Uusperheet, matkustatteko yhdessä?
Kesä tulee ja lomien suunnittelu. On niiin paljon helpompaa kuunneella oman teinin marmatusta reissun tekemisistä kuin toisen lasten, joten kysynpä, millä kokoonpanoilla te uusperheet matkustatte?
Itse kaipaisin lepoa ja rauhaa sekä kivaa tekemistä omien lasteni kanssa, mikä ei tunnu niin mahdolliselta, jos äitinsä minua vastaan yllytetyt lapset ovat mukana. Olen huono sanomaan ei ja ilmaisemaan omaa tahtoani olla jonkin aikaa erillään, etten vain pahenna tilannetta. Silti haluisin tehdä niin. Miten te teette?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Äitinsä yllyttämät. Muuten en jaksa tänään kommentoida, taas tätä samaa p*skaa.
Joku toinen toistaan parempi löysi kuitenkin perille. 😄 Taitaa olla se yllytysäiti. 😜
Vastaukseni kysymykseen on sekä että. Teemme reissun yhdessä ja sen jälkeen erikseen. Me menemme lasteni kanssa perinteisesti sukulaisten luona käymään ja isäntä lapsineen tekee jotain muuta. Koen tarpeelliseksi myös olla myös ominemme. Kyllähän se on vähän ihmettelyä aiheuttanut niin meissä kuin muissakin.
Erikseen. Ja kai osittain sitten yhdessä kun mies yleensä tulee lapsineen käymään muutaman päivän reissun vanhempieni luo, jonne olen yhteisen lapsemme kanssa siirtynyt jo aika päiviä sitten.
On se kumma kun se miehen lasten äiti yllyttää aina lapsensa uutta naista vastaan. Ihan joka ikinen kerta. Silti on pitänyt lisää lapsia tehdä. Sinäkin saatat olla se miehen lasten äiti joku päivä. Tuolla menolla todennäköisesti.
Ja ei. Mun exällä ei ole uutta perhettä että eipä ole ketään ketä yllyttää. Minä matkustan lasteni kanssa erikseen ja joskus mun uusi (lapseton) kumppani on meidän mukana.
Teimme kesälomareissut sekä talvilomareissut yhdessä koko katraan kanssa. Kivat muistot kaikilla.
Erikseen ja joku pieni reissu porukalla.
Yleensä reissut aina miehen kanssa kahdestaan, yksi vakituinen kesäreissu tosin jossa lapset mukana, miehen ja minun. Isoja ovat jo, ( 16 ja 17) ei tarvii meidän raahata mukana reissuilla :)
Minä, mieheni ja yläasteikäinen lapseni reissaamme yhdessä. Lapsi ei tapaa isäänsä kuin noin kerran vuodessa.
Erikseen. MInä ja lapsi menemme Tallinnaan vuorokaudeksi, mies lapsensa kanssa käy Lontoossa viikonloppureissulla ja on sitten kaksi viikkoa Kreikassa. Tasan ei käy nallekarkit.
Ei. Miehen aiemman liiton lapset ovat jo teinejä, meidän yhteinen alle kouluikäinen, mahdoton keksiä sellaista kohdetta mihin kaikki haluaisivat.
Äitinsä yllyttämät. Muuten en jaksa tänään kommentoida, taas tätä samaa p*skaa.