Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkälaisista supisteluista pitäisi huolestua

Vierailija
11.10.2006 |

kolmatta kertaa olen jo raskaana mutta ei ole aikaisemmin ollut muita kun synnytyssupistuksia. Nyt on viikkoja 26 ja ja supistelee päivittäin sekä kivuttomasti että kivun kanssa. Mutta kipu ei siis ole mitään verrattuna synnytykseen. Esim. viime yönä heräsin supistuksen särkyyn, sitä kesti noin 5-10 minuuttia ja tälläsiä on nyt ollu ehkä viikon verran. Seuraava lääkärineuvola olisi reilun kolmen viikon päästä, eli odotanko sinne asti vai käynkö lääkärillä tarkistuttamassa tilanteen aikaisemmin? Toisaalta taas tuskin turhat sisätutkimuksetkaan ole hyvästä, täällä kun ei mahdollisuutta ultraamiseen ole.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin puheissa tänään, mutta ikävä kyllä mun neuvolatäti on hieman tossukka tai sellain, ettei ota kantaa mihinkään vaan on aina samaa mieltä kun asiakas

Vierailija
2/5 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla supisteli molemmissa raskauksissa pitkin matkaa. Tuo ohje annettiin, milloin piti huolestua. Mutta minun supistukseni olivat noilla viikoilla hyvin epäsäännöllisiä, ja ne loppuivat levossa. Eli eivät mitään tehneet kohdunsuulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuu. kun sitä ei oikein ite voi tarkistella..

Vierailija
4/5 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kivuliaita supistuksia ei saa olla! Itselläni rv32 menossa, on tavallisia kivuttomia supistuksia, kivuliaita supistuksia ja menkkamaista jomotusta. Nämä yhdessä ruvenneet jo paikkoja aukomaan. Heti jos tulee vähänkin kivuliaita supistuksia niin sairaalaan näytille!!!

Vierailija
5/5 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin täytyis mennä näytille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi