Mökkeily: pienessä sievässä vai selvin päin?
Kommentit (28)
Pienessä ja isommassakin sievässä.
Kuka muka kestää mökkeilyy selvin päin?
Vierailija kirjoitti:
Jos pääsisin yksin mökille niin isossa sievässä. Eukon kanssa selvinpäin.
Eikö tuo yksinään mökkeily ihan tuiterissa ole aika vaarallista hommaa?
Ennen olin aina pienessä sievässä, nykyään nautin olosta vesiselvänä. Mökillä ja kotona ja missä vaan.
Päivälä selvänä, illalla saunalonkero.
Ehdottomasti vesiselvänä. Kännissä oleminen on inhottavaa, kuin pieni pleksi minun ja todellisuuden välissä, en voi täysin nauttia elämästä silloin. Se haittaa niin montaa asiaa. Lukemista, tv:n katselua, neulomista, lintujen kiikarointia, soutelua, siis noista mökkipuuhista. Ja sitten alkaa nukuttaa ja särkeä päätä.
Muksun kanssa selvänä, yksin pienessä sievässä ympäri vuorokauden.
Elämä, se on liian lyhyt täysin selvänä olemiseen. Pätee mökkeilyyn myös.
Pääasiassa selvänä. Muutaman drinksun voi palan painikkeeksi ottaa.
Haluais joskus vähän ryypätä, mutta keski-ikäiselle se ei oikein sovellu, joten selvänä.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti vesiselvänä. Kännissä oleminen on inhottavaa, kuin pieni pleksi minun ja todellisuuden välissä, en voi täysin nauttia elämästä silloin. Se haittaa niin montaa asiaa. Lukemista, tv:n katselua, neulomista, lintujen kiikarointia, soutelua, siis noista mökkipuuhista. Ja sitten alkaa nukuttaa ja särkeä päätä.
Senkin tylsimys kaakkimus
Viime kesänä meni mökkiviikko koko ajan pikku hiprakassa tai sienissä. Jos yksin menisin niin ottaisin pelkästään psykedeelejä ja välipäivät selvänä.
Selvinpäin. Varmasti pienempi annos harvemmin riittää tai ei ollenkaan. Voi olla hauskempaa ja mielikuvitus kehittyy mitä tehdä.
Kokoajan pienessä, aamupaskallakin kivampi istuksia huussin ovi selällään olut kourassa.
Jos pääsisin yksin mökille niin isossa sievässä. Eukon kanssa selvinpäin.