettua aikaa.
Eihän tänne mitään mehukkaita aloituksia viitsi laittaa kun ne poistetaan lähes heti
Poikalapsihullu riehuu taas. Kauheesti pitää ilmoitella asiattomaksi, kun hän on niin hirveän sinnikäs.....