Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kuolee, pääseekö automaattisesti taivaahan

Vierailija
20.05.2022 |

Ilman pelkoa kadotuksesta???

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pelkästään taivaahan vaan kaikkialle avaruusiin! Päädyt osaksi galakseisiin, tähteihin, erilaisiin avaruussumuisiin ja planeettiin! Sitten lopulta kun Tellusista ei ole enää mitään jäljellä.

Vierailija
22/42 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kuolee niin elämä loppuu. The end. Ei pääse minnekään kun ei ole yksinkertaisesti enää olemassa.

Aika yksinkertainen olet jos näin ajattelet hehehe, kuule sulla on sielu sisälläs ja se on puhdasta energiaa tietoisuutta. Ja se ei katoa kun kuolet mutta sittenpähän huomaat ja ihmettelet kun kuolet että ethän edes "kuollut" vaan tietoisuus säilyy mutta olet itse energian muodossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö taivaassa paneen nuoria neitsyitä?

Vierailija
24/42 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Room 8:1 - Ei ole kadotustuomiota niille, jotka ovat Jeesuksessa Kristuksessa.

Joko Raamattu on totta tai se ei ole. Joko Jeesus puhui pskaa tai sitten ei. Jokaisen tulee ottaa ihan henkilökohtaisesti kantaa Jeesukseen ja ottaa hänen tarjoamansa pelastus vastaan tai jättää se käyttämättä. 

Kyllä me vielä tulemme näkemään mikä on totta. Kukaan ei jää sen tiedon ulkopuolelle. Jeesus itse väittää olevansa totuus. Eikä ole totuutta Jeesuksen ulkopuolella.

En vähättelisi Jeesuksen sanomia asioita. Hänen sanansa on henki ja ovat elämä.

Hänen paluunsa kuninkaana on lähellä. 

Vierailija
25/42 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kriteerit ovat vähän epäselvät. Minä sanon joka aamu, että kiitos, kun rakastat kaikkia ihmisiä. Illalla sanon, anna minulle anteeksi kaikki väärät jutut mitä olen tänään tehnyt ja ajatellut. Kiitos, että rakastat kaikkia ihmisiä. Toivon, että Pietari päästää minut sisälle.

Tarkoitat varmaan että pierari päästää sinut sisälleen?

Raamatun mukaan Pietari on taivaan portinvartija.

Vierailija
26/42 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoleman jälkeen pääsemme matojen ruoaksi siltä osin, mikä ei ennätä mätänemään käyttökelvottomaksi. Ole siis huoletta, sen kummempaa kadotusta ei sinullekaan ole!

Vierailija
27/42 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaattisesti menee tuonelaan mutta jos vastaanottaa pelastuksen niin sitten taivaaseen.

Vierailija
28/42 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtoo kaikkien ihmisen pelastuvan (1. Tim. 2:4).

Ateistinkaan autuus ei siis riipu mistään hänestä löytyvästä vaan siitä, onko Jumalaa olemassa .

Jokainen ihminen on nimittäin luotu Jumalan kuvaksi. Jumalan kuva on eräänlainen portti tai

vastaanotin, jonka kautta Jumala puhuttelee ihmistä. Ihminen voi tunnistaa Luojansa äänen ja vastata siihen myöntävästi.

Vierailija
29/42 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen pelastuu vain armosta ja sitäkin pitää anoa.

Vierailija
30/42 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kuolee niin elämä loppuu. The end. Ei pääse minnekään kun ei ole yksinkertaisesti enää olemassa.

Aika yksinkertainen olet jos näin ajattelet hehehe, kuule sulla on sielu sisälläs ja se on puhdasta energiaa tietoisuutta. Ja se ei katoa kun kuolet mutta sittenpähän huomaat ja ihmettelet kun kuolet että ethän edes "kuollut" vaan tietoisuus säilyy mutta olet itse energian muodossa.

Todistapa tuo väitteesi jotenkin. Kukaan ei ole vielä pystynyt siihen.

Vierailija
31/42 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse. Pitää olla rokotukset kunnossa ja nuhteeton tausta. 

Vierailija
32/42 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaaseen ja Thaimaahan. Johan tuon nyt järkikin sanoo. Kyseisillä sanoilla ei ole mitään tekemistä keskenään - niiden taivutuksesta on turha nitistä ja yrittää vääntää niitä samanlaisiksi.

Taivas -> taivaaseen, Thaimaa -> Thaimaahan. (Siinä kun nääs on se "maa" siinä lopussa, vai palaatko Thaimaasta sitten Suomenmaaseen?) Ei luulisi olevan suomenkieliselle ylivoimaista!

Vierailija
33/42 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan halua, että minun tietoisuuteni jatkaisi olemassaoloaan kuolemani jälkeen. Eli jos tietoisuuteni jatkaa olemassaoloaan, ja muistan elämäni aikaisia tapahtumia, tiedän joutuneeni helvettiin. Muussa tapauksessa olen päässyt taivaseen.

Vierailija
34/42 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen tietoisuus on aivoissa. Muisti on merkittävä osa tietoisuutta.

Vierailija
35/42 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kriteerit ovat vähän epäselvät. Minä sanon joka aamu, että kiitos, kun rakastat kaikkia ihmisiä. Illalla sanon, anna minulle anteeksi kaikki väärät jutut mitä olen tänään tehnyt ja ajatellut. Kiitos, että rakastat kaikkia ihmisiä. Toivon, että Pietari päästää minut sisälle.

Tarkoitat varmaan että pierari päästää sinut sisälleen?

Raamatun mukaan Pietari on taivaan portinvartija.

Ei ole  raamatusta, ajatus on katollilainen myytti.

Jeesus sanoo itsestään: Minä olen ovi, eli se joka Häneen uskoo, sille avataan.

Vierailija
36/42 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pääse. Pitää olla rokotukset kunnossa ja nuhteeton tausta. 

rokotukset jouduttaa

Vierailija
37/42 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan halua, että minun tietoisuuteni jatkaisi olemassaoloaan kuolemani jälkeen. Eli jos tietoisuuteni jatkaa olemassaoloaan, ja muistan elämäni aikaisia tapahtumia, tiedän joutuneeni helvettiin. Muussa tapauksessa olen päässyt taivaseen.

Aika "budhalaista" tuokin..nirvanan toivo:).

Jumala loi ihmiset iankaikkisiksi, meissä on henki joka ei kuole. Ruumis maatuu ja sielu voi joko osin liitty henkeen tms, en ole ihan varma.

Vierailija
38/42 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet täysin avuton tapahtumien suhteen ,toinen sanoo minne menet.

Vierailija
39/42 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vakava asia ja jokainen kohtaa kuoleman kerran. Raamatussa kerrotaan, että on taivas ja on helvetti. Joka uskoo Jeesukseen ja ottaa Hänet vastaan pääsee taivaaseen.

Vierailija
40/42 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pääseekö automaattisesti taivaaseen? Voi sitä ainakin toivoa että pääsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan