Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mökkeily: pienessä sievässä vai selvin päin?

Vierailija
20.05.2022 |

Kumpi?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin miten vain. Kohtuudella kumpaakin.

Vierailija
22/28 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti vesiselvänä. Kännissä oleminen on inhottavaa, kuin pieni pleksi minun ja todellisuuden välissä, en voi täysin nauttia elämästä silloin. Se haittaa niin montaa asiaa. Lukemista, tv:n katselua, neulomista, lintujen kiikarointia, soutelua, siis noista mökkipuuhista. Ja sitten alkaa nukuttaa ja särkeä päätä.

Senkin tylsimys kaakkimus

On ihanaa olla tylsä kaakki! Nautin niin mökkeilystä, ettei mitään rajaa. Hankin juuri uudet kiikarit ja tällä viikolla laitetaan laituri paikalleen, sitten saunotaan ja nautiskellaan koko kesä omalla mökillä järven rannalla. Mikään ei ole parempaa kuin tylsä rauhallinen elämä! Vähän kesäkukkia ja sitten äänikirjapalvelut pariksi kuukaudeksi taas, voi aah. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvänä, ikuinen työleiri

Vierailija
24/28 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla mökkeilyyn ei kuulu alkoholi, vaan haluan nauttia siitä turruttamattomin aistein. Kalsarikännejä ehtii vetää kaupunkiasunnossa esimerkiksi pitkän talven aikana ihan tarpeeksi.

Vierailija
25/28 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu päivästä, välillä on selvänä, välillä tissuttelee ja välillä dokaa.

Vierailija
26/28 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesä meni kunnon jurrissa, tämä kesä menee myös.

Vierailija
27/28 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvänä.

Selvänä olin siellä yksin tai kaksin.Oli lapsia tai ei.Lisäksi sinne ei yksikään sukulainen ,ystävä tuttava tulisi käymään.Tekisin se niin selväksi kasvotusten suoraan! Niin etteivät edes yritä kepillä jäätä ja ilmestyä kahvipaketin kanssa tontin rajalle.

Vierailija
28/28 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meinaat jotain saada tehtyä, älä ota juomia edes mukaan. Jos lomailet ota vaan reilusti, mutta älä suunnittele edes puita tekeväsi.