Bad Dragon - dildot
Onko kukaan palstalainen tilannut Jenkeistä Bad Dragonia ?
Paljonko tuli lopullista hintaa, astasiko tilaus odotuksia?
Ovat aika esteettisiä ja hyvin muotoiltuja.
Valitettavasti mittoja ei ole ilmoitettu. Ainoastaan kuvat limsatölkkiin suhteutettuna. Saattaa helposti tulla tulkintavirhe koon suhteen kun kyseessä kuitenkin kolmiuloitteiset kappaleet.
Ehkä tuos small-kokoinen voisi olla järkevä (koot: mini, small, medium, large ja XL)
Myös pehmeyden / kovuuden saa valita, sekä värin.
Kommentit (7)
Suurin osa Suomesssa markkinoitavista dildoista on minulle liian kovaa materiaalia sekä väärän muotoisia ja kokoisia. Suurin osa vähänkään paksummista dildoista on niin pitkiä että niiden säilytys on hankalaa. Ylimääräisellä pituudella ei ole mitään käyttöä. 10-15cm sisään on max mitä tarvitsen. Bad Dragonilla on valikoimissa pehmeät materiaalit, sekä pituuteen nähden paksumpia kulleja. Lisäksi haluan dildon joka on selkeästi tyveen päin paksuneva. Koitapa etsiä niitä Suomesta !
Ap - nautiskelija.
Kävin uteliaisuudesta kurkkimassa. Alkoi kyllä jalkoväli kihelmöimään.... ;)
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa Suomesssa markkinoitavista dildoista on minulle liian kovaa materiaalia sekä väärän muotoisia ja kokoisia. Suurin osa vähänkään paksummista dildoista on niin pitkiä että niiden säilytys on hankalaa. Ylimääräisellä pituudella ei ole mitään käyttöä. 10-15cm sisään on max mitä tarvitsen. Bad Dragonilla on valikoimissa pehmeät materiaalit, sekä pituuteen nähden paksumpia kulleja. Lisäksi haluan dildon joka on selkeästi tyveen päin paksuneva. Koitapa etsiä niitä Suomesta !
Ap - nautiskelija.
Mitä luonnollista noissa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap - nautiskelija.
Mitä luonnollista noissa on?
Nuo ovat silikonia. Ovatko siis jotenkin luonnottomampia kuin PVC tai TPE. Ehkä lateksi (luonnonkumi) voisi olla luonnollisin vai mitä tarkoitat ?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap - nautiskelija.
Mä haluaisin just päinvastoin, eli paksu "terska" ja ohut juuresta. Olen suulta tosi tiukka.
Pyh. Minä juon Juhlamokkaa ja käytän jellyjortikkaa tai kaalimatoa, koska ne ovat parasta suomalaiselle.
Mikäs siinä, jos naiset haluaa pilata itsensä epärealistisilla dildoilla. Turha yrittää saada miestä sen jälkeen.