Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikilla on asiat koko ajan niin huonosti?

Vierailija
20.05.2022 |

Elämä yritetään istuttaa johonkin täydellisesti suunniteltuun kaavaan ja sitten valitetaan kun kaikki ei mene suunnitelmien mukaan ja tietysti se on pääosin kaikkien muiden vika. Joka pikku asiasta tehdään ongelma. Mikään ei ole koskaan hyvin. Ollaan uhreja kaikessa ja katkeria ties kelle ja ties mistä syystä. Elämä on niin p*skaa ja rankkaa koko ajan. Naapurin Marttakin toi lapsen synttärijuhliin lahjan joka maksoi vain 19 euroa kun tarjoilut maksoivat ainakin 20 e per henkilö ja silti Martta kehtasi vielä ottaa kakkua ainakin 1,5 henkilön edestä plaa plaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla olisi ollut ihan hyvä elämä ilman kuvottavaa ja sadistista väkivaltaa, jota en pystynyt estämään. He nauttivat sen kidutuksen tuloksista. Minulla on pysyvä aivovamma ainakin näköhermossa.

Vierailija
2/15 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on nykyään liian helppoa. ihmisillä ei ole muuta tekemistä kuin valittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla olisi ollut ihan hyvä elämä ilman kuvottavaa ja sadistista väkivaltaa, jota en pystynyt estämään. He nauttivat sen kidutuksen tuloksista. Minulla on pysyvä aivovamma ainakin näköhermossa.

Oon pahoillani. Sulla nyt on antaakin vähän perspektiiviä, että mitä on kamppailla oikeiden ongelmien kanssa. Kovasti tsemppiä.

4/15 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaminen on eri asia kuin se, että asiat oikeasti olisivat huonosti. Uskoisin kyllä että se naapurin Martasta valittaja kyllä tietää, ettei kyseessä ole oikea ongelma. Ehkä joillekin valittaminen on tullut vuorovaikutuksen tavaksi, eli valitetaan pikku jutuista vuoron perään.

Vierailija
5/15 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon pahoillani. Sulla nyt on antaakin vähän perspektiiviä, että mitä on kamppailla oikeiden ongelmien kanssa. Kovasti tsemppiä.

Jotkut usein kiukuttelevat sanoivat, että kenelläkään ei ole oikeutta arvostella sitä, mistä jollekin toiselle tulee paha mieli... samaan aikaan, kun he ottavat osaa sadismiin. Siis todella omituista.

Vierailija
6/15 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiathan ovat hyvin, jopa liian hyvin, koska mitä paremmin ne ovat, sitä pienempi asia tuntuu vastoinkäymiseltä, eli aina vain pienemmästä ja pienemmästä myös valitetaan.

Toki, sellainen tietty valitus tuntuu meillä ihmisellä olevan veressä, välillä vähän kuuluukin valittaa, eikä se ole sellaista "oikeaa valitusta", no varmasti moni ymmärtää.

Vierailija
7/15 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Valittaminen on eri asia kuin se, että asiat oikeasti olisivat huonosti. Uskoisin kyllä että se naapurin Martasta valittaja kyllä tietää, ettei kyseessä ole oikea ongelma. Ehkä joillekin valittaminen on tullut vuorovaikutuksen tavaksi, eli valitetaan pikku jutuista vuoron perään.

Mutta miten Martasta valittajat edes kiinnittää huomiota noihin asioihin?

Vierailija
8/15 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ennen asiat huonosti. Kun pääsin töihin ja aloin saamaan erittäin hyvää palkka kaikki muuttui. Nyt ymmärrän että se oli rahapula joka vaikutti kaikkeen. Suomi on hyvin kallis maa asua. Verot laskevat elintasoa. Täällä pitää olla hyvä palkka niin asiatkin voivat olla hyvin.

Vierailija
9/15 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on kyllä oikeasti asiat päin helvettiä (krooninen hermokipu, työkyvyttömyys, "kuntoutus"yritykset jotka ei johda mihinkään minkä kaikki osapuolet tietää, kela/työkkärihelvetti.) Kun saisi edes rauhassa keskittyä kestämään tätä sairautta ja kipua, mutta tää rumba ei taida loppua niin kauan kuin henki pihisee.

Vierailija
10/15 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli ennen asiat huonosti. Kun pääsin töihin ja aloin saamaan erittäin hyvää palkka kaikki muuttui. Nyt ymmärrän että se oli rahapula joka vaikutti kaikkeen. Suomi on hyvin kallis maa asua. Verot laskevat elintasoa. Täällä pitää olla hyvä palkka niin asiatkin voivat olla hyvin.

No nyt sinulla ei ole suhteellisuuden tajua. Kokeile olla työttömänä jossain toisessa arvalla valitussa maassa.

Vierailija
11/15 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin kun olin töissä, oli hermot koko ajan kireällä. Nykyisin työttömänä ja köyhänä ei ahdista juuri mikään. Vähään tyytymällä voi saavuttaa mielenrauhan.

Vierailija
12/15 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No asiat vaan ovat koko ajan niin huonosti. Ihan liikaa vakavia sairauksia ja kuolemia omassa perheessä ja lähipiirissä. Ihminen ei vaan jaksa aivan järjettömästi surua ja murhetta.

Vierailija
13/15 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivisuus ruokkii negaatioita, ihmisillä on liian helppoa nykyään ja ennenkaikkea aikaa valittamiseen ja toisten haukkumiseen.

Valittaminen myös periytyy ja tarttuu.... kuten positiivisuuskin.

Joten hakeudutaan positiivisten ihmisten pariin niin tämä jatkuva vinkuminen ainakin vähenisi hetkeksi.

Vierailija
14/15 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Suomalaista small talkia 😅 Jotkut varmaan oppineet ihan kotoa sellaisen hyvin negatiivisen olemisen tavan. Joskus tuntuu kuin sillä peiteltäisiin hermostuneisuutta tai omaa heikkoa itsetuntoa, jotenkin "hyökkäys on paras puolustus"-tyyliin.

Vierailija
15/15 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt sinulla ei ole suhteellisuuden tajua. Kokeile olla työttömänä jossain toisessa arvalla valitussa maassa.

MItä ihmettä? Koita elää tässä maassa työmarkkinatuen noin 600 eurolla kuussa! Jos se olisi 900 euroa, niin monet asiat olisivat paremmin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän