Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meneekö teistä ikävuodet 30-40v nopeasti?

Vierailija
19.05.2022 |

Meneekö tuo vuosikymmen nopeammin kuin 20-30v? T: puolen vuoden päästä 30v.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsena osasi elää hetkessä, oli sitä sitten sairaana tai terveenä, oli tylsää tai kivaa

Vierailija
22/37 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 olen jussina. 10 viime vuotta tuntuu jotain parilta vuodelta. Täytyy tosiaan johtua aivojen ikääntymisestä. Hiljalleen mikään ei tunnu miltään. Benji tai laskuvarjohyppy voisi tietenkin tuntua. Pitää vielä kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lapsena esim. kesät tuntuivat kestävän ikuisuuden, niin olen miettinyt, onkohan selitys vain se, että silloin eli hetkessä. Joka päivän täysillä. Eli jos pystyisi samaan aikuisena, niin tuntuisikohan kesälomakin samalta. 

En usko. Lapsi tylsistyy tosi nopeasti, pikkulapset muutamassa sekunnissa, ilman virikkeitä. Silloin aika tuntuu menevän hitaasti. Minä taas en tylsisty enää millään, vaikka saisin päiväkaupalla maata sohvalla tai istua laiturinnokassa tekemättä periaatteessa mitään. Kokemus ajan kulumisesta on ihan erilainen.

Vierailija
24/37 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten ahdistava keskustelu. En halua vanheta 😵💫

Just täytin 31. Ja ihmettelen että mihin aika meni.

N31

Vierailija
25/37 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee niin nopeasti että huomaat kohta olevasi 44 ja sitten onkin jo viisikymppiset

Itse tosin pysyy samana vaikka kaikki omat ja tai sukulaisten viimeviikolla tarhaan menneet kakarat menee ripille

Vierailija
26/37 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lapsena esim. kesät tuntuivat kestävän ikuisuuden, niin olen miettinyt, onkohan selitys vain se, että silloin eli hetkessä. Joka päivän täysillä. Eli jos pystyisi samaan aikuisena, niin tuntuisikohan kesälomakin samalta. 

Minulla taas lapsenakin kesälomat hujahtivat hetkessä, vs. kouluvuosi tuntui aina puuduttavan pitkältä. Kesällä sai vain olla ja elää, ja siihen verrattuna jo 10-vuotiasta minua v***tti kouluaamut niin kuin 10-vuotiasta vain voi.

Ja sama v***tus herää yhä, kun miettii esim. näin aikuisiällä uudelleenkouluttautumista... Kaikki paitsi Juuri Se mitä itse haluaa tehdä, tuntuu ajan haaskaukselta. Ehkäpä vuodetkin valuvat hukkaan sitä herkemmin, mitä enemmän kokee käyttävänsä aikaa epäoleellisuuksiin.

Vierailija
27/37 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se meni nopeasti ja ajankulku tuntuu vaan kiihtyvän mitä vanhemmaksi elää, nyt jo 47v :/

Vierailija
28/37 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä jotain mitä vihaa ja paljon niin aika menee tosi hitaasti

Vierailija
29/37 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

37 olen jussina. 10 viime vuotta tuntuu jotain parilta vuodelta. Täytyy tosiaan johtua aivojen ikääntymisestä. Hiljalleen mikään ei tunnu miltään. Benji tai laskuvarjohyppy voisi tietenkin tuntua. Pitää vielä kokeilla.

Hyppy kestää hetken ja kun kerrot tuon tempun kaverillesi niin huomaat olevasi 50 ja kertoneesi sen jo 400 kertaa aiemmin sille

Vierailija
30/37 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menivät nopeasti, mutta 40:n jälkeen vielä nopeammin.

Näin on. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä nopeammin aika menee.

Muistan, kuinka lapsena vielä saatoin olla pitkästynyt enkä meinannut keksiä tekemistä. Nyt ei aika riitä millään kaikkeen mitä haluaisin. Olen 59-vuotias, ja alan uskoa, että eläkkeellä sitten varmasti todella kiireinen.

Vierailija
31/37 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä mussa on vikana mutta tuntuu että on ikäisyys siitä kun täytin 20v. Olen nyt 30v.

Vierailija
32/37 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon todella, että aika menisi mahdollisimman hitaasti. 

t. M31

Ei mene. Itse täytän vajaan vuoden päästä 40v ja silmänräpäys sitten olin 31v Ikävuodet 30-40v menee niin nopeasti, ettet pysty sitä edes käsittämään kunnes kohta huomaat, että täytit 39 ja seuraavaksi 40v. Toki 40-50v rikkovat sen nopeusennätyksen.

Vierailija
33/37 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jälkeenpäin täytän ihan kohta 40 tuntuu että meni nopeammin kuin 20-30.

Vierailija
34/37 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N31

Kuluu silmänräpäys ja täytät 41 ja huomaat olevasi ilmaa miehille:) Se on naisen ensimmäinen kuolema

Vierailija
35/37 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Kuluu silmänräpäys ja täytät 41 ja huomaat olevasi ilmaa miehille:) Se on naisen ensimmäinen kuolema

Ei hätää. Oon aina ollu ilmaa miehille :) ja kumppani löytyy jo.

Vanhenemisessa ahdistaa kuolema, ei muu.

Söpö provos ei nyt ihan osunut.

N 31

Vierailija
36/37 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni aivan älyttömän nopeasti, varsinkin, kun lapset syntyivät tuolla ajanjaksolla, niin aika suorastaan lensi. En voi uskoa, että täytän 50 tänä vuonna. Ja uskokaa pois, se aika kuluu vain entistä nopeammin.

Vierailija
37/37 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Höpsis!

Tuossa vaiheessa kysyntä vain kasvaa ja on itsekkin jo sen verran aikuistunut, että tietää mitä haluaa ja mitä ei.