Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronan oireet sitkeässä

Sitkeää
20.05.2022 |

Kolmannesta rokotteesta nyt jo yli 4kk. Perusterve, normikokoinen, ei riskiryhmäläinen, 50v nainen. Oireet alkoivat vajaa 2 viikkoa sitten. Ensin meni ääni ja sitten tuli limainen yskä. Testastin pari päivää oireista ja plussaahan se näytti. Oireina uupunut ja väsynyt olo ja yskä joka nyttemmin jo kuivempaa ärsytysyskää. Lisälyöntimuljahteluita. Ei kuumetta eikä muutoksia haju- /makuaisteissa, ei lihaskipuja. Eli periaatteessa kai aika lieviä mutta tämä heikko olo inhottavinta. Muita joilla kestänyt näin? Tsemppiä kaipaisin. Pelottaa kun niin monella mennyt nopeammin ohi. Sydänfilmi ja verikokeet olivat ok.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 40v, kolme rokotetta (viimeisin n.3kk sitten), myöskin perusterve, pienikokoinen. Sain koronan vähän yli viikko sitten ja olen yhä kipeänä.

Ensin tuli karmea(!!) kurkkukipu, sitten lähti ääni. Seuraavaksi järkyttävä uupumus, aivastelua ja nousi kuume. Kova lihassärky koko kehossa. Kovempaa kuumetta kesti muutaman päivän, sen jälkeen se on sahannut 37-38 välillä. Yhtään täysin kuumeetonta päivää (minulla normilämpö n.36,5) ei ole vielä ollut. Yskä ja ilmaisuus alkoi muutama päivä oireiden alusta.

Raajat ovat tuntuneet kuin vaahtomuovilta; eivät tunnu kantavan, vaan huojuvat epävarmoina. Aivot/pää tuntuu kuin olisivat jonkin kuplan sisällä, ajatus ei kulje normaaliin tapaan. Kädet tuntuvat kuin auringossa palaneilta. Menkkojen ei pitänyt alkaa vielä, mutta lievää vuotoakin tuli tässä yhtäkkiä parin päivän ajan.

Sain rokotteistakin voimakkaan reaktion, joten tulkitsen tämän niin, että kehoni tosiaan reagoi voimakkaasti tähän virukseen. (Rokotehan käsittääkseni sisältää vain ainesosia jotka taistelee viruksen piikkiproteiinia vastaan, eli viruksen muita aseita vastaan kehon pitää itse vielä taistella) Ilman rokotteita olisin todennäköisesti sairaalassa..

Menisi nämä oireet vaan jo pikku hiljaa ohi.. kurjaa olla eristäytyneenä ja erossa puolisosta.

Vierailija
2/11 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia rokotteen ottaneille tuo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 40v, kolme rokotetta (viimeisin n.3kk sitten), myöskin perusterve, pienikokoinen. Sain koronan vähän yli viikko sitten ja olen yhä kipeänä.

Ensin tuli karmea(!!) kurkkukipu, sitten lähti ääni. Seuraavaksi järkyttävä uupumus, aivastelua ja nousi kuume. Kova lihassärky koko kehossa. Kovempaa kuumetta kesti muutaman päivän, sen jälkeen se on sahannut 37-38 välillä. Yhtään täysin kuumeetonta päivää (minulla normilämpö n.36,5) ei ole vielä ollut. Yskä ja ilmaisuus alkoi muutama päivä oireiden alusta.

Raajat ovat tuntuneet kuin vaahtomuovilta; eivät tunnu kantavan, vaan huojuvat epävarmoina. Aivot/pää tuntuu kuin olisivat jonkin kuplan sisällä, ajatus ei kulje normaaliin tapaan. Kädet tuntuvat kuin auringossa palaneilta. Menkkojen ei pitänyt alkaa vielä, mutta lievää vuotoakin tuli tässä yhtäkkiä parin päivän ajan.

Sain rokotteistakin voimakkaan reaktion, joten tulkitsen tämän niin, että kehoni tosiaan reagoi voimakkaasti tähän virukseen. (Rokotehan käsittääkseni sisältää vain ainesosia jotka taistelee viruksen piikkiproteiinia vastaan, eli viruksen muita aseita vastaan kehon pitää itse vielä taistella) Ilman rokotteita olisin todennäköisesti sairaalassa..

Menisi nämä oireet vaan jo pikku hiljaa ohi.. kurjaa olla eristäytyneenä ja erossa puolisosta.

Reaktiollasi rokotteeseen ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten kehosi reagoisi virukseen. Tai no nyt on kun olet sen rokotteen ottanut.

Vierailija
4/11 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär toista viikkoa todella kipeänä, tänään lääkäriin. Ikää vajaa 20, perusterve, kolme rokotetta. Itselläni MS ja vaikea astma, kolmannesta rokotteesta aikaa liikaa. Yhä oireeton. Jos noin kipeäksi tulen, olen taatusti osastolla.

Vierailija
5/11 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et olisi edes sairastanunut normi flunssaa ihmeellisempään tautiin ilman rokotetta. Nuo on kaikki rokotteen sivuoireita.

Vierailija
6/11 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytär toista viikkoa todella kipeänä, tänään lääkäriin. Ikää vajaa 20, perusterve, kolme rokotetta. Itselläni MS ja vaikea astma, kolmannesta rokotteesta aikaa liikaa. Yhä oireeton. Jos noin kipeäksi tulen, olen taatusti osastolla.

Tytär, samanikäinen, korona näkyi vain testissä, ei rokotetta. Äidillä myös ms, sairasti jo aiemmin, vähän lämpöä ja yskää, ei rokotetta.

Vierailija
7/11 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että itämisaika on jo ohi?

Vierailija
8/11 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytär, samanikäinen, korona näkyi vain testissä, ei rokotetta. Äidillä myös ms, sairasti jo aiemmin, vähän lämpöä ja yskää, ei rokotetta.

Hauskinta on kuinka sitkeästi porukka vieläkin uskoo rokotteen voimaan.

Vierailija
9/11 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et olisi edes sairastanunut normi flunssaa ihmeellisempään tautiin ilman rokotetta. Nuo on kaikki rokotteen sivuoireita.

Ai rokotteen sivuoireita 3-4kk sen ottamisen jälkeen, ja positiivisten covid-testien yhteydessä?? ROFL. Jeppis. Denialistien ja muiden foliohattujen ei tarvitse tähän ketjuun kommentoida.

Vierailija
10/11 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai rokotteen sivuoireita 3-4kk sen ottamisen jälkeen, ja positiivisten covid-testien yhteydessä?? ROFL. Jeppis. Denialistien ja muiden foliohattujen ei tarvitse tähän ketjuun kommentoida.

Kyllä. Ei se rokotus sinun kehosta poistu 3-4kk jälkeen. Tuolla teknologialla mitä tuohon rokotteeseen on käytetty tuskin koskaan.

Vierailija
11/11 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua masentaa, mutta itsellä oireet on jatkunut jo reilusti kolme viikkoa. Tosin mulla nämä tuli enemmän peräkkäin kuin samaan aikaan ja lomittain eli se voinee olla syy, että itsellä kestää näin kauan.

Ja kunnon kuumetta ei ole ollut missään vaiheessa vaan just tällainen ärsyttävän puolikuntoinen olo ettei mitään jaksa eikä olo ole mitenkään normaali vaan uusia oireita ilmaantuu entisten kadotessa.

Lievää tämä toki on, mutta jotenkin ei käynyt edes mielessä että tällaista ja näin rajoittavaa. Tässä on mennyt jo koko kesäkuu sairastaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi