Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häihin varmaan saa ottaa koirankin mukaan?

Vierailija
20.05.2022 |

En jätä koiramme 12 tunniksi kotiin tai vie hoitolaan. Jos ei kelpaa hääparille, jätämme menemättä. Säästyypähän lahjarahat.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenteesi on itsekäs!

Vierailija
2/13 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi? Hyväkäytöksinen koira ei aiheuta mitään häiriötä verrattuna riehuviin lapsiin ja kännissä oleviin aikuisiin.

Mutta saako koiran ottaa kirkkoon, kun ei ole avustajakoira? Tätä olen joskus itse pohtinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autossako meinasit pitää sitä häiden aikana? Tuolla asenteella kannattaako sitä lähteä edes minnekkään. Oo kotona.

Vierailija
4/13 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok Karen.

Vierailija
5/13 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän häissä oli muutama koira, omamme mukaan lukien 🙂

Vierailija
6/13 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy heiltä onko ok. 

Vieraissa voi olla vaikeasti allergisia, niin heitä vain  kehoitetaan ottamaan allergialääkkeet mukaan.

JUhlatilassa voi olla tiukkoja rajoituksia eläimiä koskien  ja tilan omistajan säännöille hääpari ei voi mitään.

Jos juhlat ovat ulkona ja sää hyvä köytä koira johonkin puuhun kiinni kärsimään metelistä ja ihmisten varomattomista rapsutuksista., Joku kännikala rojahtamaan koirasi päälle, niin siinäpä sitten selvittelet kuka maksaa eläin- ja ihmislääkärikulut koirasi päättäessä paniikissa purra kännikalaa.

Usein asioihin saadaan ratkaisu rauhanomaisin keinoin. Tottakai jäät kotiin, jos olet huolissasi koirastasi. Et ilmeisesti tunne ketään, joka voisi korvausta vastaan hoitaa koiraasi sen päivän? Sääli sinua

Vierailija
7/13 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autossako meinasit pitää sitä häiden aikana? Tuolla asenteella kannattaako sitä lähteä edes minnekkään. Oo kotona.

Miksi sen autossa pitäisi olla? Juhlatilassa kuten muukin hääväki, ja välillä voi käyttää ulkona.

Vierailija
8/13 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ottaa koirasi mukaan häihin mukaan.  Myös kissan jos teillä on.

Samoin lasten mahdolliset hamsterit, rotat gerbiilit ja mitä kaikkia heillä nyt lemmikkeinä onkaan.

Vierailija
9/13 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit ottaa koirasi mukaan häihin mukaan.  Myös kissan jos teillä on.

Samoin lasten mahdolliset hamsterit, rotat gerbiilit ja mitä kaikkia heillä nyt lemmikkeinä onkaan.

Jeps.  Ja muistakaan ilmoittaa häiden järjestäjille myös lemmikkieläintenne erikoisruokavaliot.

Vierailija
10/13 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei saisi? Hyväkäytöksinen koira ei aiheuta mitään häiriötä verrattuna riehuviin lapsiin ja kännissä oleviin aikuisiin.

Mutta saako koiran ottaa kirkkoon, kun ei ole avustajakoira? Tätä olen joskus itse pohtinut.

Koirien vieminen kirkkoon on kielletty. Vain opaskoirat.

Kirkoissa käy myös astmaatikkoja ja allergisia.

Vierailija
11/13 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin ottaa mukaani pari lammasta ja lehmän, nyt kun oon menossa kesähäihin.

Häät ovat maaseudulla, jossa itsekin asun, joten varppina löytyy noille elikoille ruokaa myös häätalon pelloilta. Ja päälle myös jotain erikoisherkkua, juhlien kunniaksi.

Vierailija
12/13 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aattelin ottaa mukaani pari lammasta ja lehmän, nyt kun oon menossa kesähäihin.

Häät ovat maaseudulla, jossa itsekin asun, joten varppina löytyy noille elikoille ruokaa myös häätalon pelloilta. Ja päälle myös jotain erikoisherkkua, juhlien kunniaksi.

Typerä vertaus. Näetkö useinkin lehmiä ja lampaita hihnan päässä lenkillä? Moniko lehmä tai lammas asuu ihmisten kanssa saman katon alla?

Vierailija
13/13 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näkisin häissä mielummin koiria kuin kiljuvia ja ympäriinsä juoksevia kakaroita, känniääliöistä puhumattakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi