Kun kuolee, pääseekö automaattisesti taivaahan
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Kun kuolee niin elämä loppuu. The end. Ei pääse minnekään kun ei ole yksinkertaisesti enää olemassa.
Aika yksinkertainen olet jos näin ajattelet hehehe, kuule sulla on sielu sisälläs ja se on puhdasta energiaa tietoisuutta. Ja se ei katoa kun kuolet mutta sittenpähän huomaat ja ihmettelet kun kuolet että ethän edes "kuollut" vaan tietoisuus säilyy mutta olet itse energian muodossa.
Pääseekö taivaassa paneen nuoria neitsyitä?
Room 8:1 - Ei ole kadotustuomiota niille, jotka ovat Jeesuksessa Kristuksessa.
Joko Raamattu on totta tai se ei ole. Joko Jeesus puhui pskaa tai sitten ei. Jokaisen tulee ottaa ihan henkilökohtaisesti kantaa Jeesukseen ja ottaa hänen tarjoamansa pelastus vastaan tai jättää se käyttämättä.
Kyllä me vielä tulemme näkemään mikä on totta. Kukaan ei jää sen tiedon ulkopuolelle. Jeesus itse väittää olevansa totuus. Eikä ole totuutta Jeesuksen ulkopuolella.
En vähättelisi Jeesuksen sanomia asioita. Hänen sanansa on henki ja ovat elämä.
Hänen paluunsa kuninkaana on lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kriteerit ovat vähän epäselvät. Minä sanon joka aamu, että kiitos, kun rakastat kaikkia ihmisiä. Illalla sanon, anna minulle anteeksi kaikki väärät jutut mitä olen tänään tehnyt ja ajatellut. Kiitos, että rakastat kaikkia ihmisiä. Toivon, että Pietari päästää minut sisälle.
Tarkoitat varmaan että pierari päästää sinut sisälleen?
Raamatun mukaan Pietari on taivaan portinvartija.
Kuoleman jälkeen pääsemme matojen ruoaksi siltä osin, mikä ei ennätä mätänemään käyttökelvottomaksi. Ole siis huoletta, sen kummempaa kadotusta ei sinullekaan ole!
Automaattisesti menee tuonelaan mutta jos vastaanottaa pelastuksen niin sitten taivaaseen.
tahtoo kaikkien ihmisen pelastuvan (1. Tim. 2:4).
Ateistinkaan autuus ei siis riipu mistään hänestä löytyvästä vaan siitä, onko Jumalaa olemassa .
Jokainen ihminen on nimittäin luotu Jumalan kuvaksi. Jumalan kuva on eräänlainen portti tai
vastaanotin, jonka kautta Jumala puhuttelee ihmistä. Ihminen voi tunnistaa Luojansa äänen ja vastata siihen myöntävästi.
Ihminen pelastuu vain armosta ja sitäkin pitää anoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kuolee niin elämä loppuu. The end. Ei pääse minnekään kun ei ole yksinkertaisesti enää olemassa.
Aika yksinkertainen olet jos näin ajattelet hehehe, kuule sulla on sielu sisälläs ja se on puhdasta energiaa tietoisuutta. Ja se ei katoa kun kuolet mutta sittenpähän huomaat ja ihmettelet kun kuolet että ethän edes "kuollut" vaan tietoisuus säilyy mutta olet itse energian muodossa.
Todistapa tuo väitteesi jotenkin. Kukaan ei ole vielä pystynyt siihen.
Ei pääse. Pitää olla rokotukset kunnossa ja nuhteeton tausta.
Taivaaseen ja Thaimaahan. Johan tuon nyt järkikin sanoo. Kyseisillä sanoilla ei ole mitään tekemistä keskenään - niiden taivutuksesta on turha nitistä ja yrittää vääntää niitä samanlaisiksi.
Taivas -> taivaaseen, Thaimaa -> Thaimaahan. (Siinä kun nääs on se "maa" siinä lopussa, vai palaatko Thaimaasta sitten Suomenmaaseen?) Ei luulisi olevan suomenkieliselle ylivoimaista!
Minä en ainakaan halua, että minun tietoisuuteni jatkaisi olemassaoloaan kuolemani jälkeen. Eli jos tietoisuuteni jatkaa olemassaoloaan, ja muistan elämäni aikaisia tapahtumia, tiedän joutuneeni helvettiin. Muussa tapauksessa olen päässyt taivaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen tietoisuus on aivoissa. Muisti on merkittävä osa tietoisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kriteerit ovat vähän epäselvät. Minä sanon joka aamu, että kiitos, kun rakastat kaikkia ihmisiä. Illalla sanon, anna minulle anteeksi kaikki väärät jutut mitä olen tänään tehnyt ja ajatellut. Kiitos, että rakastat kaikkia ihmisiä. Toivon, että Pietari päästää minut sisälle.
Tarkoitat varmaan että pierari päästää sinut sisälleen?
Raamatun mukaan Pietari on taivaan portinvartija.
Ei ole raamatusta, ajatus on katollilainen myytti.
Jeesus sanoo itsestään: Minä olen ovi, eli se joka Häneen uskoo, sille avataan.
Vierailija kirjoitti:
Ei pääse. Pitää olla rokotukset kunnossa ja nuhteeton tausta.
rokotukset jouduttaa
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan halua, että minun tietoisuuteni jatkaisi olemassaoloaan kuolemani jälkeen. Eli jos tietoisuuteni jatkaa olemassaoloaan, ja muistan elämäni aikaisia tapahtumia, tiedän joutuneeni helvettiin. Muussa tapauksessa olen päässyt taivaseen.
Aika "budhalaista" tuokin..nirvanan toivo:).
Jumala loi ihmiset iankaikkisiksi, meissä on henki joka ei kuole. Ruumis maatuu ja sielu voi joko osin liitty henkeen tms, en ole ihan varma.
Vierailija kirjoitti:
olet täysin avuton tapahtumien suhteen ,toinen sanoo minne menet.
Tämä on vakava asia ja jokainen kohtaa kuoleman kerran. Raamatussa kerrotaan, että on taivas ja on helvetti. Joka uskoo Jeesukseen ja ottaa Hänet vastaan pääsee taivaaseen.
En tiedä pääseekö automaattisesti taivaaseen? Voi sitä ainakin toivoa että pääsee.
Et pelkästään taivaahan vaan kaikkialle avaruusiin! Päädyt osaksi galakseisiin, tähteihin, erilaisiin avaruussumuisiin ja planeettiin! Sitten lopulta kun Tellusista ei ole enää mitään jäljellä.