Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä paikassa et mieluiten kävelylenkkeile pimeällä ja hämärässä?

Vierailija
20.05.2022 |

Minkä paikan jätät ensimmäisenä väliin. Vaikka olisi katuvalot.

Missä paikassa et mieluiten kävelylenkkeile pimeällä ja hämärässä?

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet noista paikoista on sellaisia, missä en lenkkeile edes valoisalla...

Vierailija
2/8 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosken tai joen reuna tuli vielä mieleen vaihtoehtona. Tai maantie, mökkitie.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontopolulle en mene pimeällä kun syvyysnäköni on todella huono ja olen taitava humpsahtelemaan päivänvalossakin ties miltä kallionkielekkeiltä alas.

Toisia ihmisiä en pelkää. Kerran keskellä päivää viereisen ok-talon pihalta koira yritti pelmahtaa jalkoihini räksyttämään, se pelotti.

Vierailija
4/8 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien alueita olen yleensä vältellyt. Niillä tulee todennäköisemmin hakatuksi ja ryöstetyksi.

Vierailija
5/8 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lenkkeile pimeällä missään.

6/8 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ostoskeskuksen ympäristö" ja "keskustan alue, levotonta" ovat epätodennäköisimmät lenkkeilyreitit minulle.

Keskustan alue ei varsinaisesti pelota, vaan siinä häiritsee riski, että joku baarista tuleva humalainen tulisi jututtamaan. Sama riski olisi toki lähiöbaarin tienoolla.

Ostoskeskuksen ympäristössä saattaa hillua nuorisojoukkoja, joita voi olla ärsyttävää kohdata lenkillä.

Betonilähiökään ei kuulosta houkuttelevalta. Sellainen missä on kolkkoja tunneleita. 

Vierailija
7/8 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

"Ostoskeskuksen ympäristö" ja "keskustan alue, levotonta" ovat epätodennäköisimmät lenkkeilyreitit minulle.

Keskustan alue ei varsinaisesti pelota, vaan siinä häiritsee riski, että joku baarista tuleva humalainen tulisi jututtamaan. Sama riski olisi toki lähiöbaarin tienoolla.

Ostoskeskuksen ympäristössä saattaa hillua nuorisojoukkoja, joita voi olla ärsyttävää kohdata lenkillä.

Betonilähiökään ei kuulosta houkuttelevalta. Sellainen missä on kolkkoja tunneleita. 

Juu. On myös betonisia alikulkuja tai sillanaluksia moottoritien alla. Joskus konsertista tai baarista tuleva saattaa kävellä keskustasta kotiinsa, jolloin lenkkeilijä törmää yöllä heihin.

Vierailija
8/8 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lenkkeile pimeällä missään.

Nykyään on liian kirkkaat katuvalot kuin olisi päivä vaikka on ilta, ainakin Tampereella. Onko vielä jollakin paikkakunnalla normaali valo tai luonnonvaloa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän